XXL Nutrition

Gazearek's Compound Log

Heb je na die opsomming nog motivatie nodig?:D
Je bent gewoon een junk haha, je wilt al zo lang stoppen.
Gewoon stoppen, en herhaal dat lijstje hierboven elke keer wanneer je een sigaret/joint wilt pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je na die opsomming nog motivatie nodig?:D
Je bent gewoon een junk haha, je wilt al zo lang stoppen.
Gewoon stoppen, en herhaal dat lijstje hierboven elke keer wanneer je een sigaret/joint wilt pakken.

Blijkbaar wel, want toch ga ik ieder weekend opnieuw de fout in...En ik wil ook heel graag stoppen, maar mss word ik wel teveel beinvloed door vrienden ofzo? Met deze lijst probeer ik mezelf ervan te overtuigen dat stoppen heel veel voordelen heeft, en doorgaan alleen maar nadelen... Maar toch weet ik zeker dat ik het nog steeds heel erg moeilijk ga vinden...

Gewoon volhouden man, het is een stuk dicipline. Ik ben ook al dik een halfjaar gestopt, en rookte meer dan dat jij deed haha, blowde alleen niet meer.
De eerste weken zijn lastig, daarna wen je eraan.
Zeker in combinatie met BB is het verstandig om te stoppen, je gaat aanzienlijk meer eten en je hebt meer energie.
Waarom zou je uberhaupt nog roken? En zeker als je de nadelen al op een rijtje hebt gezet haha.

Gewoon volhouden man, het is een stuk dicipline. Ik ben ook al dik een halfjaar gestopt, en rookte meer dan dat jij deed haha, blowde alleen niet meer.
De eerste weken zijn lastig, daarna wen je eraan.
Zeker in combinatie met BB is het verstandig om te stoppen, je gaat aanzienlijk meer eten en je hebt meer energie.
Waarom zou je uberhaupt nog roken? En zeker als je de nadelen al op een rijtje hebt gezet haha.

Het is idd een stuk discipline, maar waarom kan ik bv. het eten & trainen wel heel de week volhouden, maar in het weekend lukt het me dan niet om niet te roken en te blowen... Het lijkt wel alsof je discipline/motivatie maar beperkt is en dat andere zaken er onder lijden als je 1 ding heel goed probeert te doen...

Ik vind het ook heel goed van je dat je nog steeds bent gestopt, maar ik drink al een paar jaar geen alcohol meer, terwijl jij nog wel af en toe een biertje drinkt. Het lijkt wel alsof je toch iets nodig lijkt te hebben als beloning voor al het harde trainen en strikte eten... Maar diep van binnen weet je heel goed dat dit je vooruitgang belemmert en dat je eigenlijk toch niet zo goed bezig bent...

Waarom wel/waarom niet?
Dat is idd de vraag die mij bezig houdt...

Het is idd een stuk discipline, maar waarom kan ik bv. het eten & trainen wel heel de week volhouden, maar in het weekend lukt het me dan niet om niet te roken en te blowen... Het lijkt wel alsof je discipline/motivatie maar beperkt is en dat andere zaken er onder lijden als je 1 ding heel goed probeert te doen...

Ik vind het ook heel goed van je dat je nog steeds bent gestopt, maar ik drink al een paar jaar geen alcohol meer, terwijl jij nog wel af en toe een biertje drinkt. Het lijkt wel alsof je toch iets nodig lijkt te hebben als beloning voor al het harde trainen en strikte eten... Maar diep van binnen weet je heel goed dat dit je vooruitgang belemmert en dat je eigenlijk toch niet zo goed bezig bent...

Waarom wel/waarom niet?
Dat is idd de vraag die mij bezig houdt...

Haha omdat ik er nooit voor gekozen heb te stoppen met alcohol. Ik ben wel drastisch gaan minderen, tot een acceptabel niveau:).
Jij kiest ervoor om te stoppen met roken..dus stop dan ook :mad:

Haha omdat ik er nooit voor gekozen heb te stoppen met alcohol. Ik ben wel drastisch gaan minderen, tot een acceptabel niveau:).
Jij kiest ervoor om te stoppen met roken..dus stop dan ook :mad:

Nja ik kan dus niet 'minderen'. Als ik iets doe, dan wil ik het graag goed doen, en anders niet.
En daarom wil ik dus ook stoppen met roken en blowen, omdat ik alles met betrekking tot training, studie, chicks etc. goed wil doen!
Dus als ik er idd steeds mee in m'n hoofd zit om te stoppen, dan moet ik dat gvd ook doen! :mad:

Weet wat je meemaakt. Heb 5 jaar lang bijna iedere dag geblowed. Kon soms niet eens meer mijn zinnen afmaken omdat ik was vergeten wat ik aan het vertellen was. Ben daar helemaal mee gestopt en is nu bijna 10 geleden. Daarnaast heb ik ook een zware drank periode gehad. Ieder weekend vloeide de whiskey rijkelijk. Daar had ik gelukkig minder problemen mee om te stoppen. Nu drink ik eens in de maand als er een feestje is of zo.

Kom op kerel... sterk zijn!

Weet wat je meemaakt. Heb 5 jaar lang bijna iedere dag geblowed. Kon soms niet eens meer mijn zinnen afmaken omdat ik was vergeten wat ik aan het vertellen was. Ben daar helemaal mee gestopt en is nu bijna 10 geleden. Daarnaast heb ik ook een zware drank periode gehad. Ieder weekend vloeide de whiskey rijkelijk. Daar had ik gelukkig minder problemen mee om te stoppen. Nu drink ik eens in de maand als er een feestje is of zo.

Kom op kerel... sterk zijn!

Thanks kerel, met jullie steun, steun van anderen, en een ijzeren wil, moet het gaan lukken! :mad:

En dan is het nu tijd voor een fietstocht + 1 uur jiu-jitsu training om de schade weer een beetje mee te herstellen! :D

..als je wilt stoppen (en dat wil je denk ik).
Stop gewoon, ben ff hard voor jezelf..en negeer elke sigaret, elke poging!
laat je niets aanpraten door jezelf om toch dat ene trekje te moeten nemen.

tot slot moet je gewoon rijtje blijven herhalen, je argumenten zijn in ieder geval sterk. nu je wil nog :)

..als je wilt stoppen (en dat wil je denk ik).
Stop gewoon, ben ff hard voor jezelf..en negeer elke sigaret, elke poging!
laat je niets aanpraten door jezelf om toch dat ene trekje te moeten nemen.

tot slot moet je gewoon rijtje blijven herhalen, je argumenten zijn in ieder geval sterk. nu je wil nog :)

Ja, ik wil echt stoppen en er moet gewoon een x een eind aan komen want t gaat al een paar maanden achter elkaar elk weekend zo...

Ik ga het iig eerlijk bijhouden in deze log want ik wil ook niet afgaan tov jullie en tov de andere mensen aan wie ik het al verteld heb...

HET LEVEN IS HARD, DAAROM MOET JE KEIHARD ZIJN!

Update:

Net een paar km gefietst buiten en een uur gespard bij jiu-jitsu en daar knap je echt van op naar zo'n weekend moet ik zeggen... Al het gezeik en alle problemen even vergeten... Nu voel ik me weer fit en kan ik er de rest van de week weer tegenaan!

Trouwens geen last gehad van kramp in m'n voet, vandaag voor het eerst 3 gram taurine genomen voor het trainen (samen met 3,5 arginine AKG, Animal Nitro en een appel). Na het trainen meteen 2x capri sonne multi + Animal Nitro en nu 40 gram Animal Max + 750 ml magere melk.

Net terug van een zware UB training:

week 3

UB (on Tuesdays)

7,5 km fietsen bij 1 graden + sneeuwstorm

W3 Decline Bench Presses

15 x 20
15 x 30
12 x 40
10 x 50
8 x 55
6 x 60
8 x 60
6 x 65

W3 Dips - Chest Version

8 x BW PR
7 x BW
5 x BW
3 x BW

W3 Bent Over Barbell Rows

15 x 10
15 x 20
10 x 30
8 x 35 PR
6 x 40 PR

W3 Pull-Ups

8 x BW
3 x BW
2 x BW

W3 Barbell Shrugs

15 x 20
15 x 30
10 x 40 PR
8 x 45 PR

7,5 km fietsen bij 0 graden + sneeuwstorm

Commentaar

****ing kloteweer om te fietsen, maar gelukkig had ik de soundtrack van Rocky IV op staan en ik moet zeggen dat ik me af en toe ook net Rocky voelde die in Rusland buiten aan het trainen was met het slechte weer ;)

Begonnen met Decline BP, was m'n tweede keer dat ik deze oefening deed en wat me opviel is dat ik hiermee veel sterker ben dan bij de Incline BP. Ik ben zelfs bijna net zo sterk als bij de gewone BP of zelfs sterker, iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Vervolgens Dips Chest Version waarbij ik een PR van 8 x heb neergezet dus dat ging ook erg lekker. Daarna nog 3 sets gedaan tot dat ik niet meer kon.

Als derde oefening BOR. Die ging ook een stuk beter dan vorige keer en heb daarbij ook een PR neergezet. Vervolgens Pull-Ups, weer 8x net zoals vorige keer. Daarna nog 2 sets geprobeerd, maar toen was ik echt op. Ten slotte de training beëindigd met BB Shrugs en daarbij ook een PR neergezet.

Ook kreeg ik tussendoor nog een compliment van een bekende dat ik echt gvd breed was voor iemand die maar 2x per week traint :D Hehe maar ik zat toen ook echt helemaal volgepompt, damn die Animal Pump blijft de shit en ik denk dat die Taurine me vandaag ook wel een beetje geholpen heeft. Heb trouwens ook geen last gehad van kramp in m'n voet dus dat was ook beter!

Ziet er goed uit. Lekker knallen en dan zullen de gewichten wel snel omhoog gaan!

Dennis Wolf steunt mij trouwens ook niet in mijn poging te stoppen met roken in het weekend:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Deniis wolf is bruut!

Dat gezicht van die pro's ziet er toch vreselijk ongezond uit he. :D

Terug
Naar boven