XXL Nutrition

Gazearek's Compound Log

En neem trouwens eens een andere avatar. :p Swaggerjacker. ;)

Begonnen met Decline BP, was m'n tweede keer dat ik deze oefening deed en wat me opviel is dat ik hiermee veel sterker ben dan bij de Incline BP. Ik ben zelfs bijna net zo sterk als bij de gewone BP of zelfs sterker, iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

Hehe maar ik zat toen ook echt helemaal volgepompt, damn die Animal Pump blijft de shit

- Ja, dat is normaal. Vrijwel iedereen is zwakker op de incline bench en sterker op decline. Incline komt veel meer aan op schouder kracht

- Bullshit om dergelijke producten te gebruiken met jou stats, maar dat is mijn mening.

Keep on lifting!

- Ja, dat is normaal. Vrijwel iedereen is zwakker op de incline bench en sterker op decline. Incline komt veel meer aan op schouder kracht

- Bullshit om dergelijke producten te gebruiken met jou stats, maar dat is mijn mening.

Keep on lifting!

Hoe bedoel je dat?

• Topic Starter Topic Starter

Dat het niet nodig is om dergelijke supplementen te nemen, gezien je kracht stats.

Dat geld kan je beter uitgeven aan voedsel zodat je wat kg's kan gainen.

Dat Animal producten prijzig zijn, daarin geef ik je zeker gelijk en ik ben ze nu ook weer langzaamaan aan het vervangen door TNHC Private Label, maar juist om te gainen lijkt het mij naast een goed trainings- en voedingsschema verstandig om er ook supplementen van kwaliteit naast te gebruiken en dan zit je met de Animal line zeker goed.

Daarnaast zijn creatine, arginine, taurine etc. toch doodnormale stoffen die een sporter kan gebruiken als ondersteuning bij zijn training? Ik bedoel, ik gebruik geen AAS en ook geen PH en train nu 2,5 jaar met een winst van 14 kg vvm in totaal, so what's the problem? Ten slotte geef ik per maand ook al zo'n 100 euro uit aan goede voeding (en dat is exclusief wat mijn moeder gewoonlijk allemaal al meeneemt) dus qua voeding is alles al prima in orde.

Begrijp de opmerking van EPK wel. Gebruik je naast die animal dan ook goede eiwitten sups?

Begrijp de opmerking van EPK wel. Gebruik je naast die animal dan ook goede eiwitten sups?

Lijkt mij wel, maar wat is de relevantie hiervan?
Supps zijn een toevoeging, en het is zijn keus, als zn voeding verder top is maakt het toch niet uit.
En of dat hij nou voor 100€ per maand aan supps slikt of 10€?
Stats zijn ook niet relevant, of wordt er mee bedoeld dat hij een novice is?

Hehehe, pfff moet weer wat meer genuanceerd zijn.
Over zijn stats heb ik geen opmerking, daarin ben ik het niet eens met EPK die hebben er niets mee te maken.

Wat ik bedoel is dat iemand bijvoorbeeld alleen animal gebruikt maar verder geen goede sups heeft. Dan kan je beter dat geld besteden aan de basis.

Over zijn stats heb ik geen opmerking, daarin ben ik het niet eens met EPK die hebben er niets mee te maken.

Wat ik bedoel is dat iemand bijvoorbeeld alleen animal gebruikt maar verder geen goede sups heeft. Dan kan je beter dat geld besteden aan de basis.

Haha oke op die manier.
miscommunicatie ;)

Lag aan mij kerel.

Ik gebruikte ook Animal Max, dat is een eiwitpoeder van 5 soorten eiwit met toegevoegde creatine en glutamine, maar die is inmiddels vervangen voor whey pro van Bodylab want die Animal Max is toch wat aan de dure kant!

De supps die ik van Animal heb/had zijn de basis, namelijk:

Pak = multivitaminen/mineralen
Omega = essentiele vetzuren zoals Omega 3
Nitro = BCAA's/aminozuren
Pump = creatine/NO/energizer
Max = proteïne

Niets geks aan lijkt mij dan :rolleyes:
Maar ik zal mijn huidige stack meteen even aanpassen in mijn beginpost!

Ok dat kan zijn, maar hoeveel gram van deze sups gebruik je dan per dag?

Ok dat kan zijn, maar hoeveel gram van deze sups gebruik je dan per dag?

Gram?

De supps van Animal bestaan uit caps die in zakjes zitten.

