XXL Nutrition

fysiek lijkt al achteruit te gaan na 1 week fb

Je algehele fysiek?

Zoals iemand anders al zei zie je er hoogstwaarschijnlijk minder vol uit omdat je minder opgepompt bent.

I love full body. Ik split niet graag maar ik heb dan ook de schurft aan isolatie oefeningen. Massa win ik juist bij als ik in een 5x5 cycle zet. Ik word dan alleen snel een vette pad door het lagere volume denk ik. Maar massa kwijt raken lijkt me sterk als je gewoon met een calorie overschot eet.

Kheb juist bijna drie weken niet veel kunnen trainen. Heb wel goed gegeten maar viel toch nog een beetje af. Ik merk niet echt een afname in spiermassa, ik ben gewoon een beetje droger. Het lijkt me dus wel straf dat jij na 1 week al concluderen dat je massa kwijt bent. Zelfs al eet je slecht als je blijft trainen verlies je echt niet zo snel massa hoor.

apart. Na 1 week ga je echt geen verschil zien hoor
Qwa fysiek.
In je handtekening staat natural, maar je zit aan de anabolen vent, wat lul je... BDW: aan je fysiek is zeer zeker niet te zien dat je anabolen neemt, je had beter nog 15 kg VVM kunnen wachten

In je handtekening staat natural, maar je zit aan de anabolen vent, wat lul je... BDW: aan je fysiek is zeer zeker niet te zien dat je anabolen neemt, je had beter nog 15 kg VVM kunnen wachten
Het komt zelden voor dat ik een post kinderachtig vind, maar tegelijk akkoord ga.

Karma daarvoor.

Een vreemde combi idd, jullie belgen ook altijd ;)

je mist de pomp in je spieren. Dat heb je nou eenmaal minder als je 3 sets voor een spiergroep doet.

Heb het zelf ook weleens dat mijn fysiek minder lijkt te zijn door verandering van schema.
Had dit in begin met UB/LB, maar nu wil ik eigenlijk niet anders. Kijk even hoe je lichaam reageerd in de komende weken.
En anders kun je het nog zo zien; ga je na een week of 6-8 weer split doen, heeft dit weer een xtra impuls.

daarover ga je in dit topic zeiken? zegt meer over jou dan over lupster.:rolleyes:

Ik zou niet na één week te snel een oordeel hebben over een programma;)
Probeer het 6 weken uit. Is het niks, dan verander je je schema.
Niks aan het handje toch? je gaat echt niet achteruit.

Of je moet nét van een kuurtje komen ofzo:)

daarover ga je in dit topic zeiken? zegt meer over jou dan over lupster.:rolleyes:
Ik kom de opmerkingen van dee vent, die meestal kant noch wal slaan, helaas vaker en vaker tegen; en was het nou zat; dus ja, in dit topic, per toeval; moest ergens gebeuren

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het gewoon verder blijven doen,het zal wel tussen m'n oren zitten.Na 6 weken geef ik m'n verdict.

Succes.

Tip, eet ook meer kh aangezien full body meer energie vraagt.
Mogelijk maakt dat wat uit.

Terug
Naar boven