AndroidHealthClinic

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kan best natuurlijk dat je voor de cut op 20+ zat. Het is erg moeilijk om het precies te weten, je zit er zo een paar mm naast met een meting. Als je maar verschil ziet en je geen krachtverlies hebt is het prima.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Idd, ga zowiezo nog even door met cutten.
Maar ik heb hier al veel foto's van memebers gezien die 20% BF hadden, en daar kom ik in de verste verte nog niet aan...

Idd, ga zowiezo nog even door met cutten.
Maar ik heb hier al veel foto's van memebers gezien die 20% BF hadden, en daar kom ik in de verste verte nog niet aan...

Klopt, half jaar terug zat ik ook op 20% of meer. Het is maar net hoe het verdeelt is, Was vooral buik en benen bij mij. Benen is veel vet vanaf waardoor mn bovenlichaam 17-18 % leek ofzo.

• #1.205
Klopt, half jaar terug zat ik ook op 20% of meer. Het is maar net hoe het verdeelt is, Was vooral buik en benen bij mij. Benen is veel vet vanaf waardoor mn bovenlichaam 17-18 % leek ofzo.

Ja voila :) Mijn buik is echt dé probleemzone, de rest is zo goed als droog (onderrug maar 11mm).

• #1.207
Zo goed als droog is een beetje overdreven lijkt me. Zie nauwelijks separatie tussen de spieren. Meestal tekenen de delts zich als eerste af tov je armen. Daarna het onderscheid tussen de spierkoppen onderling. Is dit laatste het geval dan ben je droog.
In het echt is de separatie wel te zien, vind het spijtig dat dit niet overkomt op de foto, separatie tussen voorste en middenste kop is ook redelijk te zien. 14% is het misschien niet, maar 20% vind ik overdreven.

• #1.208
Wat een k*ttraining vandaag, enkel de opwarming ging goed, de wersetjes gingen langs geen kanten... Denk dat het komt door het weinige slapen de afgelopen dagen.

Fullsquat
Opwarming
10*60kg
8*70kg
6*80kg
1*100kg

Werksets
2*120kg
1*110kg
2*100kg
5*90kg
5*80kg

Geen fut in de benen, echt niets kracht meer :( moet mijn rust terug op orde krijgen, dan ben ik zeker dat het wel weer lukt :)

ok...opwarmen met 1x 100 ???

Wel netjes , dat wel ! maar de logica ontgaat mij even.

ok...opwarmen met 1x 100 ???

Wel netjes , dat wel ! maar de logica ontgaat mij even.

Me to, je kan beter de helft van je max/werkset opwarmen.. Veel reps low weight, anders is het geen warming-up meer. En hou het basic op 3 warming-up sets, meer is er in principe niet nodig.

• #1.211
1*100 is om dichtbij de 120kg te eindigen in de WU. de sprong van 80 naar 120kg is te groot in 1 keer

• #1.213
Waarom is 8*80kg geen warm-up? wat een bullshit seg

imo om de beweging er lekker in te houden. 8x80 is al aardig serieus als je uiteindelijk 1x120 doet.

• #1.216
Doe dit altijd zo, tot nu toe zonder problemen. Was gewoon heel vermoeid vandaag + terug eerste keer fullsquat na een tijdje small stance gedaan te hebben. Je zal ziend at het volgende keer gewoon weer beter gaat.

Ieder zn manier van trainen uiteraard ;) Maarja je vergelijkt het altijd met de methode die op je eigen lichaam het beste werkt .

• #1.218
De opbouw van mijn squat only training is dit

opwarming
10*
8*
6*
1*dicht bij max

werksets
2*max
4*
6*
8*
10
12*
15*
20*

• #1.220
Wrsl wel ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven