AndroidHealthClinic

Fuuuuuuuuuuu

zilvervisjes ? oO

laat ze ok altijd zitten, zijn nuttige beesten

Dat beestje weegt nog geen 2 gram, jij weegt? 100 kilo? Iets klopt er dan niet.

Je moet ze trouwens niet dood maken, maar naar buiten gooien. Die beesten zijn ****in nuttig rond het huis. Ohja wel goed schoonmaken als je hem afgemaakt hebt he, ik heb ooit gelezen dat de vrouwtjes kinderen kunnen maken met de zooi die jij niet opruimt. Dan heb je er dalijk een shitload meer bij :P

Zelfs die beesjes vinden je stack whey lekker !
Wrm denk je dat die f*ckers zo groot worden :p

FUUUUU, zit ik net een film te kijken chill languit op de bank terwijl ik rustig mn bakkie kwark opeet, zie ik ineens iets zwarts op de muur naast me, wat denk je zo'n ****ing dikke zwarte spin normaal gesproken word ik niet anders van een spin maar deze gvd wat een dik groot beest echt van die vieze dikke poten, dus ik spring 2meter aan de kant met een hartslag van 180, om iets te pakken waarmee ik hem dood kan slaan, dus ik sla... MIS en dat beest kruipt ****ing snel onder de bank gvd, dus de bank aan de kant gegooit en dood gestampd, echt die spinnen worden tegenwoordig steeds groter ik haat die k*t spinnen!!

:roflol:

Je had hem moeten vangen en in je kwark moeten gooien, extra eiwitten.

Gelukkig nog geen gezien dit jaar, word echt focking bang van die dingen, zo'n ding zal maar op je kruipen, dat zou ik nooit meer vergeten :eek:

FUUUUU, zit ik net een film te kijken chill languit op de bank terwijl ik rustig mn bakkie kwark opeet, zie ik ineens iets zwarts op de muur naast me, wat denk je zo'n ****ing dikke zwarte spin normaal gesproken word ik niet anders van een spin maar deze gvd wat een dik groot beest echt van die vieze dikke poten, dus ik spring 2meter aan de kant met een hartslag van 180, om iets te pakken waarmee ik hem dood kan slaan, dus ik sla... MIS en dat beest kruipt ****ing snel onder de bank gvd, dus de bank aan de kant gegooit en dood gestampd, echt die spinnen worden tegenwoordig steeds groter ik haat die k*t spinnen!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Glas pakken, papiertje erbij, vangen en buiten zetten.

Heee dat had ik laatst ook :p ik lach savonds in bed tv te kijken en toen opeens zo een zwarte plek naast me op de muur Dus ik spring 2 meter hoog me bed uit, want zag dat het zo een dikke spin was. Ik wil hem grijpe valt die van de muur rent die onder mijn matras. :fuu: !!!

Matras optillen snel dat beest grijpe en naar buite gepleurd en raam dichtgedaan. Nog 30 mins met een hoge hartslag in me bed gelege :D

Ik vind het alleen irritant als je wilt gaan slapen en je vindt er 1. Als ik dan in me bed lig heb ik het idee dat er ieder moment 1 van het plafond zo in me gezicht kan landen. Soms hoor je ze ook gewoon lopen..

• Topic Starter Topic Starter
Ghehe, is nu exact paringstijd voor die beesten. Eind augustus, begin september zie je ze altijd. De rest van het jaar zie je ze (gelukkig) niet, gore beesten idd. Dat ze zo snel zijn maakt ze zo ****ing pia, niet normaal. Vorig jaar 3stuks tegen gekomen en alle 3 dood gemaakt, tot nu toe ben ik er nog geeneentje tegen gekomen. Beesten kunnen trouwens zo'n 7jaar oud worden als ik 't goed heb.

zo'n soort spin was het maar dan nog net iets groter, **** echt heel snel je kan ze ook niet gewoon ff pakken en naar buiten gooien( niet dat ik daar aan dacht want ik dacht van sterf vieze mother****er ) mn broertje zei trouwens, het schijnt dat ieder huis gemiddeld zo'n 150 spinnen heeft.:eek:

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

En je eet blijkbaar ook 12 spinnen in je hele leven ofzo? In je slaap.

Zou leuk zijn als je op een nacht een keer wakker wordt met zo'n goor beest in je mond. :rolleyes:
Meer
Het verhaal doet de ronde dat er ’s nachts spinnen in onze mond zouden kruipen en dat we die per ongeluk zouden inslikken. Het gegeven zou zelfs wetenschappelijk onderzocht zijn door een jaar lang slapende personen te filmen. Waarschijnlijk moeten we alles nuanceren en is slechts een deel van het verhaal correct. De kans dat er werkelijk spinnen in onze mond kruipen is klein. Wel is het mogelijk dat er zeer kleine spinnetjes eieren leggen boven je bed. Als die eieren dan uitkomen, vallen de baby spinnetjes naar beneden en als je dan toevallig met je mond open slaapt, komen ze in de longen terecht. Als je overdag moet hoesten, komen ze er opnieuw uit. Geschat wordt dat elke persoon 1 à 5 spinnen per jaar eet.

zo'n soort spin was het maar dan nog net iets groter, **** echt heel snel je kan ze ook niet gewoon ff pakken en naar buiten gooien( niet dat ik daar aan dacht want ik dacht van sterf vieze mother****er ) mn broertje zei trouwens, het schijnt dat ieder huis gemiddeld zo'n 150 spinnen heeft.:eek:
Hoeveel spinnen kruipen er gemiddeld door één woning?

In een normaal huis dat geregeld schoongemaakt wordt, kruipen er gemiddeld 1500 spinnen. Stofzuig je zelden, dan breidt hun aantal snel uit want elke spin legt per keer meer dan honderd eitjes. Bang moet je er niet voor zijn, want spinnen in huis steken of bijten niet.

Lol ik had dat beest er gewoon lekker laten zitten. Die doen toch geen vlieg kwaad man, oh wacht... Maar dat is alleen maar een goede zaak.

nee, ze eten ze enkel op :burger:

had onlangs ook eens zo een joekel gevangen in de kelder. had er een bokaaltje over gezet. weekje later dacht ik dat ie wel dood zou zijn. ik neem het bokaaltje op, rent ie vliegensvlug weg! de rotzak! heb hem niet meer teruggevonden :eek:

Had ik op vakantie. Hoor om de 10 minuuten telkens een soort gilletje (wtF?) Geen zin om het licht aan te doen, maar ik word wel telkens wakker. Eindelijk slaap ik, volgende ochtend open ik mijn ogen, zie ik recht boven me een enorme zwarte vlek. Ik sta op kijk er naar, is het een enorme sprinkhaan :) Hij zat dus gewoon van die k*tgeluidjes aan het maken :p

:sukkeltje:

Terug
Naar boven