AndroidHealthClinic

Gaan we weer, iemand vakantietips ?

Ibiza! Stappen daar is wel prijzig maar is het zeker waard.

Mallorca.

Sebastopol

Choeung Ek

ach limboland is zo groot keus genoeg in het bos :cool: en goedkoop ook nog ;)

thailand maar ben niet zeker of het in europa ligt

Ik snap niet dikke..??? Je bent 23 dan ga je toch op vakantie om je suf te neuken?
Of is dat iets wat wij vroeger deden?:dunno:
Beetje zuipen met je vrienden kun je ook thuis. Neuken ook natuurlijk maar een keer een soa van een ander is wel een keer lekker natuurlijk.

thailand maar ben niet zeker of het in europa ligt

Ben bijna zeker van wel.

golden beach - bulgarije (niet te verwarren met sunny beach!!!!!)

Daar heb ik zelf een zéér goede reis gehad.

De drank is er spotgoedkoop, eten vanhetzelfde. Met zowat alles moet je lachen als ze hun prijs zeggen, het is bijna schandalig. We hebben er geleefd als Dan bilzerian en we hebben er geen fortuin moeten aan besteden.

Uitgaan kan je er meer dan voldoende, en rusten kan je er zeker ook. Dit is wel een typische strandvakantie met s'avonds een stapje zetten. Vanaf je het binnenland ingaat is het allemaal niet meer zo interessant..

Juli augustus is druk natuurlijk, september is goed van volk maar er is een mogelijkheid dat het weer dan wel wat minders is.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Oja de chicks zijn er onwaarschijnlijk lekker en neuken doe je er zelfs als je borderline hebt.

Als je geen heel jonge mensen wilt kan je beter niet naar albufeira , spanje etc gaan.

Hvar ( kroatië ) , marmaris of curacao lijken me goede locaties

In Kloosterhaar schijnt wel een dope camping te zitten. Is ook wel betaalbaar en veel lekkere wijven.

Zelf niet geweest, enkel wat verhalen over gehoord van kennissen, is echter niet heel goedkoop daar, kroatië lijkt sowieso wel een beetje in opkomst te zijn dus wellicht zijn er leukere / meer betaalbare plaatsen daar.

Wel eens in Hvar geweest? Zo ja, kun je wat meer vertellen?

2 keer geweest, heel mooie natuur en een paar redelijk rustige maar wel gezellige dorpjes. Hvar stad schijn je wel te kunnen feesten, vandaar gaan er savonds bootjes heen en weer naar wat party eilandjes voor de kust (zelf niet geweest).

Betaalde voor een appartement 1 kamer en terras.. Studio - 25 euro/ nacht

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap niet dikke..??? Je bent 23 dan ga je toch op vakantie om je suf te neuken?
Of is dat iets wat wij vroeger deden?:dunno:
Beetje zuipen met je vrienden kun je ook thuis. Neuken ook natuurlijk maar een keer een soa van een ander is wel een keer lekker natuurlijk.

Ben bijna zeker van wel.

ik ben best wel een anti pua, iets te grof, asociaal en ontactisch

gj

Kavos in griekenland is aanrader

Terug
Naar boven