Pak: 1 zakje per dag
Omega: 1 zakje per dag (nu 3000 mg Omega 3 per dag)
Nitro: 1 zakje voor de training en 1 zakje na de training
Pump: 1 zakje voor de training (voor judo & jiu-jitsu, 3,5 gram AAKG (= NO3) voor de training)
Max = 14 gram bij het opstaan en 42 gram na de training (nu 30 gram whey pro bij het opstaan, voor en na de training)
Taurine: 3000 mg voor de training

Net terug van LB training week 3:

5 min crosstrainer

W3 Standing Military Presses:

15 x 20
10 x 25
9 x 30 PR
7 x 35 PR
6 x 40 PR
3 x 45 PR
1 x 50 PR

W3 Squats:

15 x 20
15 x 30
12 x 40
10 x 50
6 x 60 PR
5 x 70 PR
3 x 80 PR
2 x 90 PR
1 x 100 PR

Commentaar:

Allereerst was ik heel blij dat ik vandaag geen 15 km hoefde te fietsen! :D Verder ben ik begonnen met SMP omdat ik deze nog achter vond blijven tov mijn overige stats. Doordat ik nu ook nog fris was, ging het een stuk beter dan vorige keren. Meteen even mijn 1RM gemeten die nu op 50 kg staat. Vervolgens Squats die ook weer beter gingen dan vorige keren. Ook daarbij was ik wel benieuwd naar m'n 1RM en die bleek 100 kg te zijn. Dat had ik echt nooit verwacht aangezien m'n record 3 x 80 in de Smith was. Na deze 2 oefeningen was er al bijna anderhalf uur voorbij en daarom heb ik maar besloten de andere oefeningen volgende week te doen. Sowieso ben ik erg tevreden met mijn PR's en deze zal ik voorlopig niet meer gaan meten aangezien mijn hoofddoel massa is en niet kracht dus vanaf volgende week gaan de gewichten weer omlaag en het aantal herhalingen weer omhoog!

netjes die pr's...rock on

Ok mensen, even een eerlijke update mbt het weekend. Geen alcohol en geen junkfood, maar in totaal toch zo'n 0,75 gram hasj en 10 peuken gerookt, maar daarvan heb ik vrijdag en zaterdag niet gerookt, alleen zondagochtend heel vroeg zo'n 5 peuken tijdens het uitgaan en zondagmiddag/avond 5 peuken tijdens een diner/feestje/restaurant... Volgend weekend ga ik beginnen met de peuken helemaal weg te laten want daar heb je sowieso helemaal niets aan, ik bedoel, van hasj merk je tenminste nog wat ;)

Update:

Gisterenavond weer naar jiu-jitsu geweest, was weer een lekker uurtje techniek + sparren!
Daarna voelde ik me ook weer fit, 10 uur geslapen vannacht, dus vnv weer knallen met de UB training!

Update:

Gisterenavond UB getraind:

5 min crosstrainer

W4 CGBP:

15 x 20
15 x 30
10 x 40
8 x 45
6 x 50
7 x 50 PR
6 x 50

W4 Dips - Triceps Version:

10 x BW PR
9 x BW
8 x BW
8 x BW

W4 Reverse Grip BOR:

15 x 10
15 x 15
15 x 20 PR
10 x 25 PR
8 x 30 PR
7 x 35 PR
4 x 40 PR

W4 Chin-Ups:

8 x BW PR
6 x BW

W4 Dumbbell Shrugs:

15 x 12
15 x 14
12 x 16
8 x 18
6 x 20

Commentaar:

Training ging best lekker, vooral de triceps hebben het zwaar gehad! Bij de CGBP kreeg ik alleen wel een beetje last in m'n onderarmen/aanhechtingen, maar dat is ook weer verdwenen daarna. Vervolgens dippen wat weer een stuk beter ging dan vorige keren! Ook de rugoefeningen gingen een stuk beter dan vorige keren! Bij chin-ups eerst even 15 reps gemaakt met een bb om m'n biceps een beetje op te warmen zodat ik niet weer last zou krijgen van m'n aanhechtingen! Ten slotte nog dumbbell shrugs die wel redelijk goed gingen, maar daarna was ik ook echt op! Trainingstijd 1:15 ongeveer, gisteren en eergisteren trouwens ook geen last meer gehad van kramp in m'n voet (toch die taurine?) en verder wel heel de training misselijk, wss omdat ik iets te kort daarvoor te veel gegeten had, maar goed, zonder voldoende voeding, geen groei dus dan maar liever misselijk ;)

Terug
Naar boven