XXL Nutrition

Gecontroleerde Wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Slim bezig :thumbup:
Je hebt de dopingtest al overbodig gemaakt zo:rolleyes:
Iedereen weet nu dat Jaire Boesten gebruikt heeft.
 
foto's bekeken van myown en het is zeker niet slecht maar er jaloers op te zijn..... :rolleyes:

en kben ook de grotere gasten gewoon ( filip en mario van steenberghe, ilya enz...)

grtz
 
hehehe...Ryu, ik zie dat je meeleest ;) wat zegt onze übermeso hier van?:D
 
Black Knight zei:
Je hebt de dopingtest al overbodig gemaakt zo:rolleyes:
Iedereen weet nu dat Jaire Boesten gebruikt heeft.

:haha:
 
proficiat, hier gaat de sport aan kapot
 
Zeer sneu om aan een naturel wedstrijd mee te doen.

Als je gebruikt (waar ik niks op tegen heb ;) ) , wees dan ook een man en meet je met de andere gebruikers.
 
enrico zei:
massbuilder, ik ben het in grote lijnen met je eens maar ga gebruikers a.u.b. niet zwak noemen makker, dan toon jij ook niet veel respect naar hen toe.

Ik noem niemand zwak, maar wel te zwak om naturel te zijn. Beter lezen kerel!:D
 
@Myown: Ik vind het indien het natural is gewoon goed. Eerlijk is eerlijk, als je echt natural bent heb je potentieel. Maar vergeet niet: Bescheidenheid is begin van alle wijsheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Slappezak wees een vent en bedonder niet de hele kluit die wel eerlijk zijn!:mad:
 
jow 1april open limburgs cup;)

mzzll
 
mass_builder zei:
Ik noem niemand zwak, maar wel te zwak om naturel te zijn. Beter lezen kerel!:D


Jij hebt makkelijk praten voor iemand die zijn hele leven een VET ZAK is geweest. Gezien je pics waren dat geen spieren maar aardig wat vet.
 
Respect is weer ver te zoeken....
 
librium zei:
Jij hebt makkelijk praten voor iemand die zijn hele leven een VET ZAK is geweest. Gezien je pics waren dat geen spieren maar aardig wat vet.

haha, wat heeft dat met naturel-niet naturel zijn te maken? Tevens zit ik momenteel inderdaad op 20% maar op 3 dec. sta ik er wel degelijk ripped bij;)
 
haha een geen spieren? haha dat ik er nog op reageer maar anyway ben je hartstikke gek bij je hoofd
 
mass_builder zei:
haha een geen spieren? haha dat ik er nog op reageer maar anyway ben je hartstikke gek bij je hoofd


Je komt over als een gefrustreerd jongetje. Volgens mij kan je het nog steeds niet verwerken dat je vroeger als kind steeds gepest werd en steeds buiten gesloten werd omdat je een overgewicht had.
 
Houden we het een beetje gezellig, het waarschuwingspunt knopje begint al los te zitten.
 
librium zei:
Jij hebt makkelijk praten voor iemand die zijn hele leven een VET ZAK is geweest. Gezien je pics waren dat geen spieren maar aardig wat vet.

oke juicer
 
is een grap denk ik

dan is toch de open limburgs kampioenschap...altans volgen de mail van de organisator, hij zei dat er 1april 2007 die wedstrijd komt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven