XXL Nutrition

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het over hoe het leven is ontstaan, want daar zijn ze nog steeds niet 100 procent over .. 1 weterschapper zegt dit andere weer dat .. en dat zijn meningen ja

Dus moeten we er maar vanuit gaan dat we gemaakt zijn door een god ? Omdat wij niet begrijpen hoe we hier zijn gekomen ?

Dus moeten we er maar vanuit gaan dat we gemaakt zijn door een god ? Omdat wij niet begrijpen hoe we hier zijn gekomen ?

Oh nee hoor, maar je hebt hier mensen die kijken naar die wetenschappelijke dingen en gelijk geloven .. maar waarom dan niet ook even wat tijd stoken in een geloof en dan vergelijken

Tis net dat ik extreem denk, maar ik geloof wel dat er een god is

Oh nee hoor, maar je hebt hier mensen die kijken naar die wetenschappelijke dingen en gelijk geloven .. maar waarom dan niet ook even wat tijd stoken in een geloof en dan vergelijken

Nee je lult gewoon tegenstrijdig niet samenhangende onzin.

We kijken toch ook naar geloven, het feit dat er meerdere geloven zijn met allemaal hun eigen verhaaltje geeft al aan dat als er een god zou bestaan, het niet de god is die wij-anderen kennen.

Maar komop jongen, gebruik je nuchtere verstand en kijk naar de wetenschap van vandaag.

We kijken toch ook naar geloven, het feit dat er meerdere geloven zijn met allemaal hun eigen verhaaltje geeft al aan dat als er een god zou bestaan, het niet de god is die wij-anderen kennen.

Maar komop jongen, gebruik je nuchtere verstand en kijk naar de wetenschap van vandaag.

Hahaha, grappige is dat er elke jaar steeds meer en meer mensen juist gaan geloven in god en zich bekeren en niet meer geloven in die wetenschap van nu :D

Waarom denk je dat Wilders bang is geworden en over islamisering begint te praten .. zelfs de Westerse mensen beginnen zich te bekeren .. geloof je me niet kijk je maar op youtube en neem je maar ook de tijd

Terwijl ze ook gewoon zijn opgevoed zonder geloof

Lukt em niet, daarom is ie gelovig

Oh, dus alle mensen die ergens in geloven hebben geen nuchtere verstand

Volgens mij waren het de Arabieren vooral de Egyptenaren (moslims) die veel dingen hebben uitgevonden qua technologie zoals wiskunde, sterrenkunde en ga zo maar door

Hahaha, grappige is dat er elke jaar steeds meer en meer mensen juist gaan geloven in god en zich bekeren en niet meer geloven in die wetenschap van nu

Zegt welke bron?

Ach ja ik maak me er geen zorgen om, als het aantal moslims te groot word en het voor teveel problemen zorgt, dat krijg je hier een burgeroorlog die wij winnen aangezien we met veel meer zijn.

Hoe dan ook zullen wij winnen, dus doe nou maar niet zo bijdehand want zelfs Allah kan je dan niet helpen.

Arabieren vooral de Egyptenaren (moslims)
Ehm... De egyptenaren waar jij het over hebt waren geen moslims.
Moslims hebben geen pyramides gebouwd.

Zegt welke bron?

Ach ja ik maak me er geen zorgen om, als het aantal moslims te groot word en het voor teveel problemen zorgt, dat krijg je hier een burgeroorlog die wij winnen aangezien we met veel meer zijn.

Hoe dan ook zullen wij winnen, dus doe nou maar niet zo bijdehand want zelfs Allah kan je dan niet helpen.

Ehm... De egyptenaren waar jij het over hebt waren geen moslims.
Moslims hebben geen pyramides gebouwd.

Uhm volgens mij vecht nu Amerika en al zijn Bondgenoten tegen Taliban (een groep in Afghanistan die basic weopons heeft) en volgens mij gaat dat zelfs gelijk op

Een Britse generaal heeft zelfs gezegd dat het een verloren oorlog is van de zomer :D .. Amerika en al zijn bondgenoten kunnen niet eens Taliban verslaan wat maar alleen in Afghanistan is gevestigd dus wat lul je met we winnen zo :D

Uhm volgens mij vecht nu Amerika en al zijn Bondgenoten tegen Taliban (een groep in Afghanistan die basic weopons heeft) en volgens mij gaat dat zelfs gelijk op

Een Britse generaal heeft zelfs gezegd dat het een verloren oorlog is van de zomer :D .. Amerika en al zijn bondgenoten kunnen niet eens Taliban verslaan wat maar alleen in Afghanistan is gevestigd dus wat lul je met we winnen zo :D
Jij bent zotezien wel de strateeg van de eeuw.

