AndroidHealthClinic

Gazearek's Compound Log

zo zo, met die BOR's kreeg je ineens een opleving? een regen van PR's :D

• Topic Starter Topic Starter
zo zo, met die BOR's kreeg je ineens een opleving? een regen van PR's :D

Hehe, ja idd, 2 weken terug voor het eerst Reverse Grip toegepast en dat was toen echt even wennen, maar gisteren ging het ineens een heel stuk beter! :D

Update:

F*cking spierpijn in m'n triceps! :D

/edit: volgens mij ook voornamelijk in 1 van de 3 delen waarin ik normaal nooit spierpijn heb! :D

Update:

Woensdagavond een hele korte abs training:

W4 Lying Leg Raises:
20 x
10 x

W4 Sit-ups:
20 x
10 x

Donderdagavond schouders + benen weer getraind:

5 min crosstrainer

W4 Standing Military Press Behind Neck:

15 x 20
12 x 25
10 x 30 PR
8 x 35 PR
5 x 40 PR
3 x 40

W4 Squats:

15 x 20
15 x 30
15 x 40
12 x 50
8 x 60 PR
8 x 60

W4 Leg Presses (45 Degrees):

20 x 40
18 x 50
16 x 60
14 x 70
12 x 80

Commentaar:

Abs mag ik ook niet verwaarlozen, dus deze wil ik op rustdagen gaan trainen. Standing Military Press Behind Neck ging lekker, weer wat PR's neergezet. Daarna weer Squats, maar ik voel m'n schouders dan wel branden met die halter op m'n traps omdat ik eerst Standing Military Press Behind Neck heb gedaan. Squats gingen ook goed en zo'n instructeur vond m'n techniek ook erg goed dus de gewichten zullen de komende weken wel omhoog gaan. Wel is m'n onderrug na de Squats ver op waardoor Deadlifts misschien niet zo'n goed idee meer zijn? Ook in verband met tijdnood heb ik na de Squats gekozen voor de Leg Press 45 Degrees en ben hoger in herhalingen gegaan want dan voel ik m'n beenspieren echt veel beter en heb de volgende dag dan ook veel meer spierpijn dan bij een laag aantal reps voor benen. In de HIT theorie van Mike Mentzer staat ook dat voor hypertrofie 12-20 reps het beste is voor onderlichaam en 6-10 reps voor bovenlichaam. De onderbouwing hiervan met argumenten zal ik hier binnenkort ook eens posten. Vanavond nog judo training en dan zit het er weer op voor week 4. Binnenkort ook eens wegen als ik tijd heb want ben wel benieuwd naar m'n gewicht want voor m'n gevoel en gezien de spiegel ben ik wel aan het groeien dankzij al deze zware compounds! :D

Moet dat nou???

...elke training die Pr's :D

Update:

Dit weekend weer een pakje peuken en 3 jonko's gerookt :no: Verder wel heel clean gegeten en gedronken, maar toch kan ik het roken niet laten. Dit komt voornamelijk door de mensen waarmee ik om ga en daarbij komt het ook door m'n werk en door het uitgaan. Uiteraard ligt het allereerst aan mezelf, maar deze andere actoren en factoren maken me het wel een stuk moeilijker... Misschien moet ik deze actoren en factoren de komende tijd maar vermijden zodat ik eerst volledig kan stoppen... Wat denken jullie ervan?

niet aanstellen, en stoppen :D

Je stop alleen maar als je het zelf wilt, en jij wilt dus niet stoppen. Vind het erg zwak, want als je de mentale kracht bezit om dedicated te trainen moet je makkelijk kunnen stoppen... of is dat eerste ook niet echt het geval?

Je stop alleen maar als je het zelf wilt, en jij wilt dus niet stoppen. Vind het erg zwak, want als je de mentale kracht bezit om dedicated te trainen moet je makkelijk kunnen stoppen... of is dat eerste ook niet echt het geval?

Blijkbaar wil ik niet hard genoeg stoppen nee, maar ik zie de noodzaak om te stoppen dus ook nog niet goed genoeg in. Ik vind het persoonlijk ook erg zwak van mezelf en ik bezit zeker de mentale kracht om dedicated en hard te trainen en om altijd 100% clean te eten en te drinken en alcohol te laten staan. Ook werk ik serieus aan mijn afstudeeropdracht op school, maar misschien is daarna de motivatie wel een beetje op aan het raken... Vandaar dat ik nu een log heb geopend voor die extra motivatie en ik hoop dat het helpt!

Maar heb jij alles wel 100% op orde dan?

Blijkbaar wil ik niet hard genoeg stoppen nee, maar ik zie de noodzaak om te stoppen dus ook nog niet goed genoeg in. Ik vind het persoonlijk ook erg zwak van mezelf en ik bezit zeker de mentale kracht om dedicated en hard te trainen en om altijd 100% clean te eten en te drinken en alcohol te laten staan. Ook werk ik serieus aan mijn afstudeeropdracht op school, maar misschien is daarna de motivatie wel een beetje op aan het raken... Vandaar dat ik nu een log heb geopend voor die extra motivatie en ik hoop dat het helpt!

Maar heb jij alles wel 100% op orde dan?
Ik probeer je gewoon ff scherp te zetten... soms heb je ff een kritische noot nodig om je over een drempel te helpen.

Geloof zeker dat je vol gaat voor de studie en de sport maar zet die motivatie ook om in het stoppen met roken.

Ik heb zoals ik al eerder vertelde ook veel slechte dingen gedaan vroeger, maar dat is weer lang geleden en mis niet.

Ik probeer je gewoon ff scherp te zetten... soms heb je ff een kritische noot nodig om je over een drempel te helpen.

Geloof zeker dat je vol gaat voor de studie en de sport maar zet die motivatie ook om in het stoppen met roken.

Ik heb zoals ik al eerder vertelde ook veel slechte dingen gedaan vroeger, maar dat is weer lang geleden en mis niet.

Bedankt daarvoor, kritiek/steun vanuit DBB helpt me mss te stoppen! Het lijkt wel alsof ik motivatie te kort kom, dan heb ik 5 dagen alles perfect gedaan en dan heb ik in het weekend gewoon even zin in een peuk/joint... Maar sporten en roken/blowen gaat gewoon niet samen, het klopt gewoon niet, ook daarom wil ik graag stoppen, plus om aan te geven hoe dedicated ik ben tov mijn lifestyle... Het moet gewoon een keer lukken, jou is toch ook gelukt?

Update:

Net terug van jiu-jitsu, weer lekker een uurtje techniek getraind en gespard! Aan het einde ook even gewogen op de weegschaal daar, gaf een tijdje terug steeds 72,2 kg aan, net 72,9 kg dus dat gaat gelukkig wel de goede kant uit! Morgen UB training! :D

Update:

Dit weekend weer een pakje peuken en 3 jonko's gerookt :no: Verder wel heel clean gegeten en gedronken, maar toch kan ik het roken niet laten. Dit komt voornamelijk door de mensen waarmee ik om ga en daarbij komt het ook door m'n werk en door het uitgaan. Uiteraard ligt het allereerst aan mezelf, maar deze andere actoren en factoren maken me het wel een stuk moeilijker... Misschien moet ik deze actoren en factoren de komende tijd maar vermijden zodat ik eerst volledig kan stoppen... Wat denken jullie ervan?

Pff jonko's roken np.. in de jaren 60-70 gebruiken sommige bb'rs het om in trance te komen met de weights. Neuken= not done als dat eiwit lozen!

Pff jonko's roken np.. in de jaren 60-70 gebruiken sommige bb'rs het om in trance te komen met de weights. Neuken= not done als dat eiwit lozen!

Op pagina 2 kun je teruglezen dat roken en blowen wel degelijk nadelig is voor de bodybuilder. In trance komen ok, maar als ik stoned ben, dan ben ik echt te lam om nog te gaan trainen, vandaar dat ik het ook alleen op niet-trainingsdagen deed in het weekend...
En of nken wel of niet goed is weet ik niet, maar als ik de kans krijg, dan pak ik die met beide ballen aan! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond (dinsdagavond) UB getraind:

5 min crosstrainer

W5 Wide Grip Bench Presses:

15 x 20
15 x 30
15 x 40
12 x 50
10 x 60
6 x 70 PR
6 x 65

W5 Dips - Chest Version:

11 x BW PR
7 x BW
8 x BW
5 x BW

W5 BOR:

15 x 10
15 x 20
12 x 30
8 x 40 PR
10 x 35
8 x 40

W5 Pull-Ups:

8 x BW
3 x BW
3 x BW
3 x BW

W5 Barbell Shrugs:

15 x 10
15 x 20
8 x 30
8 x 40
4 x 50 PR
4 x 45

Commentaar:

Heel vreemd, maar met WGBP ben ik tot nu toe het sterkst van alle vormen van BP... Vanaf volgende week weer gewone BP dus ben benieuwd of ik daar nu ook boven de 3 x 70 kg uit kom... Het dippen ging ook weer goed, vandaag weer een PR neergezet! Met BOR ook weer 2 reps meer dan 2 weken terug! Pull-ups hetzelfde als 2 weken geleden, maar wel een setje extra gedaan! Ten slotte bij BB shrugs wel een PR neergezet, maar ik voel meer reps toch beter branden en ik kon de BB van vermoeidheid bijna niet meer vasthouden, dus ik denk dat ik over 2 weken wat lager in gewicht ga, en meer reps ga doen! Ook ga ik bij BOR en BP goed letten op de opbouw van het gewicht en het aantal reps!

Hee kerel wat is aan de hand? Ben je gestopt?

Terug
Naar boven