Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom doe je zoveel setjes Military Press? Ik zie dat wel vaker, zit daar een bepaald idee achter.. want 4 setjes voor de voorste schouderkop is toch wel voldoende?

Waarom doe je zoveel setjes Military Press? Ik zie dat wel vaker, zit daar een bepaald idee achter.. want 4 setjes voor de voorste schouderkop is toch wel voldoende?
Waarom? Ga je schamen kerel. Het is een van de belangrijkste compound, samen met de deads, squats, bench press. Met deze 4 train je je hele lichaam, meer heb je infeite niet nodig. Compound... is dus niet alleen de voorste schouderkop die je hiermee traint.

Goeie squats en MP's boy!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
MP's pakken toch de 3 schouderkoppen als ik mij niet vergis

Waarom? Ga je schamen kerel. Het is een van de belangrijkste compound, samen met de deads, squats, bench press. Met deze 4 train je je hele lichaam, meer heb je infeite niet nodig. Compound... is dus niet alleen de voorste schouderkop die je hiermee traint.

Dat snap ik, maar vroeg me af of je zo niet je schouders teveel belast (met name vk). Dus 6 setjes MP + nog oefeningen voor de zij en achterkant schouders kan wel volgens jou>?

Omdat dit een supersetter is.. ???
Je snapt toch ook wel dat hij dit niet bij elke trainingsdag doet.. :rolleyes:
Lekkere training G3rr3, ik vermoed dat je rond de 60kg gaat MP'en als je weer op volle kcal's zit! :wl: :hedbang:

• #1.188
Dat snap ik, maar vroeg me af of je zo niet je schouders teveel belast (met name vk). Dus 6 setjes MP + nog oefeningen voor de zij en achterkant schouders kan wel volgens jou>?
Neen :)

Omdat dit een supersetter is.. ???
Je snapt toch ook wel dat hij dit niet bij elke trainingsdag doet.. :rolleyes:
Lekkere training G3rr3, ik vermoed dat je rond de 60kg gaat MP'en als je weer op volle kcal's zit! :wl: :hedbang:
Zou wel kunnen aangezien MP de 3 koppen aanpakt ;)

Neen :)

Zou wel kunnen aangezien MP de 3 koppen aanpakt ;)

Bij een normale training waarbij je Side Raises of dergelijk oefening voor de schouders doet en daarnaast nog andere spiergroepen niet. ;)
Maar wel mogelijk om bij een schouder-dag dit in te gooien als gehele vervanging van je training, anders lijkt het me plain overkill. :D

• #1.190
Ik zei toch niet dat ik nog andere oefeningen erbij zou nemen.
Deze piramide als schoudertraining kan perfect IMO

• #1.192
Sewwes naar de gym voor een dressed bench press sessie(hopelijk geen fails zonder spotters).

Even een updatepic.
nvt7gm.jpg

Ik schat 14%, het buikvet is nu al veel minder wat de bedoeling was (van 28mm naar 16/17mm) dus ipv. 3 weken ga ik nog 2 weekjes alles geven en dan cleanbulken.

Nu trainen en straks feesten op groezrock! :rocker: :hedbang:

• #1.194
Bench press
Opwarmsets
10*50kg
8*60kg
6*70kg

Werksets
2*90kg
4*85kg
6*80kg
8*75kg
10*70kg
12*65kg
15*55kg
20*50kg

die laatste setjes zijn altijd sterven hé :p echt lekker :D

een hoop massa aanwezig! whoow dikke bench daar!

Hebje ook begin fotos van zonder trainen? Denkdat je altijd al wel een brede bouw had klopt dat?

Ja ja dat zijn trainingen he, zeer sterke bench training! Jij kan ook altijd 2 reps hoger bij elke nieuwe set, bij mij is dat meestal maar 1 rep. Een van de bewijzen dat er nog veel ligt te wachten. Sterk!

Sewwes naar de gym voor een dressed bench press sessie(hopelijk geen fails zonder spotters).

Even een updatepic.
nvt7gm.jpg

Ik schat 14%, het buikvet is nu al veel minder wat de bedoeling was (van 28mm naar 16/17mm) dus ipv. 3 weken ga ik nog 2 weekjes alles geven en dan cleanbulken.

Nu trainen en straks feesten op groezrock! :rocker: :hedbang:

Ziet er goed uit maar n/o, dit is geen 14%. Ikzelf zit op 12-13% ongeveer en sta toch een heel stuk droger, schat dit op zn best op 17%.

• #1.199
Foto komt niet echt tot zijn recht, normaal zijn er strepen op schouders en armen te zien, buik is normaal ook beter te zien, maarja wat doe je eraan :D
Dat buikvet is echt het meeste vet dat ik heb (abdominal 17mm, suprailliac 17mm) de rest alles minder dan 12mm behalve de benen die nog 15mm hebben.

meting van enkele weken geleden:
Abdominal: 17mm
Suprailliac: 17mm
thigh: 16mm
tricep: 12mm
totaal = 13.40% met foutmarge grof genomen 15%

Het ligt misschien deels aan je huidskleur of -kwaliteit waardoor je vetter lijkt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven