JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Horny c**k Club natuurlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor jouw tijd, de HCC-dagen. Een computerbeurs in Utrecht die jaarlijks georganiseerd werd door de HCC (Hobby Computer Club). Toen had je nog geen internetshops die lage prijzen hadden en was je voor lage prijzen aangewezen op dat soort beurzen. Eind jaren 80, begin jaren 90 was ik er regelmatig te vinden.

Toen ik gamede was ik ook ****ing mager.
Ik kroop smorgens voor de pc. halverwege de dag at ik 1 maaltijd (tijdens het gamen).
en that's it.
toen ik gamede was ik ****ing dik en asociaal, al had ik wel elke dag een schone onderbroek aanmet schone onderbroek hoor je toch niet echt bij de hardcore gamers

Ah, dus als mijn negentigjarige opa naar pis ruikt heeft ie weer zitten gamen.

Right, heb zelf eerst heel veel gegamed met andere gasten en dat waren gewoon 'normale' kerels met een zeer goede conditie en eerder mager dan dik want ze deden ook nog gewoon sport en ook niet depressief ofzo. Maar ok wij waren ook niet verslaafd maar deden het wel veel.
Maar in Amerika zal het vast wel zo zijn...
Dus dermate van huiselijk geweld denk jij dat zo'n kind weer normaal gaat doen? Ik zelf denk dat het beter is om met zo'n kind naar de huisarts te gaan om een verwijzing te vragen naar een psycholoog en hem op te laten nemen.
---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------
als dit mijn kind zou zijn zou ik em in z'n gezicht schoppen, keihard
Dus dermate van huiselijk geweld denk jij dat zo'n kind weer normaal gaat doen? Ik zelf denk dat het beter is om met zo'n kind naar de huisarts te gaan om een verwijzing te vragen naar een psycholoog en hem op te laten nemen.