MuscleMeat

Nieuws Gamers zijn vaak dik en depressief

Hoor je dat te verschonen dan????

Alleen als je met je buffe reet een cardiosessie achter de rug hebt :cool:

Ik game anders ook wel veel en ik kan het combineren met mijn bb leven. Maar ik merk wel als er echt periodes zijn zoals nu in de grote vakantie, dat ik echt ontzettend veel vrije tijd heb en aldus ook meer game dan lijdt men training/food er toch wat onder.
Kan wel vatten dat die hardcore gamers die nooit sporten lekker dik zijn :D

Ik game enorm veel (ca 3uur/werkdag), want het is erg leuk.
Ik teken ook, ik sport voldoende, ga op stap met mijn vriendinnetje en ga werken. Anyway, waar ik een gaatje vind dan game ik, en als ik geen gaatje vind, dan maak ik wel plaats er voor. Maar bovenstaand artikel gaat helemaal niet voor mij op. Is trouwens debiel om gamen daar de schuld van te geven, ik zou het eerder op het individu zelf afschuiven. Als ze niet gameden dan hadden ze wel een andere verslaving en verzorgden ze zichzelf ook niet.

• Topic Starter Topic Starter

Voor jouw tijd, de HCC-dagen. Een computerbeurs in Utrecht die jaarlijks georganiseerd werd door de HCC (Hobby Computer Club). Toen had je nog geen internetshops die lage prijzen hadden en was je voor lage prijzen aangewezen op dat soort beurzen. Eind jaren 80, begin jaren 90 was ik er regelmatig te vinden.

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Moi? Ja ik train wel.

Voor jouw tijd, de HCC-dagen. Een computerbeurs in Utrecht die jaarlijks georganiseerd werd door de HCC (Hobby Computer Club). Toen had je nog geen internetshops die lage prijzen hadden en was je voor lage prijzen aangewezen op dat soort beurzen. Eind jaren 80, begin jaren 90 was ik er regelmatig te vinden.

Daar nam men pa me mee naar toe toen ik nog een kleine jongen was ^^ Vond het daar altijd leuk. PC verslaafde geworden door men eigen pa.. ;)

Toen ik gamede was ik ook ****ing mager.

Ik kroop smorgens voor de pc. halverwege de dag at ik 1 maaltijd (tijdens het gamen).

en that's it.

Nu nog een onderzoek dat het verband legt tussen Wii-eigenaars en metroseksueel-gehalte.

^^ Ik wou net zeggen , ik heb een Wii fit :p

Toen ik gamede was ik ook ****ing mager.

Ik kroop smorgens voor de pc. halverwege de dag at ik 1 maaltijd (tijdens het gamen).

en that's it.

Idd, gasten die zich tijdens het gamen vol zitten te proppen zijn echt het uitschot van de samenleving.

Sinds ik game ben ik +20 kg bijgekomen. :(

Ik was ook een tijdje behoorlijk obsessief aan het gamen.
Speelde yuri`s revenge online een soort strategisch oorlogspel in 2D.
Speelde soms wel eens tot 7 uur s`ochtends als het buiten weer licht werd.
Het kan heel erg verslavend zijn denk ik vooral voor mensen die zichzelf uiteindelijk niet goed kunnen corrigeren. Het is een soort vlucht van de realiteit inderdaad.

toen ik gamede was ik ****ing dik en asociaal, al had ik wel elke dag een schone onderbroek aan:( met schone onderbroek hoor je toch niet echt bij de hardcore gamers

Right, heb zelf eerst heel veel gegamed met andere gasten en dat waren gewoon 'normale' kerels met een zeer goede conditie en eerder mager dan dik want ze deden ook nog gewoon sport en ook niet depressief ofzo. Maar ok wij waren ook niet verslaafd maar deden het wel veel.
Maar in Amerika zal het vast wel zo zijn...

Ik vind ook alle mensen waar ik mee omga heel normaal, en de mensen in amerika minder normaal.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

als dit mijn kind zou zijn zou ik em in z'n gezicht schoppen, keihard
Dus dermate van huiselijk geweld denk jij dat zo'n kind weer normaal gaat doen? Ik zelf denk dat het beter is om met zo'n kind naar de huisarts te gaan om een verwijzing te vragen naar een psycholoog en hem op te laten nemen.

Dit is toch niet echt "nieuws"?

Overigens ben ik nooit echt verslaafd geweest aan gamen. K'heb vroeger wel CS gespeeld maar nooit diehard gamer.
IK ken wel diehard gamers alhoewel, ik zie ze amper. Maar dat is echt ernstig.
Die zijn bijna mensenschuw en vermijden contact met de buitenwereld.

Dus dermate van huiselijk geweld denk jij dat zo'n kind weer normaal gaat doen? Ik zelf denk dat het beter is om met zo'n kind naar de huisarts te gaan om een verwijzing te vragen naar een psycholoog en hem op te laten nemen.

kost te veel

Terug
Naar boven