AndroidHealthClinic

Gecontroleerde Wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je als gebruiker aan een NATURAL wedstrijd gaat mee doen, dat doen alleen losers, is gewoon jezelf en anderen voor de gek houden.

Zou het erg triest vinden als je het echt meent......
 
:scared: dudes relx ik wil gewoon wedstrijden mee draaien voor ervaring;)
 
;) maarre ut was gewoon ff een vraag
over hoelang het nog in je bloed zit
 
Jij bent ongelofelijk dom bezig geweest door te kuren op je 16ede
Maar wat gebeurd is is gebeurd
 
jair16 zei:
:scared: dudes relx ik wil gewoon wedstrijden mee draaien voor ervaring;)

Ja maar dan moet je bij een ongecontroleerde wedstrijd gaan staan, die zijn er zat en NIET bij de NATURELS. Als je bang bent dat je niet groot genoeg bent voor de andere wedstrijden moet je of harder trainen of het wedstrijdgebeuren uit je hoofd zetten.
 
Waar slaat dit op??? als gebruiker in een natural wedstrijd gaan staan...:slap:
Je zet toch ook geen brabants trekpaard op een renbaan??????
 
Hij vroeg toch niet om een hele veldslag over zn moraal? :P

Succes kerel!
 
hardgainers zei:
Hoe zou dat eigenlijk zitten in de praktijk? Op de natural wedstrijden hoeveel % juicers zouder er zijn? geen flauw idee.

Ik ken twee atleten die aan de naturals meedoen en die beweren dat meer dan 4 op 5 niet naturel is...
 
;) presies...ik denk tot als iemand al een paar jaartjes heeft getraine toch naar de nieuwschierig heid groeit
 
flex170578 zei:
Alhoewel ik het ook zwak vind, ze doen het allemaal. Ik had zelf ook graag een natural wedstrijd gedaan maar vermidts je op voorhand weet kansloos te zijn als echte natural moeten we het maar bij een andere bond met gelijke middelen proberen *zucht*

Jair: Veel succes met je "natural"wedstrijd

Dit is een beetje kort door de bocht..... Ze doen het allemaal...Ik hoor ook bij die ' allemaal ' en ik kan je verzekeren dat ik niet gebruik. Dus probeer de volgende keer je feitenkennis even achter wegen te houden, mits je daar bewijs van hebt. En jij spreekt hierover 'kansloos' zijn??? Waarschijnlijk heb je de balls er niet voor om harder te trainen en ben je bang om zweet in je naat te krijgen, omdat dat slecht voor je imago in de 'Gym' is!!
En ben je gewoon jaloers op de jongens die wel daar gaan staan, ik zeg niet dat er niet jongens zijn op natural wedstrijden die niet gebruikt hebben, vast. Maar let wel op dat je niet begint te generaliseren, hetgeen jij wel doet.
Je merkt waarschijnlijk wel dat ik enorm pissig op kan worden mensen die willens wetens maar wat rondbazuinen of andere mensen na papagaaien. Zo dat wou ik toch nog even kwijt op deze vrijdag middag. Voor de rest no hard feelings!!En Jair als de DBB genodigden jouw op de 3 december in beverwijk zien, dan mag je het liedje van de Backstreet Boys zingen ( Bye Bye Bye )...Erg trieste bedoeling.....
 
wie zegt tot ik mee zou doen ik zeg ''misschien'' en ik ga zeker wel kijken 3dec voor motivatie duhh
 
MyOwN zei:
Dit is een beetje kort door de bocht..... Ze doen het allemaal...Ik hoor ook bij die ' allemaal ' en ik kan je verzekeren dat ik niet gebruik. Dus probeer de volgende keer je feitenkennis even achter wegen te houden, mits je daar bewijs van hebt. En jij spreekt hierover 'kansloos' zijn??? Waarschijnlijk heb je de balls er niet voor om harder te trainen en ben je bang om zweet in je naat te krijgen, omdat dat slecht voor je imago in de 'Gym' is!!
En ben je gewoon jaloers op de jongens die wel daar gaan staan, ik zeg niet dat er niet jongens zijn op natural wedstrijden die niet gebruikt hebben, vast. Maar let wel op dat je niet begint te generaliseren, hetgeen jij wel doet.
Je merkt waarschijnlijk wel dat ik enorm pissig op kan worden mensen die willens wetens maar wat rondbazuinen of andere mensen na papagaaien. Zo dat wou ik toch nog even kwijt op deze vrijdag middag. Voor de rest no hard feelings!!En Jair als de DBB genodigden jouw op de 3 december in beverwijk zien, dan mag je het liedje van de Backstreet Boys zingen ( Bye Bye Bye )...Erg trieste bedoeling.....

Wow misschien even kalmeren want we zien hier dat je behoorlijk rood begint te zien... Roidrage? :D

Kijk, het kan me geen reet schelen wie er allemaal aan een naturelwedstrijd wil meedoen en wie clean is of niet. Het enige dat ik beweer is dat ik 2 jongens uit mn zaal had die gewoon tijdig stopten met gebruik en als ik het niveau vergelijk tss een IFBB-wedstrijd en het niveau dat een naturalwedstrijd bekijk, dan weet ik genoeg. Lees eens goed tussen de lijnen jongen: Ofwel heb je een genetische huishouding waar we allemaal jaloers op zullen zijn maar als dat niet zo is zal je het nooit halen tss jongens die "op tijd stoppen" en 4 op 5 is een reeel getal imo.

En hou je zever over je backstreetboys maar voor jou en doe gewoon wat je moet doen
 
Grolmus zei:
Als je als gebruiker aan een NATURAL wedstrijd gaat mee doen, dat doen alleen losers, is gewoon jezelf en anderen voor de gek houden.

Zou het erg triest vinden als je het echt meent......


En wie ben jij dan om hem te vertellen dat ie fout is?We leven niet allemaal in een klooster.
Ben jij echt zo naief te geloven dat iedereen die met een naturel wedstrijd meedraaid clean is?
Geloof me zeker de helft zal proberen een serieuze gooi te doen naar de top en zal zeker geen hulpmiddel schuwen.
Ook de lat bij de amateurs ligt veel te hoog voor beginnend naturels.
Zoals eerder al gezegt is er zijn nauwelijks tussentijdse controles in het amateur circuit dus de ruimte hebben ze zeker om ongemerkt te kuren.

BTW Bij MR Olympia staan alle heren zo stijf van de dope en ander hulpmiddelen dat ze nog net niet omvallen en daar zal je niemand over horen.
Dus zit aub niet zo de goedheiligman te spelen.
 
flex170578 zei:
Wow misschien even kalmeren want we zien hier dat je behoorlijk rood begint te zien... Roidrage? :D

Kijk, het kan me geen reet schelen wie er allemaal aan een naturelwedstrijd wil meedoen en wie clean is of niet. Het enige dat ik beweer is dat ik 2 jongens uit mn zaal had die gewoon tijdig stopten met gebruik en als ik het niveau vergelijk tss een IFBB-wedstrijd en het niveau dat een naturalwedstrijd bekijk, dan weet ik genoeg. Lees eens goed tussen de lijnen jongen: Ofwel heb je een genetische huishouding waar we allemaal jaloers op zullen zijn maar als dat niet zo is zal je het nooit halen tss jongens die "op tijd stoppen" en 4 op 5 is een reeel getal imo.

En hou je zever over je backstreetboys maar voor jou en doe gewoon wat je moet doen

Als het je geen reet kan schelen kom dan niet aan met ik zal je even citeren: ik had zelf ook graag een natural wedstrijd gedaan maar vermidts je op voorhand weet kansloos te zijn als echte natural moeten we het maar bij een andere bond met gelijke middelen proberen *zucht*
Hetgeen wat je nu beweert over die 2 jongens uit de zaal dat zal best maar is het niet makkelijker om dat er de volgende keer ook bij te vermelden en zo mijn uitbrander naar jouw te bespraren. Mijn excuses daarvoor.
En over mijn genetische huishouding, ik denk dat jij daar wel jaloers op bent ja :P. En de volgende keer niet tussen de lijnen lezen, ik merk dat jij dat wel doet: ik citeer je nog 1xtje En hou je zever over je backstreetboys maar voor jou en doe gewoon wat je moet doen, dit stukje was bedoelt voor Jari stond ook vermeld. Maar zoals ik al zij verder no hard feelings. greetings
 
