Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch vreemd hij weegt 89kg en dat is niet eens zo weinigOMG. Je eet net zoveel als een kleuter van 4 en dan verwacht je met het trainingsschema wat je voert ook nog dat je groeit?
Volg een degelijk trainingsschema voor beginners zoals starting strength (zoek maar op het forum). Tevens veel maar dan ook veel meer per dag eten.
Je borst is wel het laatste waar je je druk om moet maken.![]()
Toch vreemd hij weegt 89kg en dat is niet eens zo weinig

Beste DBB'ers
Sinds 6 maanden doe ik met regelmaat aan krachttraining maar ik boek geen vooruitgang met mijn borst.
Ik bankdruk maar moeizaam 4x8/10 40 kilo, en bij de 45/50 kilo kan ik mijn balans niet eens meer bewaren.

Met balans bedoel ik dat de stang naar een kant helt. Ik moet dan constant stabiliseren.
100 kg met Lever Seated High Row
Roeien met dat bedrag wordt me te veel
Misschien dat ik thuis ook af en toe push-ups moet doen ofzo.
Mijn eetschema is inderdaad belabberd, maar maakt dat echt zoveel uit? Mijn gewicht blijft steady met de hoeveelheid die ik eet. En nu ik er toch niet onderuit kan, is het erg om in de middag niet te eten? Ik doe dit eigenlijk bijna nooit omdat ik dan op school zit.
Alvast bedankt voor de reacties![]()
. Zit je op een soort gevangenis ofzo, dat je in al de uren die je op school zit niks mag eten?
In de uren dat ik op school zit kunnen er toch wel een hoop bammetjes naar binnen gewerkt worden hoor.Mijn eetschema is inderdaad belabberd, maar maakt dat echt zoveel uit? t.
Dat je voedingsschema belabberd is maakt wel degelijk wat uit. Zit je op een soort gevangenis ofzo, dat je in al de uren die je op school zit niks mag eten?
In de uren dat ik op school zit kunnen er toch wel een hoop bammetjes naar binnen gewerkt worden hoor.

Maakt het uit als een auto niet genoeg benzine heeft om te rijden?

Ik heb meestal geen trek op school. Ik moet trek maken waarschijnlijk!![]()
je moet gewoon eten op vaste tijdstippen, ook wanneer je geen honger hebt. Dat is juist het hele punt van massa bouwen: meer eten dan je nodig hebt. Na een tijdje went dat wel en krijg je vaker honger.
Met balans bedoel ik dat de stang naar een kant helt. Ik moet dan constant stabiliseren.

das meestal een teken dat het gewicht te weinig is voor je.. vreemd genoeg kun je met meer gewicht beter stabiliseren![]()
+1Nou, ik merk anders bij lichte gewichten helemaal niet dat ik moet stabiliseren. Echt logisch is het ook niet.
+2
als stabiliseren een probleem gebruik de smith om te drukken. Als je bang bent dat het gezeik op je hoofd valt laat iemand achter je staan. Eet genoeg maar ook niet te veel hier ergens op dit forum vind je wel een calorie bereken systeem. Raakt je geduld op use AAS.