XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Daar is geen twijfel over. Je hebt trouwens nog logkarma van mij tegoed, maar die moet ik eerst verdelen, haha. :D
hehe nice :D

potverdomme ik kom er net via mijn trainingsbuddy achter dat die achterlijke k*tgym morgen gesloten is... achterlijke k*tgym

hehe nice :D

potverdomme ik kom er net via mijn trainingsbuddy achter dat die achterlijke k*tgym morgen gesloten is... achterlijke k*tgym

Arme jij! Ik hoop dat de mijne niet gesloten is, anders: :fuu:
Ik word dan zo focking boos, ik wou vandaag EN morgen trainen, maar na werk was de gym dicht, dus ik hoop morgen niet!!!!!!!!!!!!! Heb zin om te Squaten!! :hedbang:

• #1.723
IK WIL SQUATTEN :fuu:

• #1.726
  • #1.730
jep idd, zeker niet te onderschatten! als ik goed kan plaatschatten lijkt me dat 80kg?

jep idd, zeker niet te onderschatten! als ik goed kan plaatschatten lijkt me dat 80kg?

2 platen van 20kg (45lbs) en 2 van 10kg (20lbs) denk ik. Dus ja jij hebt gelijk, 80kg ongeveer. :D
Maar Ronnie is dah man en 80kg is insane veel voor zo'n stuk lopen. :p
Ik denk dat ik zelf tevreden mag zijn met 40kg. :D

• #1.732
2 platen van 20kg (45lbs) en 2 van 10kg (20lbs) denk ik. Dus ja jij hebt gelijk, 80kg ongeveer. :D
Maar Ronnie is dah man en 80kg is insane veel voor zo'n stuk lopen. :p
Ik denk dat ik zelf tevreden mag zijn met 40kg. :D
ik ga beginnen met 30kg, zien hoe dat afloopt :D dan een tweede setje met 40 en als ik dan niet dood ben 50kg :D

Will ook die lunges weleens doen, lijkt me crazykillburndiewithin oefening. :D
Soort van highreps Leg Extension alleen dan erger. En zorg dat je na het lungen ondersteuning hebt van een auto bijvoorbeeld, want anders ga je plat. ;)

• #1.738
Will ook die lunges weleens doen, lijkt me crazykillburndiewithin oefening. :D
Soort van highreps Leg Extension alleen dan erger. En zorg dat je na het lungen ondersteuning hebt van een auto bijvoorbeeld, want anders ga je plat. ;)
ik ga het laten filmen :D ga iemand proberen te regelen die gek genoeg is om om 9u 's morgens te komen filmen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven