AndroidHealthClinic

Fuuuuuuuuuuu

ook pas gehad. alleen zat hij in mijn achtertuin:

terr_mon_20038.jpg

nee maar ff serieus, ook vorige week zo'n grote in de huiskamer. echt niet normaal groot vergeleken met die kleintjes die je vaker zit. kapot slaan is k*t op de muur omdat die uit elkaar spatten en je lelijke plekken krijgt.

voor iedereen die spinnen dood ipv van vangen en weer buiten laten: bad karma! :mad:

(dat is iets wat vrouwen doen)

En je eet blijkbaar ook 12 spinnen in je hele leven ofzo? In je slaap.

Zou leuk zijn als je op een nacht een keer wakker wordt met zo'n goor beest in je mond. :rolleyes:

Dat is een broodje aap verhaal dat verspreid werd op internet en gewoon onzin is:
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.asp

Ontopic : Kom ze ook wel vaak tegen meestal laat ik de kleintjes voor wat het is en de grotere gooi ik het raam uit ; of ik breng ze netjes naar buiten met wat wc papier

Ik ben overlaatst met men blote voeten op z'n beest gelopen...echt goor, dacht zo huh wat plakt er aan men voet....BAH :D

Mijn hond vangt ze altijd....hij drukt ze kapot met zijn poten of met zijn neus.

ik schijt tegenwoordig ook best wel in me broek voor die irritante beesten
vroeger toen ik jonger was pakte ik ze altijd gewoon met me handen hehe

Als kind ben ik ooit geprikt door zo´n soort spin.

In je grijze massa?

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

ook pas gehad. alleen zat hij in mijn achtertuin:

http://lineage2.itemdrop.net/images/dropcalculator/mob_images/C4/terr_mon_20038.jpg

nee maar ff serieus, ook vorige week zo'n grote in de huiskamer. echt niet normaal groot vergeleken met die kleintjes die je vaker zit. kapot slaan is k*t op de muur omdat die uit elkaar spatten en je lelijke plekken krijgt.

Marjolein46??

spinnen zijn goor.

zo smerig, ik moet altijd mijn vader roepen om het dood te maken

Lol ik had dat beest er gewoon lekker laten zitten. Die doen toch geen vlieg kwaad man, oh wacht... Maar dat is alleen maar een goede zaak.

Een paard in je gang doet ook geen vlieg kwaad, maar ik zou het ook niet laten zitten. Je laat toch geen vuile beesten toe in je knusse huis.

Er zijn in een gemiddeld huis duizenden spinnen dus waar maken jullie je druk over. Die beestjes laten je met rust en zijn ongevaarlijk. Laat ze lekker webjes spinnen en het echte ongedierte in huis wegfilteren ;)

Hier kon ik echt niet mee lachen. Dat stond in de krant. Ik was vroeger echt doodsbang van die spinnen , maar ze leefden alleen in Amerika. Nu zouden ze ook in België zitten.

Nu goed als ze bijten, en ze bijten maar 1 op de 5 keer dan heb je maar 5% kans om dood te gaan. Valt best mee :), je bent wel 4 dagen doodziek, zonder tegengif dan.

echt mooie huisspin ja. die kunnen ook nog een paar jaar oud worden en zijn meestal met zn 2en... dus als je 1 doodmept kijk dan ook nog ff verderop of je nog 1 ziet :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht dat ik een keer een nachtmerrie had, dat zo'n beest over me hoofd aan het lopen was. Dus ik ging gewoon verder slapen, volgende ochtend werd ik wakker met zo een grote k*t spin op de muur. gewoon 20 cm langs me hmz hmz...

Bang voor een spin. :roflol:

Terug
Naar boven