Fitness Seller

Geen vooruitgang met borst

Naar mijn mening ben ik altijd wel volgetankt. Het is niet zo dat ik honger lijdt ofzo :p

Wat verwacht je nou eigenlijk? een magische oefening te horen wat alles even oplost?

Doe maar even niet zo eigenwijs en ga gewoon eten. Trainen+ondervoeding=volkomen zinloos.

Bodybuilding is 50% voeding en 50% trainen. Deal with it.

Succes, over en uit:)

Potje pindakaas om de 3 dagen, 3 liter melk per dag en 20 boterhammen. BOVENOP wat je nu eet en je zal binnen een half jaar goed trainen minstens op de 80-90-100 zitten.

Wat verwacht je nou eigenlijk? een magische oefening te horen wat alles even oplost?

Doe maar even niet zo eigenwijs en ga gewoon eten. Trainen+ondervoeding=volkomen zinloos.

Bodybuilding is 50% voeding en 50% trainen. Deal with it.

Succes, over en uit:)
Kracht bouwen heeft daarintegen weinig(unlike wat iedereen denkt hier) te maken met bodybuilden.

Maar je wordt over het algemeen wel sterker als je goed traint en eet. Maakt niet uit op wat voor manier je traint. Het gaat alleen wat sneller als je dat doet waar je lichaam voor gemaakt is.

Nogmaals, vreten, vreten, vreten.

Maak anders 'es een film van je BP. Pak je 'em breed genoeg? Laat je 'em op de juiste plek "vallen"? Waar zijn je ellebogen? Arch je? Druk je met je poten in de lucht?(niet goed overigens) zo niet, gebruik je leg drive?

Bankdrukken is niet alleen gewicht oppakken en omhoog drukken. Al kan dat ook lukken, check viking1012..:D Maar daar heb je meer brute kracht voor nodig.

Terug
Naar boven