MuscleMeat

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Haha die reacties van Melkisgoed hier doen me denken dat hij een kind van 6 is wat helemaal gehersenspoelt is!

Dat blijft hier maar duren met die melkisslecht, straks zijn we allemaal dood en weten we het al (of helemaal niets meer natuurlijk) en loopt dit topic nog!

Grappig dat je dat filmpje naar voren haalt in deze discusse, helemaal omdat de makers van South Park religie belachelijk maken en het fragmentje dat je zojuist plaatste is hier duidelijk geen uitzondering. Maar jij ziet de sarcastische humer er niet van in, omdat jij ook zo denkt als de personage in het filmpje. Garisson is daar trouwens nog een christen, maar wordt later in deze aflevering atheist.

in afrika zijn er stammen met slechts 2 tenen aan elke voet

hier zijn er een paar gehandicapte kinderen met 6 tenen

volgens darwinisten kan je hieruit concluderen dat de zwarten in afrika ver achter in de ontwikkeling zitten (halfapen) en dat wij westerlingen een superras zijn (net zoals de darwinist Hitler zei)

niet vreemd dat het noemen van zwarten apen voortkomt uit het darwinisme

Bron?
volgens darwinisten kan je hieruit concluderen dat de zwarten in afrika ver achter in de ontwikkeling zitten (halfapen) en dat wij westerlingen een superras zijn (net zoals de darwinist Hitler zei)

Onjuist. Er bestaat niet iets als een voorsprong in evolutie. Het is een blinde ontwikkeling dus op eenzelfde moment in de geschiedenis 2 verschillende stages met elkaar vergelijken en dan spreken dat er een 'achter ligt' in ontwikkeling is dus complete nonsens.

En laat die nazi- en racisme-toespelingen rond Darwinisten maar achterwege, denk je nou echt dat er hier mensen zijn die deze onzin serieus nemen?

Ja, ook ik, blijf graag door emmeren over zaken die eigenlijk te hoog gegrepen voor me zijn, zelfs als het voor de hele wereld duidelijk is. Ook dan, zal ik nog geen moeite doen om mezelf te verbeteren, meer kennis op te doen, want oh god stel je voor dat je ergens moeite voor moet doen en dat je wereldbeeld daardoor zal vervormen, moge god me behoede voor de dag dat dit mij zal overkomen.

*gaat verder met negeren van redelijk sterke argumenten en schrijft nog wat uit de lucht gegrepen stellingen aan elkaar om ze dan als tegen argument af te doen*

Blijf je nou bezig met die onzin, Melkisgoed? Hitler was geen darwinist maar iemand die de eugenetica aanhing. Waar Darwin uitging van het principe van natuurijke selectie werd er onder Hitler uitgegaan van kunstmatige selectie. Daar zit een wereld van verschil tussen.

Als er dan al iemand van invloed is geweest op de ontwikkeling van eugenetica is het Francis Galton, een neef van Darwin.

Darwin heeft zelf weinig tot niets geschreven over zaken die te maken hebben met het "sociaaldarwinisme" zijn geschriften gaan grotendeels over de biologie. De rassentheorie van de nazi's komt trouwens hoofdzakelijk uit het werk van Gobineau (Ongelijkheid van de Menselijke Rassen) dit boek kwam een paar jaar eerder dan het boek van Darwin (De oorsprong der soorten).

Hitler misbruikte alles om zijn ideeën aanvaardbaar te maken. Hij was ook zogenaamd christen, hij zei in opdracht van god te handelen toen hij zes miljoen Joden liet vermoorden.

Westerlingen een superras? Wat een bullcrap. Wat zeg je dan over de Japanners en Chinezen? De achterstand in Afrika heeft heel andere redenen dan waar jij aan denkt.

Moet Big T inderdaad gelijk geven.

Ook Hitler moet bekennen dat er vanuit de ariosofie een consensus is die stelt dat ariërs (een misvatting is vaak dat dit louter mensen met blond haar en blauwe ogen betreft; dat kunnen slechts enkele kenmerken zijn) uit het oude Perzië stammen. En de oude Perzen stammen weer uit Afrika, waar de gehele mens is ontstaan.

Adolf Hitler was een echte atheïst, maar omdat een substantieel gedeelte van de bevolking (lees: 90+%) christen was, zou hij toch moeten doen alsof hij één van hen was. Logisch; Wouter Bos doet het ook en hij is minister van Financieën.

Aziaten hebben van nature flink wat opslagcapaciteit. Ze werken hard, zijn organisatorisch doorgaans zeer begaafd en weten grote groepen goed te coördineren. Daarnaast werden en worden er erg veel uitvindingen gedaan in Azië. Sommige bronnen stellen dat het IQ in Azië nog wel 5 of 6 punten hoger ligt dan hier. Dat het in Afrika lager ligt, sommigen beweren tussen de 70 en 80, is te wijten aan meerdere factoren. Oorlogen, armoede, geen tot weinig scholing, geen zelfontplooiing etc. Het échte bewijs voor een genetische oorzaak is nog nooit ontdekt. Misschien dat dhr Watson hem had gevonden, maar om de een of andere reden werd hem bijzonder snel het zwijgen opgelegd.

Bron?

Onjuist. Er bestaat niet iets als een voorsprong in evolutie. Het is een blinde ontwikkeling dus op eenzelfde moment in de geschiedenis 2 verschillende stages met elkaar vergelijken en dan spreken dat er een 'achter ligt' in ontwikkeling is dus complete nonsens.

En laat die nazi- en racisme-toespelingen rond Darwinisten maar achterwege, denk je nou echt dat er hier mensen zijn die deze onzin serieus nemen?

ik loop graag naakt op straat en gooi poep naar mensen terwijl ik apengeluiden naboots
is dit het bewijs van omgekeerde evolutie?

zo ja, hoe is achteruitgang dan mogelijk?

Blijf je nou bezig met die onzin, Melkisgoed? Hitler was geen darwinist maar iemand die de eugenetica aanhing. Waar Darwin uitging van het principe van natuurijke selectie werd er onder Hitler uitgegaan van kunstmatige selectie. Daar zit een wereld van verschil tussen.

Als er dan al iemand van invloed is geweest op de ontwikkeling van eugenetica is het Francis Galton, een neef van Darwin.

de appel valt niet ver van de boom. Uit de documenten van winston churchill kan je nalezen dat een smerig racist was, die het wel goed verbloemde met moeilijke Latijnse woorden.

Ook Hitler moet bekennen dat er vanuit de ariosofie een consensus is die stelt dat ariërs (een misvatting is vaak dat dit louter mensen met blond haar en blauwe ogen betreft; dat kunnen slechts enkele kenmerken zijn) uit het oude Perzië stammen. En de oude Perzen stammen weer uit Afrika, waar de gehele mens is ontstaan.

Adolf Hitler was een echte atheïst, maar omdat een substantieel gedeelte van de bevolking (lees: 90+%) christen was, zou hij toch moeten doen alsof hij één van hen was. Logisch; Wouter Bos doet het ook en hij is minister van Financieën.

Aziaten hebben van nature flink wat opslagcapaciteit. Ze werken hard, zijn organisatorisch doorgaans zeer begaafd en weten grote groepen goed te coördineren. Daarnaast werden en worden er erg veel uitvindingen gedaan in Azië. Sommige bronnen stellen dat het IQ in Azië nog wel 5 of 6 punten hoger ligt dan hier. Dat het in Afrika lager ligt, sommigen beweren tussen de 70 en 80, is te wijten aan meerdere factoren. Oorlogen, armoede, geen tot weinig scholing, geen zelfontplooiing etc. Het échte bewijs voor een genetische oorzaak is nog nooit ontdekt. Misschien dat dhr Watson hem had gevonden, maar om de een of andere reden werd hem bijzonder snel het zwijgen opgelegd.

eindelijk een interessante reactie waar ik respect voor heb. Maar waar in Afrika kwamen de eerste mensen dan vandaan? Als ik naar reggae luister dan moet ik Ethiopië aanhoren.

ik loop graag naakt op straat en gooi poep naar mensen terwijl ik apengeluiden naboots
is dit het bewijs van omgekeerde evolutie?

zo ja, hoe is achteruitgang dan mogelijk?

Je hebt het genetisch profiel van een mens, ook al komt dit 99% overeen met sommige apen, er is een cruciaal verschil, je gedrag verandert daar niets aan.

Nogmaals, spreken over 'vooruitgang' en 'achteruitgang' in evolutie heeft geen betekenis, omdat het een blind proces is. Als je doelt op een herintreden van een bepaalt gen dat eerder in de levensspanne dominant was in een bepaalde pool van genen, dan is de ontwikkeling weer terug in een stage waar het eerder beland is. Maar dit gebeurt altijd onder dwang van bepaalde factoren.

Die Zoutzak, die springt al sinds 2002 vanuit z'n academische kring over het hek om in z'n casual time onder de primitieve gelovigen z'n taal te verkondigen.

De metafoor babylonische spraakverwarring symboliseerd de recentste pagina's in dit draadje des te meer.

Discussie met Babyloniërs om ze uit hun krib te trekken laat mijn glycogeen levels duizelingwekkend laag zakken met hoofdpijn, en een grijze waas van desorientatie voor de ogen als gevolg. Hoe weet men in zo'n zetel te leven, bekruipt m'n gedachten dan als eerste. Mooi dat anderen hier de moeite nog nemen om m'n functie waar te nemen. :D

Nee, dat kan je volgens darwinisten niet. Stop acting so ****ing stupid.

Mwa, dat is een halve waarheid. De out-of-africa theorie is uitgebreid en er blijkt sprake te zijn van 'heen-en-weer' gereis tussen afrika en azië. (als ik althans Dawkins mag geloven in 'the ancestors tale')

Misschien dat dhr Watson hem had gevonden, maar om de een of andere reden werd hem bijzonder snel het zwijgen opgelegd.

Nee, dhr Watson heeft 'em niet gevonden. Tot dusver zijn ze nog niet eens in staat om op basis van genetisch materiaal onderscheid te maken tussen rassen. (dat is wat anders dan het herleiden van 'DNA-stromen' naar verschillende oorsprongen!).

Nee, althans, niet helemaal.

Het kan dat er iets is als een hogere macht ofzo, maar zoals wat er in de bijbel, koran en tenach staat denk ik niet dat dat bestaat.

Omdat er genoeg bewijzen zijn dat sommige dingen uit die boeken niet helemaal kloppen zoals, ja ik moet het zeggen het is immers het Darwin-jaar, de evolutietheorie.

2lka344.jpg

vond m op t net...

laat me raden; van een religieuze site? Toch frappant dat die mensen direct menen kinderen te gaan verkrachten als god wegvalt uit hun leven. En daarbij zijn ze ook nog eens pathetisch slecht in Engels.

Mag ik een ban voorstellen voor dit topic voor melkisgoed? Je hebt werkelijk waar niets constructiefs bij te dragen en krakeelt alleen maar godsvergeten domme onzin uit. Het achterlijkheidsniveau is zo hoog dat ik eerder denk dat je een troll bent, dan iemand met een serieuze mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven