MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
grote bulk gehad zeg (aan je handtekening te zien)
ben benieuwd hoe keto voor je gaat zijn...benieuwd naar je resultaten...
suc6

• Topic Starter Topic Starter
grote bulk gehad zeg (aan je handtekening te zien)
ben benieuwd hoe keto voor je gaat zijn...benieuwd naar je resultaten...
suc6

Grote bulk valt mee (om en rond 3500kcals) gewoon de eerste 4-5 maanden dat ik op voeding let en dan gaat het altijd wat sneller als je weet hoe je moet trainen :)

Grote bulk valt mee (om en rond 3500kcals) gewoon de eerste 4-5 maanden dat ik op voeding let en dan gaat het altijd wat sneller als je weet hoe je moet trainen :)

Je hebt een foutje in je handtekening. Je begon denk ik op 10-10-2007? :P
Of je bedoelt 05-02-2009 @ 88-89kg.

moest inderdaad 2009 zijn. dankje:D

Haha ja :p

FB2
Bench press
12*60kg
9*70kg
7*80kg +spotter voor laatste rep
5*85kg +spotter
50*crunches

Front squat
10*50kg
10*60kg
8*70kg
6*80kg (PR)
50*crunches

BOR
10*45kg +1sec hold
10*50kg +1sec hold
8*55kg +1sec hold
50*crunches

Leg curl
12*35kg
10*40kg
6*45kg

Side raises
3*10*10kg

Barbell Shrugs
10*100kg
20*60kg

commentaar: lekkere training, en elke keer als ik squat of deadlift zit er wel een of meerdere personen mij aan te gapen :D

Zelfde training vandaag, goed bezig bro

commentaar: lekkere training, en elke keer als ik squat of deadlift zit er wel een of meerdere personen mij aan te gapen :D

Ze zijn aan het wachten tot je quads je broek verscheuren :p

Lekkere training kerel, al wat mentaal klaar voor de keto?

Ik kreeg de opmerking dat mijn BOR zwak was t.o.v. de bench. Hoe zoet dat bij jou dan? Want je deadlift ziet er goed uit, dus je rug moet het toch wel aankunnen.

Voor de leek, wat is keto?

Ze zijn aan het wachten tot je quads je broek verscheuren :p

Lekkere training kerel, al wat mentaal klaar voor de keto?

Bwa ik zie het wel zitten ja :D

Ik kreeg de opmerking dat mijn BOR zwak was t.o.v. de bench. Hoe zoet dat bij jou dan? Want je deadlift ziet er goed uit, dus je rug moet het toch wel aankunnen.

Voor de leek, wat is keto?

Dit is pas de 4e keer dat ik BOR dus het zal daar wel mee te maken hebben, en ik doe liever licht gewicht en perfecte uitvoering dan hoog gewicht en k*tuitvoering:D

keto = -30gram carbs, high protein en med/high fat
in mij geval: 20gram carbs, 260gram protein en 148gram fat

voordeel van zo een cut is dat je geen cardio hoeft te doen aangezien je amper carbs eet en je lichaam gaat vetten als primaire energiebron gebruiken dus het verbrand sneller vet.

same here, train in healtgym ben zowat de enige die squat of deadlift daar :p

nette front Sq kerel :thumb:
ik ben de enige die squat en deadlift :p
dan krijg je ook ALTIJD van die k*tcommentaar van die wannebe fitnessers(1m90 bij 70kg): is dat niet slecht voor je knieën/rug?
gewoon ja zeggen en nee denken.

Haha ja :p

FB2
Bench press
12*60kg
9*70kg
7*80kg +spotter voor laatste rep
5*85kg +spotter
50*crunches

Front squat
10*50kg
10*60kg
8*70kg
6*80kg (PR)
50*crunches

BOR
10*45kg +1sec hold
10*50kg +1sec hold
8*55kg +1sec hold
50*crunches

Leg curl
12*35kg
10*40kg
6*45kg

Side raises
3*10*10kg

Barbell Shrugs
10*100kg
20*60kg

Goede training;shrugs was meteen goed voor je grip. Klasse maat.:D

ik ben de enige die squat en deadlift :p
dan krijg je ook ALTIJD van die k*tcommentaar van die wannebe fitnessers(1m90 bij 70kg): is dat niet slecht voor je knieën/rug?
gewoon ja zeggen en nee denken.

Haha idd, ze geven me niet vlug comentaar maar aan de blikken zie je dikwijls genoeg, wat is die jongen bezig? dat kan niet gezond zijn voor zen rug, hehe.

Of de fitness instructeur laats vroeger hing ik er 4 schijven van 20kg aan, jaja tuurlijk vroeger :rolleyes:

Weer een goeie traning. Sterje bench. Lekker de pr's verbreken nu het nog kan;)

Bij mij kijken ze alleen vreemd als ik een BOR doe, de rest wordt vaker gedaan.

nja zit ook zo in een gym waar veel apparaten staan maar toch voldoende los materiaal.
mja de meeste die met los materiaal trainen trainen nooit benen... en rug trainen ze enkel met lat machine en row machine.. tjah :p loop ik daar te deaadliften en te squatten als een gek en vinden zij het raar dat ik al een vand e enige in heel de gym progressie maak :D
'wat ben jij breed geworden tegenover vroeger!'
'tjah veel eten hé'
'hoezo eten?'
...:rolleyes:

Bij mij wordt bijna alles behalve bankdrukken, crunches en cable flys raar naar gekeken.. Echt een pro's bij mij. :D

nja zit ook zo in een gym waar veel apparaten staan maar toch voldoende los materiaal.
mja de meeste die met los materiaal trainen trainen nooit benen... en rug trainen ze enkel met lat machine en row machine.. tjah :p loop ik daar te deaadliften en te squatten als een gek en vinden zij het raar dat ik al een vand e enige in heel de gym progressie maak :D
'wat ben jij breed geworden tegenover vroeger!'
'tjah veel eten hé'
'hoezo eten?'
...:rolleyes:

Hellz yeah! :P
Bij mij praat niemand dus ik hoor ook niks. :cool:
Gister nog even beetje gepraat met 2 chickies die alleen maar crunches zaten te doen, JWTZ! :D

meisjes moeten niet meer doen :p zijn zo al mooi genoeg :D meisjes met spieren zijn bah :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven