Training 24-2-2011; Training B
Deadlift (op techniek):
8 x 70
3 x 120
3 x 150 va hier riem
3 x 150
3 x 150
3 x 150
3 x 150
3 x 150
Militairy press:
12 x 20
8 x 40
5 x 50
4 x 59,5
4 x 59,5
3 x 59,5
Opmerkingen:
Deadlift techniek gaat beter nu. Voelde vandaag ook dat m'n bovenrug ook meer aan het werk was dan normaal, dat zou een goed teken moeten zijn.
MP ging wat minder. Bij de eerste 2 sets de 5e, en bij de 3e set de 4e rep fail op lockout, had de bar al boven mijn hoofd. Voelde me verder vandaag ook al de hele dag slap dus misschien had ik m'n dag gewoon niet. Volgende keer pak ik toch 60 kg, minder gekloot met schijven en misschien motiveren die stoere blauwe schijven me meer

.
M'n wrist wraps zijn echt een beetje 'op' nu, het klittenband schiet steeds los tijdens de sets als ik ze strak doe. Maar heb zojuist betere besteld; veel meer klittenbandoppervlak en zijn zo'n 20 cm langer dus dat is nog een omwikkeling meer. Deze zijn het: [Link niet meer beschikbaar].
Was echt laat vandaag (heb het druk), dus alleen de belangrijkste twee oefeningen gepakt.
Lekkere triceps oefening is t
Ik ben zowiezo wel fan van DeFranco zijn shit.
Goed dat je cardio ook erbij pakt, heb je veel baat bij tijdens zware squat en deadlift sessies!
Jep, hopelijk doet ie ook wat voor m'n MP lockout. Nu ik het filmpje weer gezien heb zie ik dat ik nog wat meer moet rollen dan dat ik deed. Volgende keer pak ik hem ff met minder gewicht en goede uitvoering, wat explosiever ook.
Ik ga ook meer cardio'en nu. Qua kracht ben ik weer aardig op weg, dus ben van plan voorzichtig te 'cutten'. Ga zo'n 3 keer per week cardio doen vanaf nu, maar vooral gezonder eten, want m'n voeding is echt dramatisch de laatste tijd. Minder brood, beter beleg (ben al wat aan het experimenteren met broodjes gezond

), twee stuks fruit elke dag, elke dag een shake, géén junk! Valt nog een hoop op te winnen.
---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------
Heb vandaag na t squatten 20 minuten gefietst. Ben benieuwd wat het voor mn spierpijn doet want ik had bijna 2 maanden niet meer gesquat
Gewoon meer squatten jij!!
Lijkt me wel een lekkere triceps oefening jaa, nog nooit gezien die, die oefening deed.
Is die ook zo lekker als die lijkt

?
Voelt wel goed ja, ik zou zeggen probeer hem eens.