- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar een leeuw slacht niet halalik vind Gaia een mong**l
ik ga er geen stuk vlees minder om eten
dat is de natuur, als een leeuw een prooi vangt slacht hij die ook af.
Taai vlees is vaak een teken dat het niet goed bestorven is.
---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------
Moeten die dieren dan voor onze hebzucht ook nog op hun laatste momenten immens lijden?
ik vind Gaia een mong**l
ik ga er geen stuk vlees minder om eten
dat is de natuur, als een leeuw een prooi vangt slacht hij die ook af.

Haha, weer wat tere zieltjes gekwetst hier. Wie zegt dat eerst een electrische schok toedienen wel zo pijnloos is? Dat is een keer in het leven geroepen omdat tere zieltjes het niet konden verdragen dat een dier nog even hing te spartelen als het de keel werd doorgesneden. Het gaat zich niet eens om echte pijnbeleving van het dier, maar om ons eigen gevoel bij het zien van de dood van een dier. Zelfde met kuikentjes vergassen ipv vermalen.
Als ik zou moeten kiezen tussen electrische schok en vlijmscherp mes door mijn halsslagader wist ik het wel, laat mijn maar lekker leegbloeden.
Dat "parasiterend gedrag" heeft ons gebracht waar we nu zijn, on top of the foodchain.
Wat een onzin. Tegen dan zie ik liever iedereen overgestapt op low carb dieeten.Het zou me eerlijk gezegd niet verwonderen mochten we binnen de 100 jaar het comnsumeren van dierlijke producten strafrechterlijk vervolgen. Het zou in ieder geval een goede zaak zijn voor onze gedeelde, Westerse moraal.
(Waar ik wel vrij zeker van zal zijn dat dat zal gebeuren als hoe langer hoe meer de gezondheidsvoordelen naar boven komen.)