JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Vroeger waren mensen die beweerde dat de aarde rond was (in de westerse wereld iig) ketters
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt wel alsof de gelovigers enkel kunnen antwoorden met copy paste, links en youtube videos.
@ adil 18: het gaat hem vooral om deze soera
Do they not look at the camels how they are made.
And the sky how it is raised high.
And the mountains how they are fixed firm.
And the earth how it is spread out?
(Wa ilal'ardi kayfa sutihat.)
-- Sura 88:17-20
goed van je dat je de moeite doet om iets te zoeken in de koran.Het lijkt wel alsof de gelovigers enkel kunnen antwoorden met copy paste, links en youtube videos.
@ adil 18: het gaat hem vooral om deze soera
Do they not look at the camels how they are made.
And the sky how it is raised high.
And the mountains how they are fixed firm.
And the earth how it is spread out?
(Wa ilal'ardi kayfa sutihat.)
-- Sura 88:17-20
ik zie hier namelijk nergens het woord plat staan
waarom niet? als ze in zoeen filmpje uileggen waarover het gaat waarom zou ik het dan helemaal overschrijven?
Tuurlijk leggen ze niks uit.Ze leggen niets uit in die filmpjes, dat is een beetje het probleem. Het is creationistisch gezever in de ruitme, dat praktisch altijd op dezelfde nonsens uitkomt.
Evolutie is fout(geen overgangsvormen etc.) en stout (Hitler!) en zie toch die wonderlijke, prachtige en perfect werkende schepping, dat kan geen toeval zijn; ergo god heeft gecreeërd.
Klinkt nice natuurlijk, but it is very, thoroughly and utterly WRONG.
Het creationisme is lek en dood aan alle kanten. Behalve dan dat er mensen zijn die genoeg gebrek aan kennis hebben om er in te geloven. Maar dat geldt ook voor Uri Geller en Char. Niets menselijks is hen vreemd.
Was het alweer vergeten maar die crimineel van een Harun Yahya is ook nog eens een Holocaustontkenner :
http://www.talkorigins.org/faqs/organizations/harunyahya.html
Tja de evolutie en de Holocaust ontkennen, erg geloofwaardig persoon. Dat hij dan ook nog eens 3 jaar cel boven zijn hoofd heeft hangen maakt hem er niet geloofwaardiger op.
Mensen die praten over 'toeval' over het ontstaan van leven kunnen deze stelling wel aannemelijk maken, echter is er nog sprake van toeval wanneer een bizar onwaarschijnlijke gebeurtenis (let's say 1 in 100 mln) wel miljarden jaren de gelegenheid krijgt zich voor te doen, en bovendien hoeft dit voor het ontstaan voor een keten leven op een planeet slechts één maal plaats te vinden.
De mens en diens brein kent duidelijk (evolutionaire) beperkingen, het vermogen tot het bevatten van grote onwaarschijnlijkheden is daar één van. Dus het is logisch dat dit soort zaken niet erg intuïtief overkomen, echter als je er lang en hard over nadenkt dan komen de inzichten steeds dichterbij.
het is wetenschappelijk bewezen, staat in boeken en op sites voor als je het wou weten. en ik ben er 100% zeker van dat de aarde rond is!
Wat is leven volgens ongelovigen? Loslopend energie waarmee je bibliotheken vol boeken mee kan schrijven?
Atheïsten gissen maar raak, bewijzen voor de evolutietheorie zijn er nog steed niet, alleen maar gissen...
150 jaar gelden is een wonder verricht ..Een oude amateur bioloog genaamd Darwin
, creert tijdens een zeereis met behulp van zijn sterke verbeelding , onnozele ideen . En deze ongeloofwaardige ideen betovert in de loop der jaren vele mensen.
Darwin is de vent die kwam met superieure en minderwaardigere volkeren. Door zijn theorie was het mogelijk om andere volkeren dood te maken omdat het geen "echte" mensen waren.
De rest van die rijtje heeft inspiratie uit Darwin gehaald. Uit de memo's van Churchill zie je dat Darwin is vieze vuile racist was. Die wel weer goed opkwam voor zijn slaafjes. Je moet toch wat doen om je geweten te sussen.
http://maps.google.com/Mooi, geef me ÉÉN site. ÉÉN. Met een volwassen referentie naar het wetenschappelijke bewijs. EENTJE.

ik ben geen creatonist of andere vreemde vogel.Klusmier. Voor de duidelijkheid:
Een VOLWASSEN REFERENTIE NAAR EEN WETENSCHAPPELIJKE PUBLICATIE.
Ik weet dat dat voor creationisten een doorgaans erg pijnlijke vraag is, maar toch: wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten.