Fitness Seller

Gebak op werk. Hoe gaan jullie er mee om

Normaal heb ik geen probleem met gebak. Maar in de cut eet ik het liever niet.

Als ik dan nee zeg tegen het gebak, gaat iedereen helemaal zeiken.
En vooral hier bij de Technische Dienst is het niet relaxt.
Daar staan dan 60 alpha gasten naar je kijken. En roepen mietje, vreet gewoon joh. Stel je niet aan blablabla.

Not cool.

Ik heb 1 keer gezegd. Ja ik zit in de cut. Dan vragen ze meteen k*t? En liggen ze allemaal dubbel hahaha.

Hoe gaan jullie er mee om:D?

Om half 10 staat er GVD weer gebak:mad:

Haha, wat een grap gewoon...

Jezelf een beetje door peer pressure gebak laten opdringen, je bent toch een man? Als jij geen gebak wil eten dan eet jij godsamme geen gebak, hoef je niet eens een argument voor te geven.

Wat is het probleem???? Je wilt niet, dus je slaat het af. Wat maakt jou het uit wat je collega's erover te zeuren hebben.

De ene x neem ik wel, de andere x niet. Ligt aan het moment of ik vind dat ik de teugel wat kan laten vieren.

mong**l je hebt het nog gegeten ook. Epic :o

:roflol:

Natuurlijk liggen die gasten dubbel, als ik bij je zou werken zou ik ook een gebakje pakken en je vierkant uitlachen.

Gewoon "nee bedankt" en iedereen houdt er over op. Niet een beetje uit de hoogte doen met "Ik ben aan het cutten!" of "Ik hoef die suikers niet". Wtf man, dat klinkt echt heel irritant en elitair.

Het maakt niet uit waarom je geen gebak hoeft, als je gewoon nee zegt kunnen ze nergens over zeiken. Als je zo doorgaat word je het pispaaltje van kantoor, ook al ben je een buff beest op 5% BF.

Gebak?
Gewoon zeggen "nee bedankt", als er commentaar komt lekker afreageren, waarom zou je onder dwang gebak moeten gaan eten?

Vreet gewoon dat gebakje man :o. Heb je je refeed alweer gehad voor die week.

Ik houd voet bij stuk, het scheelt dat veel van mijn collega's dezelfde hobby hebben... Dus dat maakt het wat gemakkelijker :P

Ik laat altijd zo'n dikke eieren ruft, dan lopen ze gelijk weg!

Mijn collega's kennen mij. Als een van hun jarig is en gebak meeneemt dan nemen ze ook 1 bakje kwark mee voor mij.

Ik laat altijd zo'n dikke eieren ruft, dan lopen ze gelijk weg!
Kan jij die dingen gecontroleerd laten gaan dan?

Of ik laat ze en dan echt dat er net iemand naar me toe komt waarvan ik liever niet heb dat hij/zij hem ruikt, of ik wil ze laten om iemand op te laten rotten en ruiken ze verdomme nergens naar:mad:

Kan jij die dingen gecontroleerd laten gaan dan?

Of ik laat ze en dan echt dat er net iemand naar me toe komt waarvan ik liever niet heb dat hij/zij hem ruikt, of ik wil ze laten om iemand op te laten rotten en ruiken ze verdomme nergens naar:mad:

S'ochtends een rijk eieren maaltijd.
Daarna ga op stroopjacht gewapend met je gassen.
Ga achter die vervelende persoon staan.
Laat hem heel zachtjes ontsnappen, ongeveer op 0.3 bar.
Loop stiekem weer weg.
Zie hoe die persoon knock out gaat.

Als je groot genoeg bent is een boze blik al genoeg, dan hoef je niet eens "nee" te zeggen.
precies ;)

Als je een ecto bent en je gaat zeggen, ik eet niet omdat ik spieren wil kweken is dan het wel om je dood te lachen ja...

als je 120 kg weegt en je hebt guns van 50+ dan snapt iedereen meteen wel waarom je geen gebak eet.

Gewoon schijt hebben aan de rest, dat die gasten geen discipline hebben moeten ze zelf weten.

Ik snap je situatie. Zie het allemaal voor me. Zeker grappig dat jij dan ook zegt dat je aan het cutten bent. 60 alpha's die gieren en brullen natuurlijk, en geen idee hebben wat je nou precies zegt. Leef je eens in man:P Je brengt jezelf zo in moeilijke situaties:D

Maarre, ik weiger altijd gewoon netjes voedsel. In die zin ga ik met Klauswitch mee.

Gebak?
Gewoon zeggen "nee bedankt", als er commentaar komt lekker afreageren, waarom zou je onder dwang gebak moeten gaan eten?

Je moet jezelf ook zeker niet laten dwingen, maar sommige mensen kunnen echt zeiken, om maar 1 simpele reden: Misery loves company.

Gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt. What's the problem?

Wie zegt dat ik geen zin heb in een discussie? Ik leg vaak genoeg uit hoe en wat ik met voeding doe zodat mensen mij beter begrijpen. Alleen vaak interesseert het zulk lui dat allemaal geen $*@%. Dat is ook de reden dat ze dagelijks naar gebak zouden grijpen wanneer het zo vaak op het werk zou verschijnen. Bij mijn ma op het werk is het zelfs zo erg dat iedere week iemand anders gebak meeneemt (buiten de verjaardagen etc om). En nee me ma doet er gelukkig niet aan mee ;)

Dat is voor mij precies de reden om geen zin in discussie te hebben. Ze begrijpen het vaak niet en het interesseert ze niet dus discussie levert alleen maar zinloze frustratie op in zo'n situatie.

Lekker laten lullen en gewoon je eigen ding doen, ben aan niemand verantwoording schuldig denk ik dan maar bij mezelf.

Terug
Naar boven