MuscleMeat

Shocking News Gaia toont gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dieren verkrachten ook, plegen incest en pedofilie... Een leeuw kan geen rekening houden met de pijn van zijn prooi omdat hij niet over het empathisch vermogen en bewustzijn beschikt. Jouw argumentatie brengt de mens op het niveau van een relatief primitieve carnivoor, wat een redenering... Overigens heeft het dier nog een kans om te overleven /ontsnappen wanneer de leeuw er op jaagt. In het geval van de mens is het gewoon kweken en doden aan de lopende band, met het volle bewustzijn dat die dieren stuk voor stuk door een verschrikkelijke pijn gaan, terwijl het perfect anders kan. Hoe is het mogelijk dat er nog mensen zijn die dergelijke praktijken kunnen verdedigen zonder een spier te vertrekken?

Helemaal mee eens. Een natuurlijk proces in de natuur is toch niet te vergelijken met de constante misdaden die de mens pleegt tegen dieren.
 
Dit is belachelijk en heeft niks met geld te maken. Allemaal een nekschot voor die mensen daaro.

Ik vraag me af met wat voor gevoel die mensen het weekend in gaan...

Zou het nou echt een voldoening geven? zo ja, -> nekschot.
 
Ik vraag me af met wat voor gevoel die mensen het weekend in gaan...

Zou het nou echt een voldoening geven? zo ja, -> nekschot.

Ik ben bang van wel Wouter. Er bestaan echt mensen die geen moeite hebben met, of zelfs genieten van het aanbrengen van leed aan levende wezens. Komt door een slechte jeugd zeggen ze als ze uiteindelijk in een gevangenis of psychiatrische inrichting terechtkomen.:rolleyes:
 
Ik ben bang van wel Wouter. Er bestaan echt mensen die geen moeite hebben met, of zelfs genieten van het aanbrengen van leed aan levende wezens. Komt door een slechte jeugd zeggen ze als ze uiteindelijk in een gevangenis of psychiatrische inrichting terechtkomen.:rolleyes:

Daar behoor ik ook toe...en die levende wezens, dat zijn hun :cool:
 
Ik heb het niet eens over mensen die er aan verdienen, gewoon mensen die je ziet reageren op fora/nieuwssites en het maar normaal vinden.
 
Alle bodybuilders zijn weer eens enorme dierenvrienden. Die wel elkaar erop attenderen als de kiloverpakkingen kipfilet in de aanbieding zijn.
 
Alle bodybuilders zijn weer eens enorme dierenvrienden. Die wel elkaar erop attenderen als de kiloverpakkingen kipfilet in de aanbieding zijn.

:haha: Ja, Karel
 
Alle bodybuilders zijn weer eens enorme dierenvrienden. Die wel elkaar erop attenderen als de kiloverpakkingen kipfilet in de aanbieding zijn.
Nog eentje die even komt piepen zonder het topic door te lezen en te weten waar het over gaat.
 
Ik zal er geen steak minder om eten, maar vind wel dat ze dieren op een waardigere manier aan hun einde mogen laten komen! Er wordt maar overal op bespaard, ofwel wordt er geknoeid door allerlei illegale producten toe te voegen. Wanneer gaan ze de boel es fatsoenlijk doorlichten en aan superstrenge test onderwerpen? Nee, is allemaal niet nodig. Maar rij 5km/u te hard en je kan betalen! (niet dat ik zelf de laatste jaren nog een boete heb gehad, maar het gaat om het principe)
 
Nog eentje die even komt piepen zonder het topic door te lezen en te weten waar het over gaat.

Ik heb het topic wel degelijk doorgelezen en ben het eens met sommigen, maar het merendeel vind het zo zielig voor de dieren. Nekschot lees ik meerdere keren en dan denk ik dat je best wat genuanceerder kunt denken.
 
Ik heb het topic wel degelijk doorgelezen en ben het eens met sommigen, maar het merendeel vind het zo zielig voor de dieren. Nekschot lees ik meerdere keren en dan denk ik dat je best wat genuanceerder kunt denken.

Ik ga er echt niet minder vlees om eten, maar ik reageer puur op het dierenleed in de bovenstaande filmpjes.
 
Ik ga er echt niet minder vlees om eten, maar ik reageer puur op het dierenleed in de bovenstaande filmpjes.

Juist, en ik zeg dat voor het vlees dat jij eet ook dieren lijden en dat het dus hypocriet is om nu ineens met z'n allen "nekschot" te gaan roepen.
 
Juist, en ik zeg dat voor het vlees dat jij eet ook dieren lijden en dat het dus hypocriet is om nu ineens met z'n allen "nekschot" te gaan roepen.

Haha tuurlijk niet. Het gaat hier puur over de manier van het slachten. Geef ze een simpel stroomstootje ipv een urenlange martelperiode. Plus erger ik me gewoon aan die mensen die er schijnbaar van genieten om die beesten te martelen.

Ik mag nooit spelen met mn eten, dus hun ook niet....:mad:
 
Ik kan er niet bij hoe deze mensen dit kunnen doen. Dan moet je toch je gevoel wel uit kunnen schakelen.(als ze dat hebben).
Dit is echt niet meer van deze tijd.
 
Haha tuurlijk niet. Het gaat hier puur over de manier van het slachten. Geef ze een simpel stroomstootje ipv een urenlange martelperiode. Plus erger ik me gewoon aan die mensen die er schijnbaar van genieten om die beesten te martelen.

Ik mag nooit spelen met mn eten, dus hun ook niet....:mad:

Die dieren die jij eet hebben ook heus geen prettig leven hoor, dus om nu ineens op je achterste poten te gaan staan om de beelden van deze laatste minuten is wel hypocriet. De kippen die jij eet hebben een heel leven in een legbatterij en dat is dan opeens wel ok omdat ze geslacht worden zonder dat ze pijn hebben.
 
Zolang iedereen gewoon op het goedkope vlees blijft afgaan zal er niets aan deze wantoestanden veranderen want voor dierenbeschermers is het echt vechten tegen de bierkaai. Volgens de wet is het nooit erg genoeg en een dier heeft bovendien wettelijk de status van produkt en met gevoelens van zoeen dier trekken ze zich winig aan. Gelukkig is er de partij van de dieren. Niet dat dat voor de rest zoeen denderende partij is maar ze zetten de dieren op de lijst.
Verder ligt het aan de consument, koop biologisch of scharrelvlees en bij eieren koop alleen biologisch/ecologisch en vrijeuitloop.
 
Ach ja zolang het vlees maar goedkoop blijft zit ik er niet mee
 
Zolang iedereen gewoon op het goedkope vlees blijft afgaan zal er niets aan deze wantoestanden veranderen want voor dierenbeschermers is het echt vechten tegen de bierkaai. Volgens de wet is het nooit erg genoeg en een dier heeft bovendien wettelijk de status van produkt en met gevoelens van zoeen dier trekken ze zich winig aan. Gelukkig is er de partij van de dieren. Niet dat dat voor de rest zoeen denderende partij is maar ze zetten de dieren op de lijst.
Verder ligt het aan de consument, koop biologisch of scharrelvlees en bij eieren koop alleen biologisch/ecologisch en vrijeuitloop.
Doe ik iig al, hoop dat ik niet de enige ben
 
Back
Naar boven