- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grote bulk gehad zeg (aan je handtekening te zien)
ben benieuwd hoe keto voor je gaat zijn...benieuwd naar je resultaten...
suc6

Grote bulk valt mee (om en rond 3500kcals) gewoon de eerste 4-5 maanden dat ik op voeding let en dan gaat het altijd wat sneller als je weet hoe je moet trainen![]()

commentaar: lekkere training, en elke keer als ik squat of deadlift zit er wel een of meerdere personen mij aan te gapen![]()

Ze zijn aan het wachten tot je quads je broek verscheuren
Lekkere training kerel, al wat mentaal klaar voor de keto?

Ik kreeg de opmerking dat mijn BOR zwak was t.o.v. de bench. Hoe zoet dat bij jou dan? Want je deadlift ziet er goed uit, dus je rug moet het toch wel aankunnen.
Voor de leek, wat is keto?

commentaar: lekkere training, en elke keer als ik squat of deadlift zit er wel een of meerdere personen mij aan te gapen![]()

ik ben de enige die squat en deadliftsame here, train in healtgym ben zowat de enige die squat of deadlift daar
nette front Sq kerel![]()

Haha ja
FB2
Bench press
12*60kg
9*70kg
7*80kg +spotter voor laatste rep
5*85kg +spotter
50*crunches
Front squat
10*50kg
10*60kg
8*70kg
6*80kg (PR)
50*crunches
BOR
10*45kg +1sec hold
10*50kg +1sec hold
8*55kg +1sec hold
50*crunches
Leg curl
12*35kg
10*40kg
6*45kg
Side raises
3*10*10kg
Barbell Shrugs
10*100kg
20*60kg

ik ben de enige die squat en deadlift
dan krijg je ook ALTIJD van die k*tcommentaar van die wannebe fitnessers(1m90 bij 70kg): is dat niet slecht voor je knieën/rug?
gewoon ja zeggen en nee denken.

loop ik daar te deaadliften en te squatten als een gek en vinden zij het raar dat ik al een vand e enige in heel de gym progressie maak 

nja zit ook zo in een gym waar veel apparaten staan maar toch voldoende los materiaal.
mja de meeste die met los materiaal trainen trainen nooit benen... en rug trainen ze enkel met lat machine en row machine.. tjahloop ik daar te deaadliften en te squatten als een gek en vinden zij het raar dat ik al een vand e enige in heel de gym progressie maak
'wat ben jij breed geworden tegenover vroeger!'
'tjah veel eten hé'
'hoezo eten?'
...![]()