MuscleMeat

gedragsverandering door anabolen?

Zelf kon ik wel wat merken kwa gedrag toen ik 625 mg test gebruikte (en 1000mg bold), ben benieuwd hoe de volgende kuur aanslaat op dat punt ( word 1000mg test en kickstart van 3 weken 5mg methyltren)

Oef als ik aan het cutten ben . dan kan ik heulll chagarijnig zijnnnn

ik zal zeggen praat er over met je vriend. is het beste

Ja maar je moet de injecties ook niet in de schouders zetten, dan loopt de vloeistof sneller naar zijn hoofd en dan bats komen de bijwerkingen

haha +1

gewoon iemand wat zijn zelf niet de baas kan en met totaal geen zelfkennis in mijn ogen...
dat heel verandering van gedrag is overdreven...
het ligt grotendeels aan je vriend zijn karakter altijd al zo geweest is ;)

ja zo denk ik er ook over

kan ook zijn dat hij nu beetje mannelijker voelt
tzal dan ook we een blaas van ne gast zijn

zo iemand die denkt dat hij alles is
en dan nog op een kuurtje :-(

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 09:38 ----------

Ja maar je moet de injecties ook niet in de schouders zetten, dan loopt de vloeistof sneller naar zijn hoofd en dan bats komen de bijwerkingen

hahahaha ja juist
te dicht tegen zijn hersentjes :D

Bij mij is het andersom zit nu op 600 tren ace p/w (eerste maal tren).
Ik voel me ON cycle altijd super en gelukkig, alles gaat goed.
Heb bijna nooit problemen met agressie heb dit als ik OFF ben.
Dan is alles k*t, libido iets minder. Als je eenmaal geproeft hebt wat AAS is is het verdomd moeilijk het niet meer te doen.

tja AAS versterkt. Ben je poeslief in het dagelijksleven, dan word je nog liever wanneer je gebruikt. Ben je een beetje een klootzaak, dan word je tijdens het gebruik een hele grote kl***zak. Trekt wel weer bij ';-)
Het belangrijkste is dat hij zich er van bewust moet zijn van zn gedrag en het onder controle moet krijgen. Als hij dat niet kan... dan beter niet meer gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 10:41 ----------

Bij mij is het andersom zit nu op 600 tren ace p/w (eerste maal tren).
Ik voel me ON cycle altijd super en gelukkig, alles gaat goed.
Heb bijna nooit problemen met agressie heb dit als ik OFF ben.
Dan is alles k*t, libido iets minder. Als je eenmaal geproeft hebt wat AAS is is het verdomd moeilijk het niet meer te doen.

Ben je onzeker? serieuze vraag overigens.

Hij is sowieso altijd een opvliegend persoon geweest, misschien omdat hij in korte tijd snel gegroeid is dat hij in zijn hoofd hele man is. Helaas dat andere mensen daar dan de dupe van zijn.

Je hebt helemaal gelijk, hij denkt gewoon in 1 keer dat ie helemaal het mannetje is.
Ja je kan er tijdelijk soms een beetje op-jezelf van worden, want je lichaam groeit hard, en dat kost gewoon energie waardoor je LICHT sjaggerijnig kan worden.

Maar het is en blijft zo dat het je gedrag versterkt. Hij is best agressief, dus wordt dat erger.
Ik ben een onwijze lieverd, en ik huil nu niet alleen als Bambi's moeder dood gaat, maar huil nu ook al bij dat stuk dat ie op het ijs valt :D

Om heel eerlijk te zijn, dat stoere mannetjes gedrag kan nog wel eens hetzelfde blijven na z'n kuur. Vooral als ie nog onder de 25 is, en eens a 2 keer per jaar een kuurtje blijft doen.

Wordt leuk na ze kuur. Als hij weer massa verliest.
Misschien een dip krijgt omdat ze eigen test productie nog plat ligt
Geen zin meer heeft om te trainen en te eten.

En als je wilt weten wat die neemt, staat op de flesjes enzo.
Is makkelijker voor ons om te weten wat die neemt, om te zeggen of t door de aas kan komen.

Als ie een dip krijgt wordt ie alleen maar nog irritanter, en wilt ie zijn verloren massa met z'n gedrag compenseren. Ik ken dit soort jochies...

En het maakt niet uit wat ie neemt, of het nou Tren is of deca. Het ligt aan hem, niet aan die spullen.

Moet ik hem ff een pak rammel geven om hem weer met beide benen op de grond te zetten?

Misschien krijgt ie te weinig coïtus nu met zijn verhoogde libido en is ie daarom chagrijnig :P

tja AAS versterkt. Ben je poeslief in het dagelijksleven, dan word je nog liever wanneer je gebruikt. Ben je een beetje een klootzaak, dan word je tijdens het gebruik een hele grote kl***zak. Trekt wel weer bij ';-)
Het belangrijkste is dat hij zich er van bewust moet zijn van zn gedrag en het onder controle moet krijgen. Als hij dat niet kan... dan beter niet meer gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 10:41 ----------

Ben je onzeker? serieuze vraag overigens.
Als ik off ben heel hard maar dan word ik wat donker en duisterdenkend.
Nooit zal ik agressief tegen me gf of omgeving doen ik heb net een wintergevoel in mijn off periodes.

Je hebt helemaal gelijk, hij denkt gewoon in 1 keer dat ie helemaal het mannetje is.
Ja je kan er tijdelijk soms een beetje op-jezelf van worden, want je lichaam groeit hard, en dat kost gewoon energie waardoor je LICHT sjaggerijnig kan worden.

Maar het is en blijft zo dat het je gedrag versterkt. Hij is best agressief, dus wordt dat erger.
Ik ben een onwijze lieverd, en ik huil nu niet alleen als Bambi's moeder dood gaat, maar huil nu ook al bij dat stuk dat ie op het ijs valt :D

Om heel eerlijk te zijn, dat stoere mannetjes gedrag kan nog wel eens hetzelfde blijven na z'n kuur. Vooral als ie nog onder de 25 is, en eens a 2 keer per jaar een kuurtje blijft doen.

Als ie een dip krijgt wordt ie alleen maar nog irritanter, en wilt ie zijn verloren massa met z'n gedrag compenseren. Ik ken dit soort jochies...

En het maakt niet uit wat ie neemt, of het nou Tren is of deca. Het ligt aan hem, niet aan die spullen.

Moet ik hem ff een pak rammel geven om hem weer met beide benen op de grond te zetten?

Geef jij hem een pak rammel, troost ik haar ;)

W8, Mack in the building :cool:

Hahaha nu ben je te laat mackie!

Sharing is caring!

Heb jij al wat geshared with me dan? Nee, je zit alleen maar op mn vrouw te azen...

Komt door hormoonschommelingen bro, maatje van mij had het ook.
Tweede kuur ging hij regematiger prikken 2x per week en had toen geen een uitbarsting of opvlieger.
Vrouwen hebben er ook last van tijdens ovulatie--->hormoonschommelingen

Terug
Naar boven