Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Alles komt erin, de bakstenen in mn tas, de lunges op straat, het gepuf tussen de setjes door, en als je geluk hebt het gekots erna :D

Veel succes en plezier, ik word 1st view van je filmpje. :D
Ben benieuwd wat eruit komt, beest! En ja is een simpele tip, begin vroeg, hoe later je het doet, hoe warmer het is. :D
 
Veel succes en plezier, ik word 1st view van je filmpje. :D
Ben benieuwd wat eruit komt, beest! En ja is een simpele tip, begin vroeg, hoe later je het doet, hoe warmer het is. :D

inderdaad, om 9u heb ik nog een kans dat mijn astma mij niet gaat nekken :D
 
Heb je astma? :eek:
Heel lichte vorm, ik word snel kortademig daardoor. om het schijt van te krijgen :D daarbovenop heb ik een pollenallergie, je ziet dus wel dat de zomer een waar feest voor mij is :D
 
Hell yeah. :D
Haha, k*t zeg ik heb een "onbekende" allergie. :rolleyes:
Verder p0wn ik alle ziektes en ben ik zowat nooit ziek. (laatste keer ziek was begin vorig jaar)
Erm, ik zie net dat je in je 1e pagina bij je 1e benentraining mij al ownt bij het Squaten, nice. :D
 
Hell yeah. :D
Haha, k*t zeg ik heb een "onbekende" allergie. :rolleyes:
Verder p0wn ik alle ziektes en ben ik zowat nooit ziek. (laatste keer ziek was begin vorig jaar)
Erm, ik zie net dat je in je 1e pagina bij je 1e benentraining mij al ownt bij het Squaten, nice. :D
ik ben nooit ziek :D alles die 2 allergiën verkloten het soms voor mij :D gelukkig is het belgië en valt het qua hitte nog wel mee
 
ik ben nooit ziek :D alles die 2 allergiën verkloten het soms voor mij :D gelukkig is het belgië en valt het qua hitte nog wel mee

Goedzo, en ehm als ik op vakantie ben of vakantie/weekend heb word ik meestal ziek. :D
Het plant zich altijd op de juiste moment bij mij strangly. NOOIT tijdens school gehad. :)
Enkel gebroken (geen ziekte maar alsnog) TIJDENS me zomervakantie. Dus school is heilig ofzo voor me lichaam, want ik mag blijkbaar geen enkele dag missen. :p (en sorry maar ik ga nu ****ing erg off-topic)

Back to training:
Ik gaat slapen, zodat ik morgen vroeg als een beest de gym in kan stormen en me 8-reps zetten op die 90kg Squat! RAWR!!! :hedbang:
Rammstein die gaat door me oren schreeuwen alsof ik een jood ben en me benen zullen me zo erg verzuren en steken dat ik wel gek lijk. Hell yeah. :D

Laters beesten! :thumbs:
 
Goedzo, en ehm als ik op vakantie ben of vakantie/weekend heb word ik meestal ziek. :D
Het plant zich altijd op de juiste moment bij mij strangly. NOOIT tijdens school gehad. :)
Enkel gebroken (geen ziekte maar alsnog) TIJDENS me zomervakantie. Dus school is heilig ofzo voor me lichaam, want ik mag blijkbaar geen enkele dag missen. :p (en sorry maar ik ga nu ****ing erg off-topic)

Back to training:
Ik gaat slapen, zodat ik morgen vroeg als een beest de gym in kan stormen en me 8-reps zetten op die 90kg Squat! RAWR!!! :hedbang:
Rammstein die gaat door me oren schreeuwen alsof ik een jood ben en me benen zullen me zo erg verzuren en steken dat ik wel gek lijk. Hell yeah. :D

Laters beesten! :thumbs:
ga ervoor! ik ga ook maffen!
 
amai seg :D die lunges op straat zijn echt moordend :p zeker voor herhaling vatbaar deze zomer ;)

Walking lunges on the streets
60 stappen * 30kg in rugzak
50 stappen * 30kg in rugzak
40 stappen * 30kg in rugzak
30 stappen * 30kg in rugzak
20 stappen * 30kg in rugzak -vreselijk dicht bij kotsen!

Filmpjes volgen!
 
amai seg :D die lunges op straat zijn echt moordend :p zeker voor herhaling vatbaar deze zomer ;)

Walking lunges on the streets
60 stappen * 30kg in rugzak
50 stappen * 30kg in rugzak
40 stappen * 30kg in rugzak
30 stappen * 30kg in rugzak
20 stappen * 30kg in rugzak -vreselijk dicht bij kotsen!

Filmpjes volgen!

Haha, je durft nu zeker geen 50kg te doen. :D
Netjes hoor, flink wat lunges heb je gemaakt! (zijn het stappen per been, of stappen in totaal?)
 
stappen in totaal :D
ik wou wel 50kg maar geraakte maar voor 30kg stenen in mijn rugzak :roflol:
 
Anders pleur je schijven in je tas? :p
Netjes hoor G3rr3! Maar je lunges zijn pussy, niet eens met je knieen de grondaanraken?! :p
 
probeer jij dat eens met een rugzak... niet zo evident als met een barbell. het ook geen schijven dus meost het met bakstenen doen
 
HST / week 5 dag 1

dbo5ud.jpg
 
Je MP is erg sterk in vergelijking met je bench.. sterke schouders?
 
HST / week 5 dag 1

dbo5ud.jpg

Wtf!! Zieke MP gek. :p
Je zit 2 reps en 15kg hoger dan mij, bitch, haha. :D
Hoe voelen die lage reps aan? Zekers heerlijk na die veeeeele hoge-reps-sets. :p
 
Je MP is erg sterk in vergelijking met je bench.. sterke schouders?
Dát, en het feit dat die 5*80 easy ging en die 5*65 redelijk moeilijk en een dikke PR ;)

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Wtf!! Zieke MP gek. :p
Je zit 2 reps en 15kg hoger dan mij, bitch, haha. :D
Hoe voelen die lage reps aan? Zekers heerlijk na die veeeeele hoge-reps-sets. :p
Ja die lage reps voelen heerlijk! :D
 
Gaat goed he kerel. Die schouders groeien als kool volgens mij. Ga zo door.
 
Gaat goed he kerel. Die schouders groeien als kool volgens mij. Ga zo door.
Schouders gaan inderdaad als een malle vooruit, sta er zelf verstomd van :D
Maar dit is natuurlijk weer een nadeel voor mijn achterlopende bovenkant borst... heb het tegenovergestelde probleem van jou bro
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven