- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet toch wel met 50-60 per been kunnen?Seated Calf Raise One Leg
Volgende keer ff 10kg proberen
Goede gewicht nog niet gevonden
Als ik mn kuit wil afscheuren wel ja

zo iets bedoel je toch? daar scheur je echt geen achilles mee af
Nee is een apparaat die ik bedoel, maar wel goed alternatiefzo iets bedoel je toch? daar scheur je echt geen achilles mee af
![]()

Sowieso dat je huidige coach de fysiek van zijn cliënt helemaal afbrand natuurlijk!M'n fysiek opgestuurd naar "beoordeel mijn fysiek", ben benieuwd, had nog kans om in de aflevering van vrijdag te zitten
Hahaha van mij mag ieSowieso dat je huidige coach de fysiek van zijn cliënt helemaal afbrand natuurlijk!
"matige fysiek, maar met een jaar of 5 coaching van mij zou ik er misschien wat van kunnen maken"
Jup

Ja maar ik zit nog niet aan m'n kuur nu, dus is nu nog lastig![]()
Omdat het toch nog een extra motivatie is om nog cleaner te etenWaarom gaat het allemaal ineens anders zijn wanneer je gaat juicen?
Je had eerlijk gezegd voordat je ook maar aan gear dacht je voedingroutine al in orde moeten hebben, geldt ook voor je drankgebruik.
Maar je hebt een coach toch? Dan eet je toch wat hij je voorschrijft?
Nouja, hoe ik me nu voel is toch niet echt heel lekker
Mezelf vandaag nog even vol gegooid met kfc & burger king, vanaf morgen clean eten
Opzich ook wel aan toe, heel de week mezelf vol gegooid met rotzooi
Ik probeer zo clean mogelijk te eten nu trouwens maar dit gaat echt nog een hele opgave worden
Ik eet zoveel junkfood, processed food en geraffineerde suikers zowel tijdens bulk en cut dat ik oprecht gewoon amper idee heb wat ik moet eten :')
Maar ben gewoon benieuwd wat een clean dieet t.o.v een minder clean dieet beide IIFYM zou doen gezien je wel met het lagere thermische effect van junkfood zit
Als ik iets wil ga ik er sowieso 100% voor, mooi dat je het al te vaak gehoord hebt om in te geloven maar qua discipline gaat me dit gewoon sowieso lukkenEen weekje is ez. Het hoort een gewoonte te zijn, geen uitzondering.
Juicen gaat niets doen aan verkeerde gewoontes, dat heb ik al te vaak gehoord om daarin te geloven.
Laat je coach lekker je voeding in elkaar zetten. Daar betaal je hem toch ook voor?
IIFYM geeft makkelijk de mogelijkheid om steekjes los te laten, lijkt mij te riskant voor je.
Ik snap niet dat je iemand gaat betalen die je alleen maar wat cijfertjes door stuurt.
Als ik iets wil ga ik er sowieso 100% voor, mooi dat je het al te vaak gehoord hebt om in te geloven maar qua discipline gaat me dit gewoon sowiesk lukken
Omdat ik er geen behoefte aan had om dat te doenWaarom is het je dit de afgelopen jaar dan niet gelukt? Omdat je natty was?
Idd nu wel ja, daarom dat ik nog ff 1 week mezelf vol met zooi heb gegooid omdat ik het nu niet meer ga doen