XXL Nutrition

Nieuws Gamers zijn vaak dik en depressief

ik ben gameverslaafd, maar geen dikkerd en was me op regelmatige basis :D, dus diie stellingen gaan niet op voor me :)

Sociaal leven onder lijden? ja soms wel, als er een nieuwe game uitkomt, waar ik al lang naar uitzie, ga ik dat weekend zeker niet weggaan op vrijdag of zaterdag, maar gewoon uren spelen tot stuk in de nacht :)

Denk gewoon dat de mensen die die enquete invulden gewoon een stuk overdrijfden, gewoon alles wat extremer voorstelden dan het eigenlijk is...

herkenbaar mn conditie ging mooi achteruit toen ik 14 uur per dag zat te gamen voor mn pc :p

die duitse k*tmongool mag direct de kogel hebben. wtf doe je fout als je kind zon mislukt k*tkind word. ongelofelijk

Ik game meestal minimaal een uur per avond, maar ook wel eens een hele dag op een zondag, playstatione 3 is gewoon vet :cool:

Maar verslaafd zou ik nooit worden...aan de playstation dan :D

Significant onderdeel van de collectieve slaap stand waarin velen een nietsvermoedend en tevreden leven leiden.

Amerikaans onderzoek, tja gelukkig is de VS niet Europa. Vooral de dames die op redelijk niveau gamen zijn vaak eyecatchers ;) .

vroeger was ik veel aan het gamen nu helemaal niet meer. heb laatst mijn viedeokaart opgeblazen(vraag me niet hoe) dus nu zit er een k*t kaart in waar je niks meer kan.
achja dbb doet het gewoon.

Te is zelden goed, dat weten we ondertussen al. Jammer voor die mensen, ik hoop dat ze maar snel inzien dat gamen geen belangrijke behoeften vervullen. Tis wel een niet zo veelzeggend artikel eigenlijk, je kan er alleen maar leuk mee speculeren.

Te is zelden goed, dat weten we ondertussen al. Jammer voor die mensen, ik hoop dat ze maar snel inzien dat gamen geen belangrijke behoeften vervullen. Tis wel een niet zo veelzeggend artikel eigenlijk, je kan er alleen maar leuk mee speculeren.

Gamen vervult de meest belangrijke behoefte: Lol hebben.

Gamers zijn paupers...

Blijkbaar is die vorm van 'lol hebben' niet sterk genoeg om een depressie te overbruggen.

Terug
Naar boven