XXL Nutrition

fysiek lijkt al achteruit te gaan na 1 week fb

killerbee

Competitive Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Dit heb ik gedaan(ma-wo-vr):

Side press: 2 sets of 8 to 10 reps
Squats: 3 sets of 8 to 12 reps
chestdippen: 4sets of 8 reps
Chins : 4 sets of 8 to 12 reps
Close Grip Bench Press: 1 to 2 sets of 8 reps
Barbell or Dumbbell Curls: 1 to 2 sets of 8 reps
Standing or Donkey Calf Raises: 2 to 3 sets of 12 to 20 reps

Moet ik m'n volume naar beneden doen of zou het nog aan iets anders kunnen aan liggen?Het vreemde is dat de trainingen op zich heel lekker gaan,maar qua massa lijkt het al na 1 week achteruit te gaan...

:roflol:

Doe je het 3x met dezelfde intensiteit trouwens?

apart. Na 1 week ga je echt geen verschil zien hoor
Qwa fysiek.

Dit meen je heus niet serieus

Fullbody is ook crap. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar was veel minder hard en vol.

Misschien dat het meer effect heeft als je er langzaam inrolt, maar ik vind het maar niks.

Fullbody zuigt (voor mij althans) , gewoon lekker splitten!

3-day split man! Alhoewel ik persoonlijk opteer voor een 4-day split ;) Trainen die boel! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het,het klinkt echt bizar,maar toch is het zo.Ik zeg niet dat het verschil huge is,maar zie er gewoon minder vol uit dan wanneer ik split deed.

Je lichaam moet er aan wennen, ik zou zeggen als je het echt een kans wilt geven doe dit dan 6 weken.
Dan kan je daarna evalueren.

Succes!

voor massa zou ik een splitje doen
voor kracht is een fullbody schema of UB/LB wel errug nice!

Waarschijnlijk mis je de pomp. Na 20 sets voor je armen op een oldschool split zien je armen er idd groter uit.

Voor massa maakt het niet uit wat je doet; fullbody of een split, het maakt niet uit. Waar je voor moet zorgen is optimale rust en een goede voeding. Dat kan je met beide manieren bereiken.

Dan doe je toch iets niet goed.

Zit allemaal tussen je oren

Al zuip jij je 1 week volledig klem en vreet je slecht, zul je nog niet zo snel massa verliezen. zit tussen je oren pik

ik vind fb ook maar k*t. als ik jou was zou ik er een maandje a 6 weken tegenaan kijken en het daarna evalueren.

The power of the mind :) Iedereen heeft dagen dat je denkt dat je er rot uitziet en dat je gekrompen bent. Volgens mij hebben zelfs gasten zoals Dexter Jackson en Jay Cutler dat, dus het zou vreemd zijn als wij dat niet hebben. Als jij niet gelooft in fullbody, doe het dan niet en kies iets waar je wel vertrouwen in hebt.

Komt misschien door de Side Press.

Terug
Naar boven