AndroidHealthClinic

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Knal ze morgen!
 
pfft wat een k*tdag vandaag... ruzie met leerkracht, en ruzie met vriendin, dat laatste gebeurt wel vaker, te vaak naar mijn goesting ma bon :D

over een anderhalf uurtje staat er een borst+benen training op het programma en ik ga mijn 1RM van BP proberen te breken! Hopelijk met succes :p
 
bah... barslechte training... niks ging, ik wilde wel maar het ging gewoon niet

1) Bench press
8*65kg
8*70kg
8*75kg
3*80kg(omg...)

2) incline dumbbell press
8*20kg
8*24kg
8*24kg
8*26kg

3) incline dumbbell fly
8*12kg
8*14kg
8*16kg
8*16kg

doodgeergerd aan mensen die een halfuur een bankje innamen, ik heb me zo erin opgejaagd dat men training verknald was...
 
wat een dooie boel hier... vandaag judotraining gehad, de trainer zei dat ik binnen 2-3 lessen voor mijn oranje gordel mag gaan, wat ik eigelijk te vroeg vind aangezien het vandaag pas mijn 5e les was :D

anyways morgen is het de begrafenis van m'n vriend zijn pa, dus er zal niet getraint worden...
 
Je minder opjagen al die irritatie is niej goed voor je hart. Zeg het hen flikker op i need bench :D
 
makkelijker gezegd dan gedaan, dat was een kerel van 2 meter groot en 3 meter breed met spieren tot achter zen oren :D daar ga ik niet tegen zevere ze :p
 
makkelijker gezegd dan gedaan, dat was een kerel van 2 meter groot en 3 meter breed met spieren tot achter zen oren :D daar ga ik niet tegen zevere ze :p

Bah best niej maar je kan et altijd proberen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok ik heb besloten om anders te gaan trainen omdat ik het zelf nu een beetje een raar schema begin te vinden om abiceps appart te trainen...
mijn schema gaat er als volgt uitzien

dag 1: Benen(Quads + hams)
-Squats
-Leg press
-Leg extentions
-Leg curls
-BB/DB Lunges

dag 2: rug + biceps
-Barbell shrugs
-deadlift
-Lat machine
-Dumbbell rows
-Dumbbell curls
-Preacher curls
-Hammer curls

dag 3: Schouders + kuiten
-Arnold press
-side raises
-barbell BOR
-Shoulder press machine
-Stiff legged leg press
-Standing calf extentions

dag 4: borst + triceps
-Bench Press
-Incline dumbbell press
-incline bench press
-incline dumbbell flyes
-Pulley pull down
-Rope pulldown
-Dippen

Vrijdag(dag 5): Judotraining

als iemand nog tips of opmerkingen heeft ivm. de oefeningen, zeg het dan maar!
 
net gegeten en binnen 15 minuutjes ga ik mij helemaal geven, ik ga voor de 120kg deadlift :p
 
vandaag dikke energie boost gekrege in gym, heerlijk:D
rug + biceps

1) Barbell shrugs
10*70kg
10*80kg
10*85kg
10*90kg

2) Dumbbell rows
10*20kg
10*24kg
10*26kg
10*28kg

3) Deadlift
8*70kg
8*75kg
8*80kg
8*85kg
1*100kg
1*110kg PR!
1*120kg PR!

4) Dumbbell curls
10*12kg
10*12kg
10*12kg
10*14kg

5) Hammer curls
10*12kg
10*12kg
10*14kg
10*14kg

6) Lopen, 11 minuten HIIT(1minuut 8km/h, 30sec 12km/h), 3 minuten stappen en dan 1 minuut volle gas :p

bij de deadlift kwam een man mij zeggen dat ik de oefening verkeerd deed, ik zo mijn voeten op een plaat moeten zetten zodat ik enkel op mijn hielen steun en ik zou mij benen stijf moeten houden en mijn kont naar achter, en toen zei hij dat die oefening heel slecht is voor de rug... Ik ben hier niet op in gegaan en heb gewoon door gedeadlift...
 
mooie training en goed dat je deadlift pr hebt gehaald
 
lekker die pr! :thumb:
 
Nice deadlift kerel ;) Die benches van je liggen ook goed hoog!
 
misschien een idee.. gezien de deadlift (squat ook) een echte massa oefening is, kun je die naar mijn mening beter als eerste doen (na lichte warming up) zodat je voor die oefening de meeste kracht hebt en hem zo nog beter/zwaarder kan uitvoeren.. ik doe het zelf wel op deze manier..
 
Die deadlift knalt echt al!
 
misschien een idee.. gezien de deadlift (squat ook) een echte massa oefening is, kun je die naar mijn mening beter als eerste doen (na lichte warming up) zodat je voor die oefening de meeste kracht hebt en hem zo nog beter/zwaarder kan uitvoeren.. ik doe het zelf wel op deze manier..

ik doe liever eerst een oefening ervoor zodat de kans op blessures ed. kleiner is :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven