AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoewel ik SARMs heel interessant vind (en daarom ook baal dat huidig niemand een fatsoenlijke SARMs log bij kan houden) ga ik dat risico sowieso niet nemen.
De Nattybol is 105mg 5-Alpha-Hydroxy-Laxogenine. Valt onder de categorie brassinosteroide (plantensteroide).


Dus geen PCT nodig etc. In hoeverre dit onderzoek klopt is ook maar de vraag ofcourse.

Testosterol is een beetje hetzelfde verhaal. Er wordt beweert dat dat hetzelfde effect heeft. Onderzoek erover is alleen gedaan door de leverancier van testosterol zelf (lekker betrouwbaar dus, not.) Ze claimen dat een testgroep 2-3 kg aan is gekomen in 1 maand tijd en sommige 8. (Staat nergens vermeld of dit nou vet of spiermassa is)

Dit is allemaal ff snel snel getypt ik kom binnenkort wel met een betere samenvatting, maar zo heb je een beeld ;).
De bistrorol heb ik erbij gegooid maar kon ik niet veel interessants over vinden voorderest. Maar valt ook onder dezelfde categorie
Vind het alleen zonde dat er nergens een duidelijke log over dit spul te vinden is. Dus ja zo doende deze log ook hahaha.

Laxogenine schijnt ook pas optimaal te werken vanaf 105mg, en deze nattybol pillen bevatten dat. Je hebt ook potjes van 20mg per stuk maar dan moet je er dus 5 per dag slikken.
En ik slik al 10 omega 3, 2 zink en vanaf nu dan 1 testosterol, 1 bistrorol en 1 laxo.


Tl:dr
Pillen gemaakt van planten die je natuurlijke testosteron zouden moeten verhogen.
thnx, had op reddit enkele draadjes gevonden. Een enkeling die een merkbare krachtname opmerkt, maar nergens goede studies of een degelijke log te vinden
 
Ben benieuwd of je wat gaat merken van de "stack"!
 
thnx, had op reddit enkele draadjes gevonden. Een enkeling die een merkbare krachtname opmerkt, maar nergens goede studies of een degelijke log te vinden
Precies, best zonde eigenlijk.
Iets met 0 risico en er is nergens iets over te vinden hahaha (0 risico tot zoverre ik onderzoeken heb gelezen)
Ben benieuwd of je wat gaat merken van de "stack"!
Ik ook man 😁
 
Heb de bijsluiter van de doosjes ff door de vertaler heen gehaald, leest een beetje rot maar goed:
Testosterol:
1604609333649.png

Bistrorol:
1604609360313.png

Vandaag Arm Day
Single Handed Pushdowns:
1x40x15 (warming-up)
2x12x22,5
2x12x21 (smokkelde een beetje bij de laatste reps van de 2e set dus gewicht verlaagd)

Single Handed Extensions
4x10x21

Tate Dumbell Press
1x10x12
3x10x14

EZ Curl (30 sec rust tussen elke set)
4x10x7,5 per kant

Incline Concentration Curl
4x10x10

EZ Preacher Curl
1x8x10
3x8x12,5 (dacht eindelijk geen last meer te hebben van m'n zwakke polsen bij dit gewicht, maar helaas laatste reps van laatste set kwamen de pijnscheuten weer)

Rope Crunches
4x15x35

Seated Calf Raises
4x25x30

Zeer goede pomp.
Vandaag de laxo, testosterol en bistrorol ingenomen.
Heb andere laxo dan de vorige keer.
De bistrorol ruikt en smaakt naar maggie ???. Nou ja prima, best lekker.
 
Merk je door dat nattybol echt een krachtverschil?
Raad je zo iets aan?

Dacht dat het over het algemeen altijd geld verspilling was.
 
Merk je door dat nattybol echt een krachtverschil?
Raad je zo iets aan?

Dacht dat het over het algemeen altijd geld verspilling was.
Toen ik het nam ging mijn progressive overload best wel hard.
Vriend van mij is er ook positief over:
1604655291503.png

1604655723685.png

Wellicht is het allemaal een placebo effect zoals ik al eerder had vermeld maar voor mijn gevoel ging mijn kracht goed omhoog.
Om een voorbeeld te geven:
Ik heb het 12 weken gedaan, in het begin kon ik 85kg 5 keer benchen als laatste set. (Sets ervoor waren in stapjes van 5kg en dus lager)
Aan het einde kon ik 87,5kg 4 sets van 5 reps benchen negatief.
Zal sowieso aan meerdere factoren liggen maar goed.
Enige nadeel wat ik had, de eerste weken als ik alcohol dronk kreeg ik echt zieke steken in m'n hoofd.
En heel toevallig:
1604655750396.png

Was ik niet de enige :p
 
Toen ik het nam ging mijn progressive overload best wel hard.
Vriend van mij is er ook positief over:
Bekijk bijlage 511877
Bekijk bijlage 511882
Wellicht is het allemaal een placebo effect zoals ik al eerder had vermeld maar voor mijn gevoel ging mijn kracht goed omhoog.
Om een voorbeeld te geven:
Ik heb het 12 weken gedaan, in het begin kon ik 85kg 5 keer benchen als laatste set. (Sets ervoor waren in stapjes van 5kg en dus lager)
Aan het einde kon ik 87,5kg 4 sets van 5 reps benchen negatief.
Zal sowieso aan meerdere factoren liggen maar goed.
Enige nadeel wat ik had, de eerste weken als ik alcohol dronk kreeg ik echt zieke steken in m'n hoofd.
En heel toevallig:
Bekijk bijlage 511883
Was ik niet de enige :p
En je zegt dat je ook meer kon eten?
Of lees ik dat verkeerd, Steken in je hoofd als je gaat drinken is wel kut... Want ik zuip ieder weekend wel wat (op deze maand na).
 
En je zegt dat je ook meer kon eten?
Of lees ik dat verkeerd, Steken in je hoofd als je gaat drinken is wel kut... Want ik zuip ieder weekend wel wat (op deze maand na).
Toen ik het nam kwam ik 200 gram per week aan op 3600 kcal. (Mind you: Ik was toen 1,72 en 66~68 kg ofzo, kwam net uit een cut)
Toen eenmaal mijn laxogenine op was kwam ik opeens een kilo per week aan en ging echt rap in m'n vet omhoog.
Ook die vriend van mij klaagt erover dat hij opeens vettig aan het worden is op het zelfde aantal kcal.
Ik drink ook bijna elk weekend, ik had het de eerste 2 weken daarna is het weggegaan.
Er staat als je teveel neemt (meer dan 105mg p/d) je ook koppijn krijgt en dit klopt, eerste dag had ik er gelijk 2 genomen om te kijken of de waarschuwing klopte, en het klopte :roflol:
Na 2 maanden had ik wel de dosis verhoogt naar 210 mg p/d en geen last meer van koppijn.
 
Vandaag eigenlijk rustdag, maar morgen hele dag werken & speciaal bier tanken dus vandaag getrained.
Vandaag pomp training (60 sec rust tussen sets)

Chest Machine Press
3x8x77

Superset met

Chest Dips

3x12xBW

Cable Crossover
1x10x15 per kant
1x10x17,5 per kant
1x10x21 per kant

Chin Ups
Gisteren armen getrained, veel spierpijn in biceps
1x10xBW
1x8xBW
1x7xBW
Had gewoon Pull-Ups moeten doen aangezien ik nu de aanbevolen rustdag niet heb genomen...

Dumbell Shrugs
3x15x26 (2 sec hold elke rep)

Seated Cable Row
3x8x67

Dumbell Bent Over Laterals
1x10x8
2x10x10

Superset met

Dumbell Side Laterals
1x10x6
2x10x8

Niet echt lekkere training, pomp was ook niet aanwezig alhoewel dat wel het doel was van vandaag.
 
Waar heb je die laxo vandaan?
 
Gisteren expres -/+ 1000 kcal te weinig gegeten preventief, helaas nog steeds een overschot van 1300. Speciaalbier kcal gaan hard.
Vandaag dus compenseren en wat minder eten.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Kwam overigens het volgende tegen:
Mucuna Pruriens
1604874190445.png

10 eu per gram
Ik citeer:
M. pruriens seeds are rich source of l-DOPA and its metabolites, which include epinephrine and norepinephrine. Therefore, an increase in dopamine level in the brain following M. pruriens treatment may not only induce the activation of sexual behavior but it may also increase plasma testosterone level
.
Bron: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2816389/

Zat dus blijkbaar eerst ook in test boosters maar is er later uit gehaald.
 
One Arm Supinated Pulldown
4x10x27,5

Deadlift
5x5x100 (weer m'n straps vergeten :(, voortaan goed m'n tas controleren)
Mijn grip is zo whack dat als ik geen straps gebruik bij 100kg ik al niet eens 2 reps de barbell kan vast houden.
Dus mixed grip gedaan om toch die 5 reps er uit te halen, ben hier absoluut geen fan van maar goed.
Zelfs met mixed grip is m'n grip nog steeds slecht. Niet alles uit deze oefening kunnen halen helaas.

Chin Up Death Set
Close: 1x12xBW 1x10xBW
Wide Grip: 2x6xBW
Neutral Grip: 2x8xBW

Banded Dumbell Pullover
4x10x20
Echt een hele lekkere oefening

Loaded Stretch
35 ~ 40 sec +5 kg

Decline Bench Legraise
4xFailure

Standing Raises
6x20x50
Kon zwaarder
 
Kwam overigens het volgende tegen:
Mucuna Pruriens
Bekijk bijlage 512130
10 eu per gram
Ik citeer:
M. pruriens seeds are rich source of l-DOPA and its metabolites, which include epinephrine and norepinephrine. Therefore, an increase in dopamine level in the brain following M. pruriens treatment may not only induce the activation of sexual behavior but it may also increase plasma testosterone level
.
Bron: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2816389/

Zat dus blijkbaar eerst ook in test boosters maar is er later uit gehaald.
Jij bent wel bereid alles te proberen zolang het maar niet via een naald hoeft worden ingebracht :D?
 
Jij bent wel bereid alles te proberen zolang het maar niet via een naald hoeft worden ingebracht :D?
Naald heb ik ook geen problemen mee hoor hahaha, had het bijna gedaan maar besefte dat er nog heel veel naturel uit te halen valt.
Dus daar wachten we nog een paar jaar mee :)
 
Naald heb ik ook geen problemen mee hoor hahaha, had het bijna gedaan maar besefte dat er nog heel veel naturel uit te halen valt.
Dus daar wachten we nog een paar jaar mee :)
Sluit me bij je aan
 
Sluit me bij je aan
Kwam heel erg in de verleiding door gastjes die even lang trainde als ik (ze waren wel 4 jaar jonger), ongeveer zelfde progressie als ik maakte en opeens aan de tren gingen en 12 weken later opeens 2x hun armen hadden.
Maar toen kwam corona, ze hadden geen sportschool en er was plots niet veel meer van over.
Maar hun pakte het niet heel verstandig aan, volgens mij begonnen ze hun eerste kuur al met 3 compounds en niemand had een bloedtest o.i.d gedaan.
Als ik er aan zou beginnen zou ik me sowieso wel wat beter voorbereiden :roflol:
 
Kwam heel erg in de verleiding door gastjes die even lang trainde als ik (ze waren wel 4 jaar jonger), ongeveer zelfde progressie als ik maakte en opeens aan de tren gingen en 12 weken later opeens 2x hun armen hadden.
Maar toen kwam corona, ze hadden geen sportschool en er was plots niet veel meer van over.
Maar hun pakte het niet heel verstandig aan, volgens mij begonnen ze hun eerste kuur al met 3 compounds en niemand had een bloedtest o.i.d gedaan.
Als ik er aan zou beginnen zou ik me sowieso wel wat beter voorbereiden :roflol:
Achja, kuurders van begin 20 moet je niet serieus nemen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven