MuscleMeat

Geld voor Pakistan

Peiling Peiling Ga jij geld geven?

• Totaal stemmers
    191
Allemaal goed en wel hé vrienden, maar wat stellen jullie voor? Niets geven en laat ze maar doodgaan? Laat ze stinken in de modder?
Liever 2% van het totaalgeld, dan helemaal NIETS.

Ik heb nog een paar natte scheten over, die stuur ik wel op.

Edit: Zijn er toch randdebiele medeforummers die geld geven.Ongelooflijk.

Laatst bewerkt:
Allemaal goed en wel hé vrienden, maar wat stellen jullie voor? Niets geven en laat ze maar doodgaan? Laat ze stinken in de modder?
Liever 2% van het totaalgeld, dan helemaal NIETS.

Ik vind het prima als iemand iets wil doneren, maar kijk niet op de mensen neer die dit niet willen. Ik heb hier maandelijks 1 à 2 dozen vol met oud papier alleen maar folders om te doneren, wat dacht je wat die onzin kost ;) .

Ik vind het prima als iemand iets wil doneren, maar kijk niet op de mensen neer die dit niet willen. Ik heb hier maandelijks 1 à 2 dozen vol met oud papier alleen maar folders om te doneren, wat dacht je wat die onzin kost ;) .

In dit topic lijkt het eerder alsof er op je neergekeken wordt als je wél geeft. Kijk prima als je niks geeft, maar houd dan ook gewoon je grote muil dicht met halfbakke argumenten en schimmige krantenartikelen.

Waarom wel doneren als er ergens een ramp gebeurd is, maar niet doneren aan landen die al jarenlang in hongersnood verkeren ???

Geen rooie cent!

In dit topic lijkt het eerder alsof er op je neergekeken wordt als je wél geeft. Kijk prima als je niks geeft, maar houd dan ook gewoon je grote muil dicht met halfbakke argumenten en schimmige krantenartikelen.

Het is een enquête, je hebt dus voor -en tegenstanders. Je wordt hier afgezeken als je geen argumenten geeft, maar als je argumenten geeft is het ook niet goed. Van mij mag je nog een 2e baan nemen om te sponsoren, ik vind het prima :) .

God, wat een dom gelul gebaseerd op nogal selectief tot je genomen 'kennis' over zaken waar je eigenlijk geen reet van af blijkt te weten.

Een volk dat blijft hangen in de evolutie sterft uit, dat was vroeger het geval en dat is tegenwoordig nog steeds het geval.

Ieder jaar weer hetzelfde, de natuur buigt niet voor de mens wanneer accepteert men dat eens.

Maar de mens weet vooral in de Westerse wereld beter, laten we maar op een helling gaan bouwen, laten we bomen gaan kappen, laten we rivieren in een rechte stroom laten stromen, laten we in uiterwaardes gaan bouwen, laten we achter de dijken gaan wonen. Ieder jaar weer hetzelfde, de natuur buigt niet voor de mens wanneer accepteert men dat eens.

En als er dan overstromingen plaatsvinden is het één en al gejank.

Maar de mens weet vooral in de Westerse wereld beter, laten we maar op een helling gaan bouwen, laten we bomen gaan kappen, laten we rivieren in een rechte stroom laten stromen, laten we in uiterwaardes gaan bouwen, laten we achter de dijken gaan wonen. Ieder jaar weer hetzelfde, de natuur buigt niet voor de mens wanneer accepteert men dat eens.

En als er dan overstromingen plaatsvinden is het één en al gejank.

Dus het is hun eigen schuld of?

MOAR!!! :D

Voor de wat simpelere lieden is het inderdaad eigen schuld dikke bult. Is de mensheid een als eenheid denkend en opererend wezen. Een volk een entiteit met eigen wil en richting en is het survival of the fittest principe uit te leggen met een twee zinnen tellende anekdote waarin wat onsamenhangend gelul staat over 'de natuur', 'de aarde' en 'de mens'.

Voor de wat simpelere lieden is het inderdaad eigen schuld dikke bult. Is de mensheid een als eenheid denkend en opererend wezen. Een volk een entiteit met eigen wil en richting en is het survival of the fittest principe uit te leggen met een twee zinnen tellende anekdote waarin wat onsamenhangend gelul staat over 'de natuur', 'de aarde' en 'de mens'.

Survival of the fittest en de mens kan je niet in 1 adem noemen zonder dat je een fout maakt in de logica van de te bewijzen stelling. Een ontkenning kan dan weer wel.

Oh jezus, is die halve tamme prietprater er ook nog steeds.

En ondertussen weet ik nog steeds niet waarom je wel geld aan Pakistan zou geven maar niet aan Afrika, Amnesty International, Gaia,...

Oh jezus, is die halve tamme prietprater er ook nog steeds.

Jij ook goedmiddag:rolleyes:
En ondertussen weet ik nog steeds niet waarom je wel geld aan Pakistan zou geven maar niet aan Afrika, Amnesty International, Gaia,...

Waarom zou je je geld geven aan Afrika, dat weet ik ook nog niet. Kijk als je nog steeds geloofd in "world peace" en geen armoede moet je jezelf maar eens goed achter je oren krabben of dat wel realistisch is. En indirect geef je wel geld, belasting

Dus het is hun eigen schuld of?

MOAR!!! :D

Min of meer wel, ieder jaar is het hier altijd lachen gieren en brullen als de rivieren buiten de oevers treden. Tja, dat zijn uiterwaarden daar moet je niet bouwen, wie niet wil horen moet voelen.

Ik ga toch ook niet op een helling wonen, of vlak bij een rivier. Net zoals in Californië, ieder jaar weer bosbranden, maar toch koppig weer in hetzelfde gebied een nieuw huis bouwen.

Min of meer wel, ieder jaar is het hier altijd lachen gieren en brullen als de rivieren buiten de oevers treden. Tja, dat zijn uiterwaarden daar moet je niet bouwen, wie niet wil horen moet voelen.

Ik ga toch ook niet op een helling wonen, of vlak bij een rivier. Net zoals in Californië, ieder jaar weer bosbranden, maar toch koppig weer in hetzelfde gebied een nieuw huis bouwen.

Al hebben ze zichzelf in een rivier gesmeten, het blijven wel mensen. En in dit geval een vrij groot aantal.. :) Moeten ze nu dood omdat ze hun huisje bij een riviertje hebben gebouwd? :(

Dat heb ik niet gezegd, dat het een nare situatie is ben ik het ook mee eens. Maar ik zie geen reden waarom ik ervoor moet opdraaien door andermans ignorantie.

Terug
Naar boven