AndroidHealthClinic

Fungames 2010

Wielrenners en voetballers vragen ook altijd of er fietsen en schoenen aanwezig zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Atleten bijgewerkt!!! Inschrijvingen zijn nu vol, iedereen die zich nu nog inschrijft komt op de reserve lijst.

DIKKE Wee Tee Ef op dat laatste team

Update deelnemers!!!

Nathan de Lange & Michiel Reinders (wegens een blessure afgemeld), voor hen in de plaats komen Guido Stevens & Piet Zaal.

Spoedig herstel toegewenst!

??

Laatst bewerkt:
hopelijk wordt het goed weer.. ik kom de gebroeders tauro aanmoedigen iig !

hoe zit het met het loten van de startvolgorde ?? ...
moet je bij deze wedstrijd ook steeds als eerste starten als je nummer 1 trekt ?? ... of eerst loten en dan op volgorde van de stand etc ? ...
tussenstand ?? ... word deze ook vermeld ?? ...

vragen , vragen ...
:D

Na de loting, gaan we op ieder onderdeel verder volgens klassement, niet meer je trekt nummer 6 dus blijf je nummer 6.
De tussenstand wordt bijgehouden op een bord en dus ook bekend gemaakt.

Goed Max, moedig jij ze aan, schop ik ze onder de kloten als ze het niet goed genoeg doen;)

Raken doe ik die kleine denk ik trouwens niet, is me veel te snel.

Laatst bewerkt:
Wij zijn klaar voor de strijd haha

Goed Max, moedig jij ze aan, schop ik ze onder de kloten als ze het niet goed genoeg doen;)

Raken doe ik die kleine denk ik trouwens niet, is me veel te snel.

hahaha ik schop met je mee ! en als ze geen top 3 halen dan blijft het niet bij schoppen onder de kloten toch ?

Hou ook van jou max :P. en maurice (A)

Update!!!!!

De stones zullen op de volgende hoogte gaan komen.
90-100-110 kg op 1,50 meter en 120 en 130 kg op 1,40 meter.

Echter is er een kleine wijziging van materiaal, de stones zullen niet de welbekende betonnen ballen zijn, maar het zullen de stalen bollen (Balls of steel) zijn die ook wel bekend zijn van de wedstrijden in Merchtem (Belgie).

En om discussies te voorkomen, wil ik even mee delen dat deze makkelijker te pakken zijn dan de stones en daarom heeft iedereen die met stones traint, hier een voordeel bij.

Update!!!!!

De stones zullen op de volgende hoogte gaan komen.
90-100-110 kg op 1,50 meter en 120 en 130 kg op 1,40 meter.

Echter is er een kleine wijziging van materiaal, de stones zullen niet de welbekende betonnen ballen zijn, maar het zullen de stalen bollen (Balls of steel) zijn die ook wel bekend zijn van de wedstrijden in Merchtem (Belgie).

En om discussies te voorkomen, wil ik even mee delen dat deze makkelijker te pakken zijn dan de stones en daarom heeft iedereen die met stones traint, hier een voordeel bij.

Waarom weer die hoogtes?! :grumble:

Ik neem aan dat die balls of steel zonder hars geladen moeten worden?! Is er een mogelijkheid om er eens mee te komen trainen?

Waarom zonder hars? Dat zou ik niet normaal vinden. Hars is altijd toegestaan bij stones.

Die hars verwijder je toch eenvoudig (WD40) weer van die ballen mocht dat het probleem zijn.

Vertel. Krijg je je handen dan niet meer terug? :D

Zijn het deze 'ballen'?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven