Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had geen spotterKwam die scheur niet door spotter achter je met squatten?
nette workout man!

Was op werchter

Was op werchter
Morgen weer een training of course
Heb Sanca trouwens gezien op werchter met zijn broer![]()

Normaal een brutal squattraining maar mijn rug is zo verbrand als watBeest is dat.
Haha, ik morgen ook een training. Ik wou vandaag maar gym was vroeg gesloten. Succes beest, wat staat er morgen op het menu voor jou?
FB as usual hier.![]()

Normaal een brutal squattraining maar mijn rug is zo verbrand als wat
maarja **** it 'fight trough the pain'

We shall see, misschien maak ik er wel iets heel anders vanVind het klote muziek om eerlijk te zijn.
Maar daar gaat het hier niet om!
Anyways, succes morgen.
Ga je weer een Dressed Black training ervan maken?![]()

We shall see, misschien maak ik er wel iets heel anders van
heb al iets in gedachten maar ge nog niets verklappen![]()
(je zal aandehand van foto's zien waarom) En sorry voor het off-topic gaan, dacht misschien dat het je zou boeien. 
boeit me zekert*ring he bro, je maakt me nieuwsgierig.
Trouwens, ga zo even een update geven van me kuiten en quads. Ben redelijk tevreden met wat eruit is gekomen, alhoewel ik al altijd eigenlijk tevreden was over me kuit(en). Me linkerkuit ben ik absoluut over te spreken, me rechter iets minder. Hehe.(je zal aandehand van foto's zien waarom) En sorry voor het off-topic gaan, dacht misschien dat het je zou boeien.
![]()

2 of 3 ja waarom?Zolang het maar over bikkelen en trainen gaat he, beest.
Je 130kg PR zit trouwens toch op 2 reps?![]()

die 135 komt er zeker aan hoorIk keek toevallig in je stats en zag staan 130kg, dus ik dacht van volgens mij kan G3rr3 meer, want 130kg zat toen op 2 reps.
Als je even gauw de 135kg haalt, kom je op 400kg totaal, animalzone.![]()