- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is geen wedstrijd tussen ons bro...I hope not.
Je wilt me toch niet teveel vernederen bro!![]()

inderdaad, progressie wordt steeds moeilijker, maar ik geloof er geen zak van dat ik op mijn maximum zit!Zou idd ziek zijn, zou niet een verbaasd zijn als het je gaat lukken.
Hoewel het uiteindelijk steeds lastiger gaat worden nog progressie te boeken.

hehe, wat zijn jouw stats dan?Tis ook gewoon oneerlijk natuurlijk. Je bent mij al bijna gepasseerd met je stats. loeder![]()

jep en als, ik zeg wel degelijk ALS, ik nog energie over heb dan doe ik nog wat setjes biceps voor de pomp lolde fasciae opentrekken en ruimte maken voor de groei!
5*10-12 barbell curls ofzo

te bedenken dat ik de eerste cycle mijn 1RM 90% moet nemen zal de 1e cycle niet voor al te veel problemen mogen zorgen!bij mij knalt die altijd tegen mijn borst net voor ie tegen mij PA zou knallenZiet er goed uit G3rr3!
Ik suck in T-bar omdat ik last krijg van me private area als ik dus leun op het plekje waar ik zou moeten leunen. Ik weet niet vreemd gedoe, maar het gaat je goed bro! Je knalt em hard met die BOR en Deadlift.![]()

vorige keer deed ik 5*85 en 5*90 1*90 1*95 en 1*100 dusja...
volede bij die 8*85 al dat het wrsl niet zou lukken maarja toch proberen he
en ja als spotter zou je moeten weten dat je pas mag helpen als je het gewicht écht niet omhoog krijgt, mijn vaste spotter(die nu in de states is tot volgende week) week dat wel...
was ook van plan als ik ging maxen van inderdaad doubles en singles te draaien, en inderdaad, straps komen normaal gezien morgen aan! magnesium zal nog wel eventjes durenAls je echt op 1rm's wilt trainen dan draai je nog steeds een te hoog volume bij je warm up sets.
Doe gewoon 2x85, 2x 95, rep out op 105.
Vergis je niet als je eerst 5 * 90 en daarna nog 95 gaat pakken dan heb je al kracht verloren voor die 100kg.
Nice rugtraining btw, die BOR's gaan goed.
Je zult zien dat als je straps hebt je nog veel sterker wordt, dat scheelt echt een hoop. Keep up the good work.
verder ben ik wat 'nerveuzer' al kan dit placebo zijn
we'll see wat het geeft binnen een halfuurtje in de gym!
afmaken die handel!
!!! PR!!!