MuscleMeat

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Islam is niks grapjas, Zonder andere volkeren hadden moslims nog vuur kunnen maken met stokjes.

De oorloglanden zijn volledig uitgeschakeld door het goede werk van amerika, dat de taliban nog rondloopt komt omdat een heel volk niet uit te roeien valt, er blijven altijd gekken rondlopen met bommen om hun middel.

Wat heeft de islam nou uitgevonden kwa technology waarop de mensheid vooruit is gegaan ?

Oh nee hoor, er vallen nog steeds Westere soldaten

En je hebt burgers die zichzelf opblazen ja, maar wat heb je aan het leven als je familie is uitgeroeid door Amerikanen zonder enige reden .. terug pakken die hap

Veel dingen komen af van de Arabieren, het hoeft niet alleen technologie te zijn

Amerikanen zijn niet terug te pakken, Vechten tegen amerikanen is vechten tegen de hele wereld, er zijn veel landen die gesteund worden door amerika.

Geloof jij in een god? Ja wie niet geloofd geloofd niet in de mensheid mensen zien god teveel als een persoon god kan ik meer omschrijven als een gevoel. Mijng evoel geeft mij aan hoe ik moet handelen in bepaalde situaties mijn omgang met mensen het vertrouwen geven en krijgen dat is voor mij een christelijk leven en geloven in een god.

Amerikanen zijn niet terug te pakken, Vechten tegen amerikanen is vechten tegen de hele wereld, er zijn veel landen die gesteund worden door amerika.

Amerika vecht tegen zichzelf :p .. heel die land is bekant economish aan het instorten

Als er geen olie meer is is die land niks meer waard .. dus kijk maar naar Amerika over 50 jaar

Ja wie niet geloofd geloofd niet in de mensheid
Beredenering van de eeuw!! Jij verdient een lintje!

Amerika vecht tegen zichzelf [Afbeelding niet meer beschikbaar] .. heel die land is bekant economish aan het instorten

Als er geen olie meer is is die land niks meer waard .. dus kijk maar naar Amerika over 50 jaar
Ali koop een woordenboek.

En als er geen olie meer is, dan is het midden oosten fokt op.

Volgens mij dwaalt deze discussie enigszins af. Het ging hier over het geloof in God, niet over een oorlog tegen terroristen.

Een bron heb je zo, check Wilders en zijn islam peilingen die elke jaar omhoog gaat waar hij zo bang voor is

Que ? Bedoel je de instroom van moslims in europa of de groei van islam door geboortes (niet door bekeringen). Either way, wat een nonsens argument.

Amerika vecht tegen zichzelf :p .. heel die land is bekant economish aan het instorten

Je weet totaal niet waar je over praat, denk je echt dat die rednecken zo dom zijn ?

Ze zijn niet voor niks zo rijk... ze zijn niet rijk geworden door domme mensen.Als dat olie in de terrorlanden op is beginnen ze met graven in het westen van de VS.

grapjas.Kijk je wel eens NGC ?

Je weet totaal niet waar je over praat, denk je echt dat die rednecken zo dom zijn ?

Ze zijn niet voor niks zo rijk... ze zijn niet rijk geworden door domme mensen.Als dat olie in de terrorlanden op is beginnen ze met graven in het westen van de VS.

grapjas.Kijk je wel eens NGC ?
Nee dat doet ie niet want NGC komt niet overeen met de Koran.

Topicvraag:

Nee, ik ben een trotse atheïst.

donkere mensen zijn mislukte apen en apen zijn mislukte mensen die donker zijn, als ik Darwin moet geloven.

donkere mensen zijn mislukte apen en apen zijn mislukte mensen die donker zijn, als ik Darwin moet geloven.
Jongens toch als je er niets van kent zwijg dan. Nooit heeft Darwin dergelijke stelling gemaakt. Er zijn als ik me niet vergis trouwens net zoveel blanke als zwarte apen. Dat heeft niks met de mens te maken.

James Watson zegt dat ook niet, dat gaat over DNA dat verschillend is vanwege het feit dat je IQ bepaald wordt door de omgeving waarin je leeft.

Nee, je moet Darwin niet geloven. Niks aan 't handje dus, je kunt weer veilig onder je steen kruipen. En laat die evolutietheorie nu maar, je snapt er toch geen hol van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven