germeys
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey iedereen,
Na enkele logs gelezen te hebben en om toch wat progressie te loggen, even een eigen Log aanmaken.
Ben in de sportschool ingeschreven ergens in September.
Woog toen +- 69 à 70 kg.
Werd men aangeraden om eerst wat conditie te trainen, en heb ik dus ook gedaan maar hier kreeg ik geen voldoening uit.
Ben toen wat gaan rondneuzen, kwam om deze site uit, Vele stickies gelezen (schema's, voeding, supplementen) en nog wat rond gegoogled ook.
hierna heb ik besloten om te beginnen met Rippetoe's 5X5 dat ik nu toch al even uitgebreid heb.
In het begin evne liggen zoeken naar wat mij het best lag.
Eerst strikt rippetoe's gedaan, daarna split geprobeerd, dan full body (met +23 oefeningen op 1 training).
Na wat tips van onze RFFNCK heb ik besloten om toch driedaags/week een full body training te doen en ben ik als volgt bezig
DAG 1
Squat startgewicht 40kg huidig gewicht 67.5 kg
Bench Press 40kg 50 kg
Pull ups eigen gewicht
Military Press 35kg 40 kg
Barbell Curl 10 kg en nog steeds hetzelfde
Triceps pushdown (cable) 41 kg 50.5 kg
DAG 2
Deadlift startgewicht 40kg huidig gewicht 60 kg
Seated Row (cable) 55kg 63.5kg
Incline Bench press 20kg 45 kg
Dumbbell Lateral Raises 10kg 8 kg -> deed de oefening verkeerd, dus lichtere gewichten, correcte oefening.
Barbell drag curl 15kg, maar moet nog kijken op youtube naar de goeie uitvoering hiervan.
Lying French Press 20kg 20 kg (nieuwe oefening)
DAG 3 (voor zaterdag)
Walking Dumbbell Lunges
Chin ups Own weight
Dumbbell Bench Press
Dumbbell Shoulder Press
Barbell shrugs
Standing Calf raises
Door al het bovenstaande ondertussen al gedaan te hebben ben ik van 69-70kg (ochtend gewicht na toiletstop) naar dezemorgend 74.6 kg
Voedingsschema probeer ik toch zeker vol te houden (smorgens, smiddags & savonds grote maaltijden, VM fruit, NM fruit, + s'avonds nootjes + shake voor het slapengaan)
Zou vandaag mijn BCAA's moeten ontvangen van body & fit.nl.
De grootste reden hiervoor is dat ik mijn postworkouyt shake kan pakken +- 1 uur na de training. BCAA's capsules zijn makkelijk te vervoeren.
Afgelopen Maanden PR op de Squat, Military Press en Triceps Pushdown
Gisteren PR op Deadlift, Seated Row en Incline Bench ^^
Pics komen nog van het huidige lichaampje.
Ik hoop toch relatief snel zeker 100kg te benchen en minstens 100 kg squat+Deadlift.
Greetz!
Na enkele logs gelezen te hebben en om toch wat progressie te loggen, even een eigen Log aanmaken.
Ben in de sportschool ingeschreven ergens in September.
Woog toen +- 69 à 70 kg.
Werd men aangeraden om eerst wat conditie te trainen, en heb ik dus ook gedaan maar hier kreeg ik geen voldoening uit.
Ben toen wat gaan rondneuzen, kwam om deze site uit, Vele stickies gelezen (schema's, voeding, supplementen) en nog wat rond gegoogled ook.
hierna heb ik besloten om te beginnen met Rippetoe's 5X5 dat ik nu toch al even uitgebreid heb.
In het begin evne liggen zoeken naar wat mij het best lag.
Eerst strikt rippetoe's gedaan, daarna split geprobeerd, dan full body (met +23 oefeningen op 1 training).
Na wat tips van onze RFFNCK heb ik besloten om toch driedaags/week een full body training te doen en ben ik als volgt bezig
DAG 1
Squat startgewicht 40kg huidig gewicht 67.5 kg
Bench Press 40kg 50 kg
Pull ups eigen gewicht
Military Press 35kg 40 kg
Barbell Curl 10 kg en nog steeds hetzelfde
Triceps pushdown (cable) 41 kg 50.5 kg
DAG 2
Deadlift startgewicht 40kg huidig gewicht 60 kg
Seated Row (cable) 55kg 63.5kg
Incline Bench press 20kg 45 kg
Dumbbell Lateral Raises 10kg 8 kg -> deed de oefening verkeerd, dus lichtere gewichten, correcte oefening.
Barbell drag curl 15kg, maar moet nog kijken op youtube naar de goeie uitvoering hiervan.
Lying French Press 20kg 20 kg (nieuwe oefening)
DAG 3 (voor zaterdag)
Walking Dumbbell Lunges
Chin ups Own weight
Dumbbell Bench Press
Dumbbell Shoulder Press
Barbell shrugs
Standing Calf raises
Door al het bovenstaande ondertussen al gedaan te hebben ben ik van 69-70kg (ochtend gewicht na toiletstop) naar dezemorgend 74.6 kg
Voedingsschema probeer ik toch zeker vol te houden (smorgens, smiddags & savonds grote maaltijden, VM fruit, NM fruit, + s'avonds nootjes + shake voor het slapengaan)
Zou vandaag mijn BCAA's moeten ontvangen van body & fit.nl.
De grootste reden hiervoor is dat ik mijn postworkouyt shake kan pakken +- 1 uur na de training. BCAA's capsules zijn makkelijk te vervoeren.
Afgelopen Maanden PR op de Squat, Military Press en Triceps Pushdown
Gisteren PR op Deadlift, Seated Row en Incline Bench ^^
Pics komen nog van het huidige lichaampje.
Ik hoop toch relatief snel zeker 100kg te benchen en minstens 100 kg squat+Deadlift.
Greetz!
Laatst bewerkt:

)