XXL Nutrition

Fuuuuuuuuuuu

:o!
Ik had er vorige keer toen ik bij een vriend in de tuin wat zat te eten, ik wilde weer wat pakken, komt die chiller uit een boom via ze draadje rustig net boven me hand hangen, hahaha! Haal me hand weg, ging die weer rustig omhoog.

Mijn hond vangt ze altijd....hij drukt ze kapot met zijn poten of met zijn neus.

Idd een hond of kat is de oplossing.

Ik heb zelf 2 katjes en die helpen me van al mijn ongedierte af. Ze zijn daar ontzettend agressief in. Zodra er een bromvlieg loopt te snorren voor mijn raam gaan ze als gekken op de vensterbank springen om dat beestje te pakken :)

Idd. Tot deze baas recht voor je ogen bengelt aan de plafond blijf je toch gewoon relaxed?

Spider1-cu.jpg

Is niet eens een echte spin :D

Gelukkig nog niet van zukkes tegen gekomen in 't huis hiero;)

Je hebt ook van die dikke zwarte die hol lijken als je ze doodklopt, zijn toch de grootste die ik al gezien heb, was mn boekentas aant maken en kijk rustig naar boven zit da beest een paar cm van mn hoofd tegen de muur, was toen ook snel weg...

Jongens toch.. Wij grote buffe gasten van 95 kilo + kunnen ons toch niet bang laten maken door een spinnetje dat eigenlijk bang voor ons is..!?

IK HAAT SPINNEN:| als ze stilstaan en k kijk naar ze wordt k al naar, maar op het moment dat ze gaan bewegen en lopen, wil ik niet meer in die zelfde kamer zijn, en de rest van de dag lijkt het net alsof me hele lichama kriebelt, bij elke kriebel spring k weg!
spinofobie or something:| als k op youtube van die filmpjes zie van die dikke spinnen kan k er niet eens na kijken:|

clockspider.jpg

Maar goed dat die alleen in australie zit.

Godver, die is echt ranzig. Ziet er echt ranzig uit. Net als een foto van je eigen poep. Zo moet je dat hiermee ook vergelijken. Met een spin en soortgelijke beeld kwaliteit. Bah en nog eens bah!

Ik zou me afvragen of ik niet te veel drugs gebruikt heb.

Spinnen die geen webben maken schop ik naar buiten. Achterlijke spinnen die op idiote plekken webben maken schop ik ook naar buiten. Spinnen die op strategische plekken webben maken en zo alle k*tmuggen vangen voordat ze mij lekprikken laat ik zitten. Live and let live.

Ik vind het alleen irritant als je wilt gaan slapen en je vindt er 1. Als ik dan in me bed lig heb ik het idee dat er ieder moment 1 van het plafond zo in me gezicht kan landen. Soms hoor je ze ook gewoon lopen..

Je hoort ze lopen? Volgens mij zijn dat eerder muizen. Een spin hoor je niet

Terug
Naar boven