- Waardering
- 434
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Op mijn stage waren er ook regelmatig taartjes of stond het vol met manden met chocolade eieren of brachten ze elk om de beurt 's ochtends verse taarten van de bakker mee. En de personen die zeggen dat je er niets van merkt. Als je mager bent of dik dan merk je er inderdaad niet veel van, maar als je op een redelijk bf zit dan merk je dat direct als je een taartje of 2 per week extra eet.Lees eens goed.
Ik ben aan het cutten.
Dan ga je zeker geen gebak eten. Ik sta niet elke avond voor me plezier op de crosstrainer.
Ik snap het probleem eigenlijk niet want de meesten hier zouden af en toe juist wel een gebakje kunnen gebruiken. Al zou je elke week een gebakje eten en de rest van de week wel netjes eten denk je dan echt dat je er ook maar iets van zou merken? Beetje aandachtsgeile aanstellerij volgens mij.
één rijsttaartje bv = 300kcal ... daar moet ik een half uur voor trappen op mijn fiets ...
Tsja, dan weet ik het wel hoor. Dan eet ik liever iets wat ik echt graag heb. Een
pizza of een paar lekkere biertjes drinken.

Heb je zelf wel goed gelezen? Mijn antwoord ging ook over gebak tijdens de cut.
De rest van mijn antwoord had meer te maken met het feit dat je bij je collega's zonodig moet vermelden dat je "in de cut" bent. Vindt je het gek dat je uitgelachen wordt? Heb je je wel eens bedacht hoe achterlijk het klinkt voor mensen die niet weten waar je het over hebt?

Dieten? Vet-er-af-trainen? Ripped worden?Wie is er trouwens op het belachelijke idee gekomen om de term 'cutten' te gebruiken voor dit verschijnsel
Ik weet nooit hoe het te omschrijven als iemand een opmerking maakt over mijn gezond eetgedrag.
Snap niet dat zoveel mensen smoesjes verzinnen. Ja het is een feit dat je (in het begin) raar word aangekeken maar als je voet bij stuk houd en niet reageert op de rare reacties (of er zelf in meegaat, zonder het stuk gebak uiteindelijk te eten uiteraard!) trekt alles snel bij is mijn ervaring.
Heb je zelf wel goed gelezen? Mijn antwoord ging ook over gebak tijdens de cut.
De rest van mijn antwoord had meer te maken met het feit dat je bij je collega's zonodig moet vermelden dat je "in de cut" bent. Vindt je het gek dat je uitgelachen wordt? Heb je je wel eens bedacht hoe achterlijk het klinkt voor mensen die niet weten waar je het over hebt?
.
Yeah haha precies.
We zitten op 1 lijn bro.
Word er ook echt helemaal gestoord van. Als ik gvd al een vitamine tabletje ofzo slik, dan krijg ik meteen naar me kop. Anabolen zeker
Jammer dat je om gebak bent ontslage bro haha
Haha je bent best een simpele figuur volgens mij.
Er zijn mensen in deze wereld die knokken om gewicht te verliezen. Bij anderen mensen gaat gewicht verliezen wat gemakkelijker. Ik zelf ben iemand die er echt hard voor moet knokken. Ik zet ook vrij makkelijk vet aan.
Ik cardio elke dag. Als ik dan een extra gebakje ga eten, dan kan ik een half uur langer cardio.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar cardio is niet bepaald mijn grootste hobby.
Daarom hou ik me zelf graag aan mijn schema.
En als er dag elke week mensen aan je kop gaan zeuren is dat klote.
Ik ben dan ook 21 jaar en de meeste mensen om me heen 55+. Dus dat heeft er ook nog eens wat mee te maken.
Daarnaast zit je hier ook met ploegendienst, dus je zit om de 2/3 dagen met iemand anders te eten in de kantine.
En over het woord cut, ja het klinkt misschien achtelijk. Maar daar ben ik toch echt mee bezig. Wat is er dan zo raar om het woord cut te gebruiken?
Er zijn wel meer rare woorden in de wereld toch?
Maar goed er was nog genoeg gebak over. Dus net was het weer raak.
Ik zeg gewoon dat ik geen trek heb, hou niet zo van zoete rommel of dat ik op mijn voeding wil letten. Ik raad je aan hetzelfde te doen, is helemaal niet zo moeilijk hoor!
(te vaak loop ik na een uur alsnog naar de koelkast of de desbetreffende persoon om te kijken of er nog wat is, want ik heb geen ruggengraat)

En over het woord cut, ja het klinkt misschien achtelijk. Maar daar ben ik toch echt mee bezig. Wat is er dan zo raar om het woord cut te gebruiken?
Er zijn wel meer rare woorden in de wereld toch?