MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom? Ga je schamen kerel. Het is een van de belangrijkste compound, samen met de deads, squats, bench press. Met deze 4 train je je hele lichaam, meer heb je infeite niet nodig. Compound... is dus niet alleen de voorste schouderkop die je hiermee traint.Waarom doe je zoveel setjes Military Press? Ik zie dat wel vaker, zit daar een bepaald idee achter.. want 4 setjes voor de voorste schouderkop is toch wel voldoende?
MP's pakken toch de 3 schouderkoppen als ik mij niet vergis

Waarom? Ga je schamen kerel. Het is een van de belangrijkste compound, samen met de deads, squats, bench press. Met deze 4 train je je hele lichaam, meer heb je infeite niet nodig. Compound... is dus niet alleen de voorste schouderkop die je hiermee traint.
Waarom doe je zoveel setjes Military Press? Ik zie dat wel vaker, zit daar een bepaald idee achter.. want 4 setjes voor de voorste schouderkop is toch wel voldoende?

NeenDat snap ik, maar vroeg me af of je zo niet je schouders teveel belast (met name vk). Dus 6 setjes MP + nog oefeningen voor de zij en achterkant schouders kan wel volgens jou>?

Zou wel kunnen aangezien MP de 3 koppen aanpaktOmdat dit een supersetter is..
Je snapt toch ook wel dat hij dit niet bij elke trainingsdag doet..
Lekkere training G3rr3, ik vermoed dat je rond de 60kg gaat MP'en als je weer op volle kcal's zit!![]()
![]()

Neen
Zou wel kunnen aangezien MP de 3 koppen aanpakt![]()

Ik zei toch niet dat ik nog andere oefeningen erbij zou nemen.
Deze piramide als schoudertraining kan perfect IMO

Thanks spank, bwa breedeen hoop massa aanwezig! whoow dikke bench daar!
Hebje ook begin fotos van zonder trainen? Denkdat je altijd al wel een brede bouw had klopt dat?
vroeger was ik gewoon dik 
Sewwes naar de gym voor een dressed bench press sessie(hopelijk geen fails zonder spotters).
Even een updatepic.
![]()
Ik schat 14%, het buikvet is nu al veel minder wat de bedoeling was (van 28mm naar 16/17mm) dus ipv. 3 weken ga ik nog 2 weekjes alles geven en dan cleanbulken.
Nu trainen en straks feesten op groezrock!![]()
![]()