Een burgeroorlog tussen moslims en de rest in de westerse wereld is niet te vergelijk met een full scale oorlog in Azië.

O btw, je hebt nogsteeds geen antwoord gegeven op me vraag.
Laat die bron van je zien.

Jij bent zotezien wel de strateeg van de eeuw.

Een burgeroorlog tussen moslims en de rest in de westerse wereld is niet te vergelijk met een full scale oorlog in Azië.

O btw, je hebt nogsteeds geen antwoord gegeven op me vraag.
Laat die bron van je zien.

Wat is de verschil??? oorlog is oorlog .. Amerika en zijn maatjes kunnen de Taliban niet eens uitroeien met hun wapens die ze beschikken .. en de oorlog is al sinds 2001 bezig en in de jare 80 was het Rusland (toen Sovjet) ook niet gelukt en wat heeft geleid tot een uit een gevalle Sovjet Unie
En wat gebeurt er nu, precies hetzelfde overal bij de Westerse landen is er crisis onstaan ..

Welke bron???

Oh de crisis komt door de oorlog, jij begrijpt het.

Moeten we tegenwoordig ook al een reden hebben om niet in onzin te geloven?

Oh de crisis komt door de oorlog, jij begrijpt het.

Nee, maar die andere zegt dat Allah hun niet bij staat .. vechten tegen islam is vechten tegen jezelf

Crisis is vanwege de hyptheekrentes gedoe enz. en in de islam is dat niet toegestaan

In Frankrijk gebruiken ze islamitsche manier van hypthoken, dus zonder rentes .. en dat gaat daar prima

Wat is de verschil??? oorlog is oorlog .. Amerika en zijn maatjes kunnen de Taliban niet eens uitroeien met hun wapens die ze beschikken .. en de oorlog is al sinds 2001 bezig en in de jare 80 was het Rusland (toen Sovjet) ook niet gelukt en wat heeft geleid tot een uit een gevalle Sovjet Unie

Welke bron???
Elke oorlog is anders. Elke oorlog heeft andere wapens, andere tegenstanders en het belangrijkste, een ander gebied. In het ene land heb je woestijn, in het andere land heb je regenwoud. Elk gebied heeft zijn eigen tactieken en voor en nadelen. Elke oorlog is dus zwaar anders.
De motieven spelen ook een grote rol.

De Aghanistan-Rusland oorlog is niet de rede voor het uiteenvallen van de Sovjet unie.

En de bron waarin deze onzin staat:
Hahaha, grappige is dat er elke jaar steeds meer en meer mensen juist gaan geloven in god en zich bekeren en niet meer geloven in die wetenschap van nu

vechten tegen islam is vechten tegen jezelf
Dat is een nieuwe

Nee, maar die andere zegt dat Allah hun niet bij staat .. vechten tegen islam is vechten tegen jezelf

Crisis is vanwege de hyptheekrentes gedoe enz. en in de islam is dat niet toegestaan

Islam is niks grapjas, Zonder andere volkeren hadden moslims nog vuur kunnen maken met stokjes.

De oorloglanden zijn volledig uitgeschakeld door het goede werk van amerika, dat de taliban nog rondloopt komt omdat een heel volk niet uit te roeien valt, er blijven altijd gekken rondlopen met bommen om hun middel.

Wat heeft de islam nou uitgevonden kwa technology waarop de mensheid vooruit is gegaan ?

Elke oorlog is anders. Elke oorlog heeft andere wapens, andere tegenstanders en het belangrijkste, een ander gebied. In het ene land heb je woestijn, in het andere land heb je regenwoud. Elk gebied heeft zijn eigen tactieken en voor en nadelen. Elke oorlog is dus zwaar anders.
De motieven spelen ook een grote rol.

De Aghanistan-Rusland oorlog is niet de rede voor het uiteenvallen van de Sovjet unie.

En de bron waarin deze onzin staat:

Dat is een nieuwe

Heeft een reden gespeeld aangezien de burgers niet meer geloofde in hun regering ;)

Een bron heb je zo, check Wilders en zijn islam peilingen die elke jaar omhoog gaat waar hij zo bang voor is ;)

Moslimlanden worden te vriend gehouden door het toeval van olie onder de grond, anders waren deze landen helemaal nergens geweest.

Heeft een reden gespeeld aangezien de burgers niet meer geloofde in hun regering ;)

Een bron heb je zo, check Wilders en zijn islam peilingen die elke jaar omhoog gaat waar hij zo bang voor is ;)
Ik dacht dat mensen zoals jij Wilders niet serieus namen. Maar je ziet het natuurlijk ff door de vingers als het je uitkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven