AndroidHealthClinic

German volume training log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Merk je dat het trainen beter gaat door de creatine? En je hebt nog steeds 'zin' in de training of zie je er een beetje tegen op? Had ik wel met dit schema omdat het zwaar is. :p

Ik merk eerlijk gezegt niks van de creatine, haha ik zie best wel op tegen de squats ja:p maarja als ik eenmaal bezig ben dan ga ik er gewoon 200% voor en de spierpijn een dag later is ook te erg haha, maarja ik ga vanaf morgen elke ochtend 30min cardio doen op nuchtere maag.

5oktober2009

- eindelijk gvd, is dat p*ssy gewicht gelukt op de bench. ik stop pas met gvt als ik 10x10x60kg kan incline benchen.:wl:

incline benchpress
10x10x52,5kg PR!

bent over rows
10x10x60kg PR!

db flys
10x18kg
10x18kg
8x18kg

lat pulldown
10x65kg
10x65kg
10x65kg

cardio
- vanmorgen half6 de wekker gezet en een half uur gelopen op een hoge hartslag.
- net na de training een half uur gefietst.

voeding
- minder dan 130gr carbs, elke week verlaag ik de koolydraten iets.

50gr brinta
500ml melk
500ml sinaasappelsap
creatine

2broodjes
2ei
100gr kip

2broodjes
2ei
100gr kip

100gr kip

100 gr zalm

500 gr kwark

Nice man, nog steeds insane reps.:p

Sterk! Ben benieuwd hoever je het gaat brengen!

Ging dat s'ochtends lopen een beetje? Ben benieuwd hoe de training voor je zal verlopen als je nog meer ga minderen op de carbs. Waarom doe je eigenlijk incline en niet de flatbench?

gaat nog steeds goed gta!
10 x 10 x 60 is echt wel brutaal als dat lukt

Whow gaat lekker hier gta! Hoe bevalt het schema je, best zwaar niet?:P
Dit schema interesseert me wel, misschien een idee voor binnen een jaartje of twee..
En hoe sta je er nu voor m.b.t. voeding, slaap, fysiek?

Nice man, nog steeds insane reps.:p

Sterk! Ben benieuwd hoever je het gaat brengen!
thanks jongens.
Ging dat s'ochtends lopen een beetje? Ben benieuwd hoe de training voor je zal verlopen als je nog meer ga minderen op de carbs. Waarom doe je eigenlijk incline en niet de flatbench?
ja ging best goed, maar ik had gister avond laat nog veel carbs gehad, ik denk dat het morgenochtend wel zwaarder word omdat ik zins 4uur vandaag geen carbs meer heb gehad. het is best zwaar zo weinig carbs vanmiddag had ik best een slap gevoel ofzo. ik train de laatste tijd alleen dus heb bij de gewone bench geen spotter en bij de incline benchpress doe ik in het squatrek als ik het dan niet meer kan houden dan kan ik hem makkelijk op de stangen leggen.

gaat nog steeds goed gta!
10 x 10 x 60 is echt wel brutaal als dat lukt
thanks, ja dat zou wel bruut zijn.:D
Whow gaat lekker hier gta! Hoe bevalt het schema je, best zwaar niet?:P
Dit schema interesseert me wel, misschien een idee voor binnen een jaartje of twee..
En hoe sta je er nu voor m.b.t. voeding, slaap, fysiek?
het schema bevalt me zeer goed echt een van de mooiste schema's wat ik tot nu toe heb gedaan. ik eet iets onder mn onderhoud en probeer met cardio zoveel mogelijk vet te verbranden, en slaap goed 6a7uurtjes, ik heb me vrijdag nog gewogen en ik was 90kg ik hoop dat ik aankomende vrijdag nog lager zit. maarja dat moet wel want ik eet veel minder dan voorheen, en cardio heb ik ook allang niet gedaan en dat doe ik nu ook volop dus:D:p.

7oktober2009

- ik merk dat ik steeds dieper ga squaten, ik moest die stangen een stand lager zetten want ik knalde er steeds tegen aan.:o

squat
10x10x80kg

leg curl
10x10x75kg

bb calf raise
15x90kg
15x90kg
15x90kg

crunches
20x5kg
20x5kg
20x5kg

cardio
30min hometrainer op een lage stand.

lekker getraind gta

Nice die cardio op het end. Zou daar echt geen puf meer voor gehad hebben :o

Ik heb eigenlijk helemaal geen spierpijn vandaag??? zal dat komen omdat ik direct cardio na de training had gedaan, of mn lichaam begint te wennen aan het hoge volume.. terwijl ik vorige week 4dagen lang ****ing spierpijn had in mn benen, ik vind het iig wel raar.

Ik heb eigenlijk helemaal geen spierpijn vandaag??? zal dat komen omdat ik direct cardio na de training had gedaan, of mn lichaam begint te wennen aan het hoge volume.. terwijl ik vorige week 4dagen lang ****ing spierpijn had in mn benen, ik vind het iig wel raar.

ik ken het. als ik bijf 1 week vakantie heb gehad. of 1 weekje ziek ben geweest.
en ik ga squatten heb ik 4 en soms wel 5 dagen spierpijn.
laatst na mijn vakantie renesse zelfs zo erg dat ik niet eens fatsoenlijk kon gaan zitten en me eigen in de stoel moest laten vallen.
en dat is dan 1 keer, 2e keer nog 1 a 2 dagen spierpijn.
en daarna helemaal geen spierpijn meer in de pootjes....

heb het idee dat ik dan keer moet deloaden.
maar jij bent nog maar net begonnen dus dan wen je wel snel idd.

groeien zal je igg wel met zo'n volumes!

Betere doorbloeding door de cardio en gewenning idd. Voelde je je benen dan niet vanochtend tijdens het joggen?

Betere doorbloeding door de cardio en gewenning idd. Voelde je je benen dan niet vanochtend tijdens het joggen?
voelde vanochtend een beetje stijfjes in de benen maar na de cardio voelde ik niks. had jij erg veel spierpijn dan? of werd het ook minder na een paar weekjes?

voelde vanochtend een beetje stijfjes in de benen maar na de cardio voelde ik niks. had jij erg veel spierpijn dan? of werd het ook minder na een paar weekjes?

Spierpijn had ik wel maar niet echt storend. Alleen na de squatdag hardlopen was ff wennen.

German volume training interessant heb ik nog niet gedaan lijk mij leuk.
Hoe bevalt het je tot nu toe?

9oktober2009

- ik heb de side raises iets lichter gepakt, omdat ik denk dat je die oefening erg strikt moet uitvoeren anders heeft het weinig nut.
- verder heb ik zoveel mogelijk dips proberen te doen de laatste paar setjes opschrijven en gelijk weer dippen zonder rust.

dips
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
8xbw
7xbw
6xbw
6xbw
4xbw
3xbw
2xbw
2xbw
1xbw

bb curls
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

bent over side raise
10x10kg
10x10kg
10x10kg

lateral side raise
10x10kg
10x10kg
10x10kg

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

German volume training interessant heb ik nog niet gedaan lijk mij leuk.
Hoe bevalt het je tot nu toe?
Bevalt me wel goed, moet nog 3weken en dan 3weken deload maar over een tijdje ga ik nog wel een x gvt doen maar dan met een bulkdieet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven