- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo zo, met die BOR's kreeg je ineens een opleving? een regen van PR's![]()

W4 Lying Leg Raises:
20 x
10 x
W4 Sit-ups:
20 x
10 x
5 min crosstrainer
W4 Standing Military Press Behind Neck:
15 x 20
12 x 25
10 x 30 PR
8 x 35 PR
5 x 40 PR
3 x 40
W4 Squats:
15 x 20
15 x 30
15 x 40
12 x 50
8 x 60 PR
8 x 60
W4 Leg Presses (45 Degrees):
20 x 40
18 x 50
16 x 60
14 x 70
12 x 80

Verder wel heel clean gegeten en gedronken, maar toch kan ik het roken niet laten. Dit komt voornamelijk door de mensen waarmee ik om ga en daarbij komt het ook door m'n werk en door het uitgaan. Uiteraard ligt het allereerst aan mezelf, maar deze andere actoren en factoren maken me het wel een stuk moeilijker... Misschien moet ik deze actoren en factoren de komende tijd maar vermijden zodat ik eerst volledig kan stoppen... Wat denken jullie ervan?

Je stop alleen maar als je het zelf wilt, en jij wilt dus niet stoppen. Vind het erg zwak, want als je de mentale kracht bezit om dedicated te trainen moet je makkelijk kunnen stoppen... of is dat eerste ook niet echt het geval?
Ik probeer je gewoon ff scherp te zetten... soms heb je ff een kritische noot nodig om je over een drempel te helpen.Blijkbaar wil ik niet hard genoeg stoppen nee, maar ik zie de noodzaak om te stoppen dus ook nog niet goed genoeg in. Ik vind het persoonlijk ook erg zwak van mezelf en ik bezit zeker de mentale kracht om dedicated en hard te trainen en om altijd 100% clean te eten en te drinken en alcohol te laten staan. Ook werk ik serieus aan mijn afstudeeropdracht op school, maar misschien is daarna de motivatie wel een beetje op aan het raken... Vandaar dat ik nu een log heb geopend voor die extra motivatie en ik hoop dat het helpt!
Maar heb jij alles wel 100% op orde dan?
Ik probeer je gewoon ff scherp te zetten... soms heb je ff een kritische noot nodig om je over een drempel te helpen.
Geloof zeker dat je vol gaat voor de studie en de sport maar zet die motivatie ook om in het stoppen met roken.
Ik heb zoals ik al eerder vertelde ook veel slechte dingen gedaan vroeger, maar dat is weer lang geleden en mis niet.
Update:
Dit weekend weer een pakje peuken en 3 jonko's gerooktVerder wel heel clean gegeten en gedronken, maar toch kan ik het roken niet laten. Dit komt voornamelijk door de mensen waarmee ik om ga en daarbij komt het ook door m'n werk en door het uitgaan. Uiteraard ligt het allereerst aan mezelf, maar deze andere actoren en factoren maken me het wel een stuk moeilijker... Misschien moet ik deze actoren en factoren de komende tijd maar vermijden zodat ik eerst volledig kan stoppen... Wat denken jullie ervan?
Pff jonko's roken np.. in de jaren 60-70 gebruiken sommige bb'rs het om in trance te komen met de weights. Neuken= not done als dat eiwit lozen!

5 min crosstrainer
W5 Wide Grip Bench Presses:
15 x 20
15 x 30
15 x 40
12 x 50
10 x 60
6 x 70 PR
6 x 65
W5 Dips - Chest Version:
11 x BW PR
7 x BW
8 x BW
5 x BW
W5 BOR:
15 x 10
15 x 20
12 x 30
8 x 40 PR
10 x 35
8 x 40
W5 Pull-Ups:
8 x BW
3 x BW
3 x BW
3 x BW
W5 Barbell Shrugs:
15 x 10
15 x 20
8 x 30
8 x 40
4 x 50 PR
4 x 45
Zo is het kerel, nken ga ik zeker niet latenEn of nken wel of niet goed is weet ik niet, maar als ik de kans krijg, dan pak ik die met beide ballen aan!![]()
.