- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks het filmen zorgt wel voor bewustwording van je oefening. Zou het vaker moeten doen. Maar met regelmaat is het enorm druk in de gym. Word er zelfs wat opgefokt van soms. Dat ik gewoon doorknal.zat nog te zoeken in de andere sectie naar je log, maar je bent echt overgelopen naar de darkside
iets minder diep bij je frontsquat idd, in het allerlaatste stukje onderin kantelt je bekken een beetje, dat maakt je onderrug gevoelig voor blessures
verder wel een goede uitvoering
Gisteren vergeten te loggen door drukte.
Hierbij dus nog even gisteren en de update van de weegschaal vanmorgen.
Weegschaal: 83.6kg (+0.8kg) vergeleken 7 dagen terug. 200kcals extra doen goed.
Pin squat
10x20kg
8x40kg
3x5x72.5kg werksets
Spoto press
10x20kg
8x40kg
3x5x70kg werksets
Db rows
10x24kg
10x26kg
3x10x28kg
Abs
3x10
Extra:
Staand kuiten Smith
10x40kg
10x80kg
8x100kg
8x100kg
Zittend kuiten Smith
12x80kg
12x100kg
12x140kg
Een step min of meer onder de stang zetten. Op een bankje zitten. Pussypad ertussen en gewicht omhoog jagenHoe doe je die zittend kuiten in de Smith precies?
Heb het een paar keer gedaan maar voelde echt niet lekker om mij benen zo onder die BB te pressen...
En dan deed ik het nog met babyweights.
. Prima gewichtstoename , wat is je einddoel qua gewicht deze bulk?
Had je die kuiten van mij maar he
Wat zijn dat kuiten? Daar hangen altijd sleeves om heen.
Hueheueheueheueueje
Ben jij de nieuwe forumtroll ofzo?Toch te treurig voor woorden dat een vrouw je moet uitleggen hoe je een deadlift moet uitvoeren. Grow some balls.
Hey Big Chungie, lijkt mij geen goed advies.
Nou zeg, iemand doodwensen lijkt mij niet de juiste manier voor een kruisbestuiving op dit forum.
Ik zou .... wel willen kruisbestuivenNou zeg, iemand doodwensen lijkt mij niet de juiste manier voor een kruisbestuiving op dit forum.

Toch te treurig voor woorden dat een vrouw je moet uitleggen hoe je een deadlift moet uitvoeren. Grow some balls.