- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En neem trouwens eens een andere avatar.Swaggerjacker.
![]()

Begonnen met Decline BP, was m'n tweede keer dat ik deze oefening deed en wat me opviel is dat ik hiermee veel sterker ben dan bij de Incline BP. Ik ben zelfs bijna net zo sterk als bij de gewone BP of zelfs sterker, iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
Hehe maar ik zat toen ook echt helemaal volgepompt, damn die Animal Pump blijft de shit
- Ja, dat is normaal. Vrijwel iedereen is zwakker op de incline bench en sterker op decline. Incline komt veel meer aan op schouder kracht
- Bullshit om dergelijke producten te gebruiken met jou stats, maar dat is mijn mening.
Keep on lifting!
- Bullshit om dergelijke producten te gebruiken met jou stats, maar dat is mijn mening.
Dat het niet nodig is om dergelijke supplementen te nemen, gezien je kracht stats.
Dat geld kan je beter uitgeven aan voedsel zodat je wat kg's kan gainen.
Begrijp de opmerking van EPK wel. Gebruik je naast die animal dan ook goede eiwitten sups?
Hehehe, pfff moet weer wat meer genuanceerd zijn.
Over zijn stats heb ik geen opmerking, daarin ben ik het niet eens met EPK die hebben er niets mee te maken.
Wat ik bedoel is dat iemand bijvoorbeeld alleen animal gebruikt maar verder geen goede sups heeft. Dan kan je beter dat geld besteden aan de basis.

Begrijp de opmerking van EPK wel. Gebruik je naast die animal dan ook goede eiwitten sups?
Hehehe, pfff moet weer wat meer genuanceerd zijn.
Over zijn stats heb ik geen opmerking, daarin ben ik het niet eens met EPK die hebben er niets mee te maken.
Wat ik bedoel is dat iemand bijvoorbeeld alleen animal gebruikt maar verder geen goede sups heeft. Dan kan je beter dat geld besteden aan de basis.
Ok dat kan zijn, maar hoeveel gram van deze sups gebruik je dan per dag?
5 min crosstrainer
W3 Standing Military Presses:
15 x 20
10 x 25
9 x 30 PR
7 x 35 PR
6 x 40 PR
3 x 45 PR
1 x 50 PR
W3 Squats:
15 x 20
15 x 30
12 x 40
10 x 50
6 x 60 PR
5 x 70 PR
3 x 80 PR
2 x 90 PR
1 x 100 PR
Verder ben ik begonnen met SMP omdat ik deze nog achter vond blijven tov mijn overige stats. Doordat ik nu ook nog fris was, ging het een stuk beter dan vorige keren. Meteen even mijn 1RM gemeten die nu op 50 kg staat. Vervolgens Squats die ook weer beter gingen dan vorige keren. Ook daarbij was ik wel benieuwd naar m'n 1RM en die bleek 100 kg te zijn. Dat had ik echt nooit verwacht aangezien m'n record 3 x 80 in de Smith was. Na deze 2 oefeningen was er al bijna anderhalf uur voorbij en daarom heb ik maar besloten de andere oefeningen volgende week te doen. Sowieso ben ik erg tevreden met mijn PR's en deze zal ik voorlopig niet meer gaan meten aangezien mijn hoofddoel massa is en niet kracht dus vanaf volgende week gaan de gewichten weer omlaag en het aantal herhalingen weer omhoog!

5 min crosstrainer
W4 CGBP:
15 x 20
15 x 30
10 x 40
8 x 45
6 x 50
7 x 50 PR
6 x 50
W4 Dips - Triceps Version:
10 x BW PR
9 x BW