XXL Nutrition

Gamma x PPL Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vanaf volgende week beginnen met het volgende:

2800 kcal + 300 per keer krachttraining + stappen kcal.

Omega 3 (voor 3 gram EPA)
Vitamine D3 5000iu (helemaal uitverkocht bij Kruidvat, Corona gekkies)
5-Alpha Hydroxy Laxogenin (105mg)
ZMA (20 gram zink)
En waarschijnlijk ook Megabol Testosterol 250, puur om aan de verzendkosten te komen. Ben sowieso erg sceptisch over Test Boosters, maar ja kost maar 5 euro. Worth the try.
 
Machine Chest Press (3/4e geen lockout)
3x15x70

Flat Dumbell Press (3/4e geen lockout)
3x12x28
Dit voelde vreemd, niet echt lekker ofzo

Cable Crossover
3x12x15 per kant

One Handed Supinated Pulldown
3x12x26

Close Lat Pulldown
3x15x55

Wide Lat Pulldown (2 sec pauze op bovenkant hoofd hoogte)
3x8x50

Superset 3x20 reps
Banded Face Pulls
Dumbell Side Lateral Raise 6 kg

Oats, ZMA, Casein en de Omega 3 is binnen.
Volgende week nog ff de Laxo & Testosterol afwachten.
 
Laatst bewerkt:
In!
 
Net begonnen aan de 10 Omega 3 pillen. Visboertjes als een gek.
Gaat nog een heel enthousiast pillen ritueel worden als de rest binnen is. Iets van 20+ pillen per dag. Alvast goed oefenen voor de festivals dus 🤪
 
Ik zit nu al eventjes op 3000 kcal en blijf stabiel rond de 72,4 kg.
Ik wacht nog even met uppen tot Gym Shark Sponsored Athlete Mark morgen zijn uitspraak heeft gedaan.
Ik verbrand gemiddeld 261 kcal met stappen per dag. Reken voor een krachttraining 300 kcal. Misschien dat dit te veel is maar als ik het zo bereken gok ik dat
3000 - 261 - 300 = 2439 kcal mijn onderhoud is.
Denk dat ik eerst langzaam op ga bouwen met 200 kcal per week, kijken wat de trend in mijn gewicht doet.

Vanaf volgende week beginnen met het volgende:

2800 kcal + 300 per keer krachttraining + stappen kcal.
Tot ik hier ongeveer aan zit. (Zal dus 3400-3600 kcal zijn)
Training van vandaag:

Supinated One Arm Pulldown
4x10x26

Rack Pulls (Vanaf mid shin + dead stop + lats aanspannen)
4x6x100
Dit was meer een deadlift dan een rack pull imo, de 2 standen die het dichtst bij mid shin komen is of een stuk te laag of een stuk te hoog. Heb maar voor een stuk te laag gekozen.
Eigenlijk nooit echt mijn lats geflext aan het einde van een rep bij een rackpull. Dit voelde verrassend lekker aan.

Wide Grip Lat Pulldown (Na elke rep laten stretchen)
4x8x57
Normaal moet iemand dus het gewicht naar beneden drukken aan het einde van je rep. Heb zelf de bar gecontroleerd terug laten komen tot mn lats helemaal gestreched werden. Volgende x ff iemand mee fixen, denk dat dit wel echt lekker aanvoelt.

Chest-Supported Machine Rows
1x8x65
3x8x72,5

Loaded Stretch Pull Up Bar
+ 5 KG > 45 ~ 50 sec

Decline Leg Raise
4xFailure

Standing Calf Raise
4x30x65 kg
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Incline Dumbell Press
1x10x28
1x10x30
1x10x32
Vind deze altijd een stuk makkelijker dan flat. Alhoewel heel veel claimen dat zij juist flat weer makkelijker vinden?

Incline Barbell Bench Press
1x8x72,5
1x8x75
1x7/8x77,5 Spotter zei dat ik 8 reps had, zelf had ik er maar 7 geteld (zonder hulp).

Incline Smitch Machine Bench Press
1x6x70
1x6x75
1x5x80
Dropset
1x5x80 -> 1x3x75 -> 1x0x70 (geen kracht meer) -> 1x6x50

Chest Dips
4x6xBW+5 kg

Dumbell Side Raises
5x10x8
Korte rust tussen de setjes door gepakt

Hang and Swing Destroyer Set
(Dumbell Per Kant)
1x40x8 --> 1x30x4 --> 1x10x0
Aparte oefening.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Shape update 3-11-2020
1604419281004.png

72,4KG
Ik denk 17 a 18+ % vet op het moment.
Stond er 2 maanden geleden een stuk beter bij.
 
Shape update 3-11-2020
Bekijk bijlage 511660
72,4KG
Ik denk 17 a 18+ % vet op het moment.
Stond er 2 maanden geleden een stuk beter bij.
Niks mis met die Shape, duidelijk te zien dat je traint en VP valt ook nog wel mee, zomer is toch voorbij :)
 
Niks mis met die Shape, duidelijk te zien dat je traint en VP valt ook nog wel mee, zomer is toch voorbij :)
Thanks!
Gelukkig wel :D
Vind het maar een vicieuze cirkel.
In de winter ben ik niet tevreden omdat ik dan vet begin te kweken, maar in een shirt ziet het er gewoon prima uit.
In de zomer ben ik niet tevreden omdat ik dan skinny lijk in een shirt, maar zonder shirt ziet het er prima uit.
Had mezelf vorig jaar beloofd dat ik me niet zo erg moet storen aan m'n vet % tijdens m'n bulk maar is toch lastiger dan ik dacht hahaha
 
Thanks!
Gelukkig wel :D
Vind het maar een vicieuze cirkel.
In de winter ben ik niet tevreden omdat ik dan vet begin te kweken, maar in een shirt ziet het er gewoon prima uit.
In de zomer ben ik niet tevreden omdat ik dan skinny lijk in een shirt, maar zonder shirt ziet het er prima uit.
Had mezelf vorig jaar beloofd dat ik me niet zo erg moet storen aan m'n vet % tijdens m'n bulk maar is toch lastiger dan ik dacht hahaha
I know the feel, dat gevoel heeft 90% hier denk ik :)
 
Ik vind het persoonlijk niet zo netjes dat je een betaald programma helemaal logt op een forum. Wil je verder wel succes wensen natuurlijk.
 
Ik vind het persoonlijk niet zo netjes dat je een betaald programma helemaal logt op een forum. Wil je verder wel succes wensen natuurlijk.
Dat mag jij vinden ;). Thanks.
 
In!

Hoe bevalt je schema?
 
In!

Hoe bevalt je schema?
Welkom! Het schema bevalt zeer goed, ik ga ook zeker wat oefeningen onthouden om later in mijn eigen schema's toe te passen.
Het schema heeft niet heel veel progressive overload tot nu toe, maar qua variatie is het echt top!
Moet wel zeggen het is conditioneel vrij intens soms. Op sommige dagen heb je max 60 sec rust tussen je sets, terwijl je ook nog aan een bepaalde RPE moet voldoen. Maar de pomp die je krijgt tijdens de trainingen is bizar 😛
 
Lying Leg Curls
3x10x56
Dropset 1x10x56 -> 1x10x42 -> 1x10x21 (laatste rep 20 sec iso hold)

Smith Machine Squat (3 sec excentrisch)
1x8x40
1x8x50
1x8x60
Zoals eerder vermeld, Smith Machine loopt schuin af, kreeg aardig veel last van m'n rug dus heb het hier bij gelaten.

Leg Extension
1x10x49
1x10x56
Dropset 1x10x63 -> 1x10x56 -> 1x10x49
Sets zelf konden zwaarder, voor de dropset was het wel het perfecte gewicht.

Stiff Leg Deadlift
1x10x70
3x10x80
 
interessant schema heb je, ik ga je volgen. En goede wings hoor!
 
Testosterol + Biosterol is binnen.
Ik verwacht er niet veel van, het was ook erg goedkoop. (Moest 10 eu extra hebben als verzendkosten, was precies die testosterol en biosterol.
Van de Nattybol verwacht ik wat stijging in kracht, aangezien ik dit eerder ook heb gehad.
Zal niets denderends doen maar toch wel leuk om te loggen aangezien niemand het nog heeft gedaan.
Alles op die pakketjes staat in het Pools trouwens, ook leuk.
1604504729181.png

1604504762523.png
 
Testosterol + Biosterol is binnen.
Ik verwacht er niet veel van, het was ook erg goedkoop. (Moest 10 eu extra hebben als verzendkosten, was precies die testosterol en biosterol.
Van de Nattybol verwacht ik wat stijging in kracht, aangezien ik dit eerder ook heb gehad.
Zal niets denderends doen maar toch wel leuk om te loggen aangezien niemand het nog heeft gedaan.
Alles op die pakketjes staat in het Pools trouwens, ook leuk.
Bekijk bijlage 511729
Bekijk bijlage 511730
Wat is het, soort prohormoon of SARM?
 
Wat is het, soort prohormoon of SARM?
Hoewel ik SARMs heel interessant vind (en daarom ook baal dat huidig niemand een fatsoenlijke SARMs log bij kan houden) ga ik dat risico sowieso niet nemen.
De Nattybol is 105mg 5-Alpha-Hydroxy-Laxogenine. Valt onder de categorie brassinosteroide (plantensteroide).


Dus geen PCT nodig etc. In hoeverre dit onderzoek klopt is ook maar de vraag ofcourse.

Testosterol is een beetje hetzelfde verhaal. Er wordt beweert dat dat hetzelfde effect heeft. Onderzoek erover is alleen gedaan door de leverancier van testosterol zelf (lekker betrouwbaar dus, not.) Ze claimen dat een testgroep 2-3 kg aan is gekomen in 1 maand tijd en sommige 8. (Staat nergens vermeld of dit nou vet of spiermassa is)

Dit is allemaal ff snel snel getypt ik kom binnenkort wel met een betere samenvatting, maar zo heb je een beeld ;).
De bistrorol heb ik erbij gegooid maar kon ik niet veel interessants over vinden voorderest. Maar valt ook onder dezelfde categorie
Vind het alleen zonde dat er nergens een duidelijke log over dit spul te vinden is. Dus ja zo doende deze log ook hahaha.

Laxogenine schijnt ook pas optimaal te werken vanaf 105mg, en deze nattybol pillen bevatten dat. Je hebt ook potjes van 20mg per stuk maar dan moet je er dus 5 per dag slikken.
En ik slik al 10 omega 3, 2 zink en vanaf nu dan 1 testosterol, 1 bistrorol en 1 laxo.


Tl:dr
Pillen gemaakt van planten die je natuurlijke testosteron zouden moeten verhogen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven