XXL Nutrition

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben geen creatonist of andere vreemde vogel.

ik ben gewoon christen, en dit soort discussies inmiddels SPUUGZAT!

vandaar mijn antwoord.

ga ontopic, beantwoord de titelvraag en blijf daar bij.

OFFTOPIC BS kan ik namelijk veel beter
:p

BTW: waarom moet je uberhaupt weer wetenschappelijk bewijs hebben voor een retorische vraag?
( maw: je weet zelf dondersgoed dat de aarde rond is)
Hij vroeg bewijs dat de mensen vroeger groter waren omdat de luchtdruk anders was.

Zelf ben ik semi-actief op www.theflatearthsociety.org

Het enige nadeel van die site is, dat net als gelovigen, mensen elk wetenschappelijk bewijs verwerpen.

Q: "Why do the all the world governments say the Earth is round?"

A: There exists a conspiracy among world governments claiming to have space programs and has disseminated the lie to the other governments, the media and the general public. The conspiracy hides the Earth's true shape from us for unknown objectives.

Q: "What about NASA? Don't they have photos to prove that the Earth is round?"

A: NASA is part of the conspiracy too. The photos can be faked using simple imaging software.

Q: "Why has no-one taken a photo of the Earth that proves it is flat?"

A: The government prevents people from getting close enough to the Ice Wall to take a picture. Due to the false knowledge of civilians and explorers, finding the rim of the planet is extremely difficult and counter intuitive.

Q: "How did NASA create these images with the computer technology available at the time?"

A: NASA did not send rockets into space; instead, they spent the money on developing advanced computers and imaging software to cover their lies.

hahahaha shit man

Hahahahahaha

q: "what is the circumference and diameter of the earth?"

circumference: 78225 miles
diameter: 24,900 miles

note: These values are official regarding the earth's circumference and diameter.

Q: "what about the stars, sun and moon and other planets? Are they flat too? What are they made of?"

a: The sun and moon, each 32 miles in diameter, circle earth at a height of 3000 miles at its equator. They are located midway between the north pole and the ice wall. Each functions similar to a "spotlight," with the sun radiating "hot light" and the moon "cold light." as they are spotlights, they only give light out over a certain are which explains why some parts of the earth are dark when others are light. Their apparent rising and setting are caused by optical illusions.

The stars are about as far as san francisco is from boston. (3100 miles)

O shit man het word beter en beter naarmate ik verder lees.
Q: "What's underneath the Earth?" aka "What's on the bottom?" aka "What's on the other side?"

A: This is unknown. Some believe it to be just rocks, while others believe the Earth rests on the back of four elephants and a turtle.
Deze mensen zijn nog dommer dan sommige gelovigen op dit forum.

De eerste universiteit is gesticht door moslims.

Waar is de eerste universiteit in de wereld? Al-Azhar in Egypte.

Terwijl in het westen men nog veronderstelde dat de aarde plat was, waren islamitische studenten al bezig met de wereldbol.

waarom neggeren de ongelovige dit?:D

Waarom zou ik er op ingaan? Het gaat toch niet over het bestaan van God?

jij bent ook schijnheilig als de pest, de hele tijd door zeuren dat in de bijbel/koran staat dat de aarde plat is. en dan komt er een gelovige die iets zegt,en dan negeert iedereen hem

jij bent ook schijnheilig als de pest, de hele tijd door zeuren dat in de bijbel/koran staat dat de aarde plat is. en dan komt er een gelovige die iets zegt,en dan negeert iedereen hem
Heb ik ergens gezeurd over de aarde in bijbel of koran? Of zelfs in het algemeen gezeurd?

Verwar mij niet met die idioten die hier even snel "geloof is slecht, boe" komen roepen en de discussie naar de kloten helpen.

De gelovige heeft hier een historisch weetje verteld dat niets ter zake doet in deze discussie, dus ik zie geen reden tot reageren.

waarom neggeren de ongelovige dit?:D
Moslims en christenen, op jouw na, negeren dit ook.
Waarom?
Omdat blijkbaar iedereen het mee eens is en er dus geen discussie over hoeft te zijn.

Maarja, als je dan toch wilt dat ik erop in ga.

Waarom hebben hun hun landen dan zo hard naar de kanker gebracht terwijl wij nog dachten dat de aarde plat was?
Wij zijn ondertussen al op verkenning geweest in het heelal terwijl ze daar nog in kleien huisjes leven..
Zo ontzettend slim zijn ze dus blijkbaar nou ook weer niet ;)

ere wie ere toekomt!
Ja, er is een tijd geweest in de middeleeuwen dat islam voor was op west Europa inzake wetenschap en cultuur. Oude kennis kende een revival en nieuwe inzichten kwamen tot leven in de talrijke studieplaatsen doorheen het Moslimrijk...

zie bvb hier: 7 delen.. http://www.youtube.com/watch?v=MH1CeEC-Ok8
of deze: http://www.youtube.com/watch?v=SNZU1IbvV64
de beste was: Building an Empire: The Islam Empire, vind hem echter niet terug..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven