Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh? dit is toch gewoon een omgekeerde piramide...Ik hou er over op maar ik zou dan eerder een eechte piramide hanteren...2>1max
Ik hou er over op maar ik zou dan eerder een eechte piramide hanteren...2>1max
Zou een nieuwe foto kunnen maken maar ga nog even wachtenMaar waarom zou je je warming-up zo hoog in reps moeten dan? Ik vind 8*80 een goede warming-up, misschien doortrekken naar de 80 dan.
Misschien ook makkelijk om de sprongen in je warming-up wat groter te maken, 60-80-100 oid.
Volgens mij laat die foto idd niet alles zien wat erin zit, miss beetje spelen met lichtinval en nog xtje nieuwe maken?
misschien binnen een week of 2.Zeer juistDit is een echte pyramide met 3 fases:
-Warming-up
-Worksets
-Afterkill
De warming-up bereid je voor, de worksets doen hun werk en afterkill zorgt voor het naeffect en de extra spanning die je benen doet trillen!

Thanks broWow, respect. Veel setjes en reps. Toch andere koek dan mijn MP training van vandaag. Die 57,5kg druk jij zeker.
volgende keer mss die 57.5kg, vorige week was het mislukt 
Amai menne frakWhat the!!! 2x55kg is erg nice!
Volgende keer die 57,5kg OWNEN.
Moet je zeker lukken, dodelijke training g3rr3 ze hakken er vast goed in die Dressed-Black trainingen?![]()
is altijd afzien naar het einde van de sessie toe, zoals het hoort dus, no pain no gain