Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haar hadden mensen om te overleven in de koud, toen er geen tot weinig warmte bronnen waren
De mens heeft steeds meer warmte bronnen gekregen en haar op lichaam heeft steeds minder en minder functie gekregen
Wat een bekrompen visie. Misschien heeft god wel zelf de oerknal veroorzaakt. Dan zou hij iig een stuk slimmer zijn geweest, dan hoefde ie niet alle planeten enzo apart nog eens te maken.
Maar mensen zoals jij kunnen/willen die niet snappen, omdat jouw simpele wereldje dit niet aankan.
De mens is geschapen in het paradijs, sinds wanneer is het koud in het paradijs dan? Of heeft god achteraf nog gesleuteld aan zijn schepping of voorzag hij dat er van de verboden vruchten gegeten zou worden?
Er staat niks in de bijbel over het achteraf sleutelen aan de mens (meer haar) en evenmin iets over de verwachting dat de mens uit het paradijs zou verbannen worden.
De meeste informatie in documentaires zijn toch wetenschappelijk onderbouwd in tegenstelling tot een handgeschreven verhaal in de bijbel/koran.
Het grappige is dat jij nu denkt dat er een oerknal heeft plaatsgevonden .. WHO THE **** heeft jou wijsgemaakt dat het heeft plaatsgevonden
Discovery channel of een of andere wetenschapper die met lasers 300 biljoen jaar terug kan kijken
Misschien heeft het niet eens plaatsgevonden, jij gelooft alles blijkbaar wat je ziet op tv of hoort.
Wie zegt dat ik denk dat de oerknal heeft plaatsgevonden? Ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is die veel aannemelijker is dan die van jouw.Het grappige is dat jij nu denkt dat er een oerknal heeft plaatsgevonden .. WHO THE **** heeft jou wijsgemaakt dat het heeft plaatsgevonden
Discovery channel of een of andere wetenschapper die met lasers 300 biljoen jaar terug kan kijken
Misschien bestaat er geen god, jij gelooft blijkbaar alles wat mensen 2000 jaar geleden in een boek hebben gezet.Misschien heeft het niet eens plaatsgevonden, jij gelooft alles blijkbaar wat je ziet op tv of hoort
Tja, en sommige mensen zijn al achterlijk voordat ze bejaard zijn.. Of niet MysterioHaar hoeft toch niet aan gesleuteld te worden, bedoel wij mannen worden naarmate we ouder worden bijv. ook kaal daar is toch niks aan gesleuteld .. is kwestie van tijd
En jij gelooft alles wat ooit geschreven is een boek. Een boek dat door verschillende schrijven in verschillende tijden is opgetekend.
Tell me, wie heeft de wereld verder gebracht? Dat boek van jou of die wetenschappers die op basis van rationaliteit en empirisme komen tot hun conclusies?
300 biljoen jaar? Neem aan dat je moedwillig overdrijft? De aarde is toch maar 6.000 jaar oud volgens jouw boek?
Hoeso zegt elke gelovige dat de oerknal onzin is?
Waarom zou god niet de veroorzaker van deze knal kunnen zijn?
Wetenschappers brengen feiten.Maar wie ben jij als je zelf gelooft in weterschappers .. het zijn allemaal mensen en jijzelf hebt nooit in die tijd geleeft dus kan je zelf niet oordelen erover
Dat is heel leuk voor jouw en je vriend, maar dit is geen bewijs dat de oerknal wel of niet heeft plaatsgevonden?En tot slot voel ik god aan, daar heb ik geen boek voor nodig
Kijkend naar jouw intelligentie zijn er nogsteeds rechtoplopende apen die nog niet volledig zijn geevolueerd.Omdat het bij de gelovige begon bij Adam en Eva en niet bij een cel die ontpopte tot een aap die ineens recht ging lopen en waar uit eindelijk de mens is ontstaan en zelfs nu nog apen bestaan
Theorie of niet, het ene klinkt logischer, aannemelijker dan het ander. Ik zeg ook niet dat het de waarheid is wat o.a. in die docu word gezegd omdat het nog niet 100% is aangetoond. Maar het blijft hoe dan ook belangrijk om kritisch te kijken en niet zomaar aan te nemen. Dat is het probleem bij gelovigen. Volgens hun staat het in een boek en is het dan ook zo en niet anders. Poent out.
Wetenschappers brengen feiten.
Profeten brengen een verhaal wat totaal niet te bewijzen is. Je geloofd het, of je geloofd het niet. En als je het in de oudheid niet geloofde werd je vermoord, dus mensen werden gedwongen te geloven.
Dat is heel leuk voor jouw en je vriend, maar dit is geen bewijs dat de oerknal wel of niet heeft plaatsgevonden?
Of houd je gesprekken met hem enzo? Zoals telefooncoïtus enzo maar dan zonder telefoon.
Kijkend naar jouw intelligentie zijn er nogsteeds rechtoplopende apen die nog niet volledig zijn geevolueerd.
Ja man, koolstofdateringen enzo zijn meningen.
Wetenschappers bewijzen iets van super lang geleden met computers en theorien, dat noem ik geen feit maar meer meningen
Met beledigen schiet je niks mee op, maar ik zou zeggen doe je ding
-->
--> 
Fossielen zijn meningen.
Alle gegevens die ze met telescopen binnenhalen zijn meningen.
Sensoren geven geen gegevens door maar meningen.
Je loopt nou echt slap te lullen man. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.

Fossielen zijn meningen.
Alle gegevens die ze met telescopen binnenhalen zijn meningen.
Sensoren geven geen gegevens door maar meningen.
Je loopt nou echt slap te lullen man. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.