Pure_tech zei:
En wie ben jij dan om hem te vertellen dat ie fout is?We leven niet allemaal in een klooster.
Ben jij echt zo naief te geloven dat iedereen die met een naturel wedstrijd meedraaid clean is?
Geloof me zeker de helft zal proberen een serieuze gooi te doen naar de top en zal zeker geen hulpmiddel schuwen.
Ook de lat bij de amateurs ligt veel te hoog voor beginnend naturels.
Zoals eerder al gezegt is er zijn nauwelijks tussentijdse controles in het amateur circuit dus de ruimte hebben ze zeker om ongemerkt te kuren.
Kortom: het kinderlijke "als zij het doen, dan mag ik het ook!":rolleyes:
 
MyOwN zei:
En Jair als de DBB genodigden jouw op de 3 december in beverwijk zien, dan mag je het liedje van de Backstreet Boys zingen ( Bye Bye Bye )...Erg trieste bedoeling.....

:roflol: het is trouwens 'Nsync die dat liedje heeft uitgebracht...:cool:
 
Ik heb inmiddels 2 x meegedaan aan de NK Naturals van de YBF en ik kan beamen dat er inderdaad deelnemers zijn, waarbij je zeker gaat twijfelen of deze wel volkomen natural zijn. Een van de klassewinnaars van 2 jaar terug verraadde zichzelf op dit board zelfs middels oude topics over gedane kuurtjes (nee ik noem geen namen). Mensen die onterecht beweren natural te zijn en met een natural wedstrijd mee doen, houden iedereen, maar ook vooral zichzelf voor de gek. Ok, misschien win je door deze oneerlijkheid de wedstrijd, maar feitelijk ben je ondanks dat een grote LOSER (ik praat hier trouwens nog steeds in het algemeen).
Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat men op moet passen met generaliseren. Ok, er zijn gebruikers die ongestraft aan een natural wedstrijd mee doen, maar dit neemt niet weg dat een groot deel van de deelnemers wel 100 % natural is. Het meest vervelende van het generaliseren hier is dat de prestatie en de geloofwaardigheid van de mensen die dus wel 100 % natural zijn, hierdoor een beetje te niet wordt gedaan.
Ik heb trouwens alle respect voor mensen die wel gebruiken, maar deze mensen horen bij een natural wedstrijd gewoon niet op het podium te staan!
 
MyOwN zei:
Als het je geen reet kan schelen kom dan niet aan met ik zal je even citeren: ik had zelf ook graag een natural wedstrijd gedaan maar vermidts je op voorhand weet kansloos te zijn als echte natural moeten we het maar bij een andere bond met gelijke middelen proberen *zucht*
Hetgeen wat je nu beweert over die 2 jongens uit de zaal dat zal best maar is het niet makkelijker om dat er de volgende keer ook bij te vermelden en zo mijn uitbrander naar jouw te bespraren. Mijn excuses daarvoor.
En over mijn genetische huishouding, ik denk dat jij daar wel jaloers op bent ja :P. En de volgende keer niet tussen de lijnen lezen, ik merk dat jij dat wel doet: ik citeer je nog 1xtje En hou je zever over je backstreetboys maar voor jou en doe gewoon wat je moet doen, dit stukje was bedoelt voor Jari stond ook vermeld. Maar zoals ik al zij verder no hard feelings. greetings


Kijk ik kan begrijpen dat je je persoonlijk aangevallen voelde toen ik zei "ze doen het allemaal". Er zijn uitzonderingen op de regel, dat is er altijd, in alles. Je moet van hele goeie huize komen om als echte natural te winnen van jongens die pakken. Dat is wat ik bedoel. En zolang er niet off season getest wordt bestaan er geen echte natural wedstrijden, en ze zullen ook nooit bestaan, net zoals de ifbb nooit een olympische sport zal worden door de link tss bodybuilding en enorm dopinggebruik. Jammer maar zo is het nu eenmaal

Ik kan je verder alleen succes wensen als je echt naturel bent, chapeau
 
hmzz....lekkere meningen hier :p

btw wie is jari
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven