XXL Nutrition

Gecontroleerde Wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
flex170578 zei:
Kijk ik kan begrijpen dat je je persoonlijk aangevallen voelde toen ik zei "ze doen het allemaal". Er zijn uitzonderingen op de regel, dat is er altijd, in alles. Je moet van hele goeie huize komen om als echte natural te winnen van jongens die pakken. Dat is wat ik bedoel. En zolang er niet off season getest wordt bestaan er geen echte natural wedstrijden, en ze zullen ook nooit bestaan, net zoals de ifbb nooit een olympische sport zal worden door de link tss bodybuilding en enorm dopinggebruik. Jammer maar zo is het nu eenmaal

Ik kan je verder alleen succes wensen als je echt naturel bent, chapeau

Precies, en je bant het alleen uit als er yearround gecontroleerd gaat worden. Alleen ja, dat kost geld, en dat is er niet, dus idd chapeau voor de "echte naturels".
Ik kan m'n verhaal wel weer helemaal gaan afsteken, maar denk dat de meeste het wel weten (B@ss); ik ben op m'n zestiende begonnen met kuren. Op m'n negentiende of begin twintigste gestopt om me naturel voor te bereiden voor de junioren YBF NK. Anderhalf jaar clean voorbereid en de junioren superbody gewonnen (alleen tien kilo lichter dan de gekuurde droge versie). In hoeverre ben ik nu valsspeler??
 
In mijn ogen ben je alleen natural als je nooit middelen als AAS hebt gebruikt, maar het zal een utopie blijven dat op een natural wedstrijd ook iedereen zo aangemerkt kan worden. Net zo goed als schone sport een illusie is.
 
EricR zei:
In mijn ogen ben je alleen natural als je nooit middelen als AAS hebt gebruikt, maar het zal een utopie blijven dat op een natural wedstrijd ook iedereen zo aangemerkt kan worden. Net zo goed als schone sport een illusie is.

En dat is de spijker op z'n kop!
 
Ik ben van mening dat je gewoon de boel voor de gek houd, je kan beter natural mee doen en als je dan wint dan hebje ook echt wat bereikt, maar kom met een paar flinke kuurtjes kan iedereen op een natural wedstrijd winnen toch? :)
 
dj_phreak zei:
Kortom: het kinderlijke "als zij het doen, dan mag ik het ook!":rolleyes:

Dat klinkt ook weer zo overdreven,maar ik bedoel te zeggen dat als je echt kans wil maken te winnen zal je hard je best moeten doen tussen de rest van de "naturels"
Hen je al gezien hoe 70% van de Naturels er uitzien tegenwoordig. tja naturel:rolleyes:
 
jair16 zei:
heejz
ik heb een vraagje, ik wil in december een wedstrijd(natural)mee doen weer en ik heb dianabol en test enath gebruikt...maar hoelang blijft dianabol en test enath in je lichaam/bloed zitten ??? ???

graag normale reacties..

thanks:cool:

dat wil zeggen dat je een kans hebt om tegen mij te staan op de NK.

Maar dat terzijde, je bent gewoon een dikke loser als je op een natural wedstrijd gaat staan als niet natural. Leuk dat we het eventjes weten.
 
Ben het met een hoop mensen hier niet eens, maar what else is new... Ik vind dus dat als je negatief op steroiden wordt getest je dus naturel bent. Dit is in iedere sport zo, dus gewoon realitieit. Daarom ben ik ook voor actieve begeleiding ipv je kop in het zand steken en zo nu en dan "schande" roepen als er weer es doping gebruiker gepakt wordt, die ff niet door de mazen glipt.
 
het is potverdomme toch niet normaal meer dat de enige wedstrijden voor mensen die naast sport ook hun gezondheid belangrijk vinden worden verpest door mensen die gewoon te zwak zijn om natural te zijn. De ware naturalstrijders horen op een naturalwedstrijd zoals B@s en MyOwn. Ben je mentaal te zwak om hetzelfde als hen te bereiken en ga je in het wereldje van het usen heb dan ballen en ga op een andere wedstrijd staan maar val ons naturals aub niet lastig met jullie vieze troep.

En natuurlijk krijg ik weer te horen: mass builder is anti anabolen, mass builder haat gebruikers, mass builder dit, mass builder dat, ik heb alle respect als je ervoor kiest om te gebruiken maar dan moet je ALLE gevolgen onder ogen zien en dus ook je tussen gebruikers gaan begeven. Je bent een schande voor jezelf en voor de hele sport om gewoon keihard vals te spelen door echte naturals met karakter een leuke plaats te beroven. Dan ben je zoals eerder al gezegd een LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Wat Massbuilder bedoelt heet vertrouwen, maar dan zit je hier op aarde verkeerd, mss kun je t is proberen op Mars, mss dat daar een paar zandwormen leven die je kan vertrouwen.
 
MyOwN zei:
Dit is een beetje kort door de bocht..... Ze doen het allemaal...Ik hoor ook bij die ' allemaal ' en ik kan je verzekeren dat ik niet gebruik. Dus probeer de volgende keer je feitenkennis even achter wegen te houden, mits je daar bewijs van hebt. En jij spreekt hierover 'kansloos' zijn??? Waarschijnlijk heb je de balls er niet voor om harder te trainen en ben je bang om zweet in je naat te krijgen, omdat dat slecht voor je imago in de 'Gym' is!!
En ben je gewoon jaloers op de jongens die wel daar gaan staan, ik zeg niet dat er niet jongens zijn op natural wedstrijden die niet gebruikt hebben, vast. Maar let wel op dat je niet begint te generaliseren, hetgeen jij wel doet.
Je merkt waarschijnlijk wel dat ik enorm pissig op kan worden mensen die willens wetens maar wat rondbazuinen of andere mensen na papagaaien. Zo dat wou ik toch nog even kwijt op deze vrijdag middag. Voor de rest no hard feelings!!En Jair als de DBB genodigden jouw op de 3 december in beverwijk zien, dan mag je het liedje van de Backstreet Boys zingen ( Bye Bye Bye )...Erg trieste bedoeling.....

hulde!@santino
 
inVorm zei:
Wat Massbuilder bedoelt heet vertrouwen, maar dan zit je hier op aarde verkeerd, mss kun je t is proberen op Mars, mss dat daar een paar zandwormen leven die je kan vertrouwen.

vertrouwen en eerlijkheid zijn een van de beginselen waar mensen zich aan moeten houden. Als veel dat niet doen, betekend niet dat ik het niet doe. btw snap ik je opmerking over Mars niet.
 
mass_builder zei:
vertrouwen en eerlijkheid zijn een van de beginselen waar mensen zich aan moeten houden. Als veel dat niet doen, betekend niet dat ik het niet doe. btw snap ik je opmerking over Mars niet.

oo haha, je bedoelt de planeet, ik d8 de member....:P
 
massbuilder, ik ben het in grote lijnen met je eens maar ga gebruikers a.u.b. niet zwak noemen makker, dan toon jij ook niet veel respect naar hen toe.
 
enrico zei:
massbuilder, ik ben het in grote lijnen met je eens maar ga gebruikers a.u.b. niet zwak noemen makker, dan toon jij ook niet veel respect naar hen toe.

Idd.
 
MyOwN zei:
Als het je geen reet kan schelen kom dan niet aan met ik zal je even citeren: ik had zelf ook graag een natural wedstrijd gedaan maar vermidts je op voorhand weet kansloos te zijn als echte natural moeten we het maar bij een andere bond met gelijke middelen proberen *zucht*
Hetgeen wat je nu beweert over die 2 jongens uit de zaal dat zal best maar is het niet makkelijker om dat er de volgende keer ook bij te vermelden en zo mijn uitbrander naar jouw te bespraren. Mijn excuses daarvoor.
En over mijn genetische huishouding, ik denk dat jij daar wel jaloers op bent ja :P. En de volgende keer niet tussen de lijnen lezen, ik merk dat jij dat wel doet: ik citeer je nog 1xtje En hou je zever over je backstreetboys maar voor jou en doe gewoon wat je moet doen, dit stukje was bedoelt voor Jari stond ook vermeld. Maar zoals ik al zij verder no hard feelings. greetings

Kan je eens een foto posten? Zo hebben we mss iets om "ons gebruikers" om jaloers op te zijn myown.

PS; Ik ben niet rap onder de indruk want mannen waar ik onder andere van onder indruk waren, waren gasten van mn zaal. Om enkele vbn te geven; Eric Carpentier Belgisch kampioen IFBB 2004, Filip Vannuffel BK 2003, Jean Chamoun BK 2005 en Mario Vansteenberghe, Winnaar nationals 2 en Eemsmond Cup B niveau. Om je maar even duidelijk te maken dat ik altijd tss toppers gezeten heb. Ik ben wel eens benieuwd want je blaakt wel van zelfvertrouwen, dus post eens een foto. Ik zal niet de enige zijn die benieuwd is.

Ik ben er ook eerlijk gezegd niet mee gediend dat je hier gaat zeggen dat omdat ik gebruik vast niet hard genoeg train. Greetz flex
 
zie hem je ziet er wel breed uit:eek: mer ik ben er niet jarloers op
 
Jair, de 'man' van 16 die kuurt en een squat heeft van 275 Kg die dan eigenlijk een legpress was. Goed bezig kerel, ga maar gezellig op dat natural podium staan, denk dat ik ook maar eens een kaartje koop.
 
B@ss zei:
Ik heb inmiddels 2 x meegedaan aan de NK Naturals van de YBF en ik kan beamen dat er inderdaad deelnemers zijn, waarbij je zeker gaat twijfelen of deze wel volkomen natural zijn. Een van de klassewinnaars van 2 jaar terug verraadde zichzelf op dit board zelfs middels oude topics over gedane kuurtjes (nee ik noem geen namen). Mensen die onterecht beweren natural te zijn en met een natural wedstrijd mee doen, houden iedereen, maar ook vooral zichzelf voor de gek. Ok, misschien win je door deze oneerlijkheid de wedstrijd, maar feitelijk ben je ondanks dat een grote LOSER (ik praat hier trouwens nog steeds in het algemeen).
Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat men op moet passen met generaliseren. Ok, er zijn gebruikers die ongestraft aan een natural wedstrijd mee doen, maar dit neemt niet weg dat een groot deel van de deelnemers wel 100 % natural is. Het meest vervelende van het generaliseren hier is dat de prestatie en de geloofwaardigheid van de mensen die dus wel 100 % natural zijn, hierdoor een beetje te niet wordt gedaan.
Ik heb trouwens alle respect voor mensen die wel gebruiken, maar deze mensen horen bij een natural wedstrijd gewoon niet op het podium te staan!

Mee eens kerel! zit je aan de juice ga dan tussen de grote mannen staan (kwa fysiek) en ga je eigen niet belachelijk maken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven