Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik hou er over op maar ik zou dan eerder een eechte piramide hanteren...2>1max

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Maar waarom zou je je warming-up zo hoog in reps moeten dan? Ik vind 8*80 een goede warming-up, misschien doortrekken naar de 80 dan.
Misschien ook makkelijk om de sprongen in je warming-up wat groter te maken, 60-80-100 oid.

Volgens mij laat die foto idd niet alles zien wat erin zit, miss beetje spelen met lichtinval en nog xtje nieuwe maken?

Ik hou er over op maar ik zou dan eerder een eechte piramide hanteren...2>1max

Dit is een echte pyramide met 3 fases:
-Warming-up
-Worksets
-Afterkill

De warming-up bereid je voor, de worksets doen hun werk en afterkill zorgt voor het naeffect en de extra spanning die je benen doet trillen!

• #1.225
Maar waarom zou je je warming-up zo hoog in reps moeten dan? Ik vind 8*80 een goede warming-up, misschien doortrekken naar de 80 dan.
Misschien ook makkelijk om de sprongen in je warming-up wat groter te maken, 60-80-100 oid.

Volgens mij laat die foto idd niet alles zien wat erin zit, miss beetje spelen met lichtinval en nog xtje nieuwe maken?
Zou een nieuwe foto kunnen maken maar ga nog even wachten :) misschien binnen een week of 2.

Dit is een echte pyramide met 3 fases:
-Warming-up
-Worksets
-Afterkill

De warming-up bereid je voor, de worksets doen hun werk en afterkill zorgt voor het naeffect en de extra spanning die je benen doet trillen!
Zeer juist

Mijn opwarm sets zijn idd ook hoog in de reps, gewoon goed voor de doorbloeding, meer niet.

Maar ik begrijp het wel. dressed gebruikt ook aardige zware gewichten tijdens zijn warming-up. Die sprong van 80kg naar 120kg is idd erg hoog. Dat is dan ook het nadeel van een afbouwende piramide. Je moet je lichaam goed kennen.

Niet te veel voor vermoeien in de opwarming ;)
Toch nette squats hoor.

Opwarming is goed hoor, maar iedereen kan eens een slechte dag hebben. Volgende keer zeker beter!

• #1.229
Okay vandaag nieuwe training nieuwe kansen, schouders aan de beurt

MP
Opwarming
10*30
8*35
6*40

Werksets
2*55kg (PR)
alles wat hierop volgt zijn dus rep Pr's ^^!
4*52.5kg
6*50kg
8*47.5kg
10*45kg
10*42.5kg
15*37.5kg
20*30kg

it burns :D

daarna 15minuutjes cardio op de crosstrainer, niet echt veel energie vandaag.

brutale training GERRE!

Netjes weer erg brutaal.......

• #1.231
Thanks sergeant :p

Wow, respect. Veel setjes en reps. Toch andere koek dan mijn MP training van vandaag. Die 57,5kg druk jij zeker.

What the!!! 2x55kg is erg nice! :thumbs:
Volgende keer die 57,5kg OWNEN. :D
Moet je zeker lukken, dodelijke training g3rr3 ze hakken er vast goed in die Dressed-Black trainingen? :p

• #1.235
What the!!! 2x55kg is erg nice! :thumbs:
Volgende keer die 57,5kg OWNEN. :D
Moet je zeker lukken, dodelijke training g3rr3 ze hakken er vast goed in die Dressed-Black trainingen? :p
Amai menne frak :D is altijd afzien naar het einde van de sessie toe, zoals het hoort dus, no pain no gain ;)

• #1.236
Even een andere foto getrokken, had het gevoel dat ik werd afgerekend op mijn buik :p
Zoals je ziet valt de goed mee nu... En nee ik trek mijn buik niet in, ik heb ribben die uitsteken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denken jullie nog steeds aan 18-20%??

Sterke Mp training en jouw fysiek is goed hoor, zeker niet teveel vetpercentage en ideaal om te bulken.

17 jaar toch dat klopt?

Als dat zo is perfect fysiek 100% GEEN ECTO.
Goede bouw!

En cutten ? Je bent niet goed zoals ik al vaker heb gezegd gewoon rammen/knallen en FLINK BULKEN.
Ik voorzie een HUGE mofo over 1 JAAR.

s6

ziet er goed uit kerel ... de training en de foto ;)

Netjes maar je had best wat meer kunnen doen voor de schouders erbij

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven