Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BLABLABLA........
In de 18de eeuw, de periode waarin de aannamen omtrent de evolutie werden gemaakt, wist men nog niets over de complexe structuur van de cel. Onder de primitieve microscopen van destijds, was een cel niets meer dan een donkere vlek. De beperkte kennis en informatie leidde tot de aanname dat leven zo eenvoudig van structuur was, dat het bij toeval kan ontstaan.
BLABLABLA....
melkisgoed lult zo hard uit z'n nek dat het aandoenlijk is. Darwin die beweert dat walvissen uit in het water worstelende beren evolueerden. (of iets in die sterkkeing) Zoiets banaals stellen zonder een bronvermelding is een doorn in gods oog. Gij zult geen vals getuigenis geven: keer op keer hebben creationisten onoverkomelijke moeite met het naleven van die regel.
Het zou DBB eigenlijk sieren om de met stupiditeit overladen posts die melkisgoed in dit topic heeft achtergelaten te verwijderen, zoals een ledemaat met gangreen ook moet worden verwijderd.

het blijft grappig om te zien hoe een atheist Gods woord weet te vinden om gelovigen mee om de oren te meppen, maar het tegelijkertijd ook afschilderd als fantasie.
(nee ik beroep me niet op 1 van je postjes, maar in het algemeen)

het blijft grappig om te zien hoe een atheist Gods woord weet te vinden om gelovigen mee om de oren te meppen, maar het tegelijkertijd ook afschilderd als fantasie.
Wij geven alleen maar aan hoe irrationeel het is, oftewel, wat jullie geloven is 'crap '
Hoezo zouden wij het niet mogen gebruiken in de discussie?

omdat jullie er niet in geloven, dus om met teksten uit de Bijbel te wapperen ( waar je zelf niet in gelooft) en daarmee tracht gelovigen te overtuigen slaat dan helemaal nergens meer op.
kortom, kleine kinderen kan ik dit nog wel aanrekenen maar volwassenen die zich op zo'n lage manier laten kennen?
als je ergens niet in gelooft, blijf er dan ook buiten!
- waarom?
omdat er namelijk geen enkele gelovige meer is voor een discussie; maw: die topics lopen zonder discussie vanzelf dood.
is dat ff slim, of niet?
![]()
Als iemand zegt: 'Poep is altijd blauw.'
dan mag je dat toch quoten om aan te geven dat het nergens op slaat, mits je argumenten hebt?

tuurlijk mag dat.
maar als je vantevoren weet dat die persoon daar in blijft geloven zal je niks winnen met zo'n discussie, integendeel..........
je maakt anderen er alleen kwaad mee die er liever zo weinig mogelijk over willen lezen.
ja, ik ben gelovig en blijf dat ook.
jij bent dit topic echter opgestart, maar de gelovigen krijgen er telkens van langs omdat de discussie op gang gehouden wordt door atheisten.
juist, een atheist kan een geloofstopic laten doorlopen of laten doodbloeden, je hebt het in je eigen hand.
![]()
Het is ook zo dat gelovigen dat minder doen, kudo voor jullie 

melkisgoed lult zo hard uit z'n nek dat het aandoenlijk is. Darwin die beweert dat walvissen uit in het water worstelende beren evolueerden. (of iets in die sterkkeing) Zoiets banaals stellen zonder een bronvermelding is een doorn in gods oog. Gij zult geen vals getuigenis geven: keer op keer hebben creationisten onoverkomelijke moeite met het naleven van die regel.
Het zou DBB eigenlijk sieren om de met stupiditeit overladen posts die melkisgoed in dit topic heeft achtergelaten te verwijderen, zoals een ledemaat met gangreen ook moet worden verwijderd.
Hoezo geen bronvermelding? ik noem the origin of species toch op?
Wel vreemd dat er nog bijna niemand iets zinnigs heeft kunnen zeggen na mijn reactie van 15 reacties geleden.

Er blijft wederom niks over van de creationistische zever. Verder schilder je Darwin af als iemand die niet weet waar hij over praat.