AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt omdat ik in een dorp woon. Kleinere gyms hebben het geld nodig in de steden heb je grotere gyms die meerdere vestigingen hebben die kunnen veel geld missen. Maar ik heb flink geluk :)
Precies. Big Gym Groningen heeft een gigantische parkeerplaats voor de deur, maar de apparatuur buiten zetten kan kennelijk niet uit. Kleinere gyms hebben meestal ook meer hart voor hun klanten, willen hen graag helpen en zijn flexibeler.

• Topic Starter Topic Starter
Precies. Big Gym Groningen heeft een gigantische parkeerplaats voor de deur, maar de apparatuur buiten zetten kan kennelijk niet uit. Kleinere gyms hebben meestal ook meer hart voor hun klanten en willen hen graag helpen.
Precies ik haat die grote gyms gym liever bij de lokale gym. Maar had ruzie gehad met mijn oude gym dus was ik geswitcht ben nu meer op mijn plek bij deze gym betere personeel en meer mogelijkheden ze hebben een hele verbouwing gehad allemaal nieuwe apparaten binnen :)

Precies. Big Gym Groningen heeft een gigantische parkeerplaats voor de deur, maar de apparatuur buiten zetten kan kennelijk niet uit. Kleinere gyms hebben meestal ook meer hart voor hun klanten, willen hen graag helpen en zijn flexibeler.
De vraag is of die parkeerplaats eigen terrein is. Daarnaast geven die grote ketens doorgaans inderdaad minder om hun leden, uitzonderingen daargelaten.

Voeding 27-04-21:

Macro's
kcal 1915
carbs 190gr
eiwit 174gr
vetten 55gr

Ochtend:
500gram magere kwark 250kcal
nocco 250ml 8kcal
jonagold appel 60kcal

Middag:
500gram magere kwark 250kcal
4 volkoren beschuit 120 kcal
60gram sandwichspread 140kcal
4 plakjes gegrilde kipfilet 64kcal
1 jonagold appel 60kcal

125 gram gerookte kipfilet 162kcal

Avond:
1 pil a-z vitamines
jan linders shoarmareepjes 131gram 198kcal
double gold magnum 71 gram 231 kcal ( dit at ik omdat het fit in de macro's en een keer genieten kan ook)

Stappen:
13009

Precies ik haat die grote gyms gym liever bij de lokale gym. Maar had ruzie gehad met mijn oude gym dus was ik geswitcht ben nu meer op mijn plek bij deze gym betere personeel en meer mogelijkheden ze hebben een hele verbouwing gehad allemaal nieuwe apparaten binnen :)
Je moet ook geen ruzie maken hé

Hoe maak je ruzie met een gym?
Ik zal de situatie uitleggen, die gym eigenaar is hartstikke gierig. De bench dumbells schijven squat rack stonden allemaal onder een tent. Wat doet die eigenaar hij verplaatst die tent waardoor de belangrijkste oefeningen niet overdekt stonden. Hij had de situatie alleen maar erger gemaakt. Nu stonden al die cardio apparaten overdekt en de belangrijkste oefeningen niet had het dan gewoon laten staan hoe het was.
Maar ik was al een lange tijd niet blij met die gym personeel was erg onvriendelijk waren net politieagenten maar dat was de druppel.

Ik zal de situatie uitleggen, die gym eigenaar is hartstikke gierig. De bench dumbells schijven squat rack stonden allemaal onder een tent. Wat doet die eigenaar hij verplaatst die tent waardoor de belangrijkste oefeningen niet overdekt stonden. Hij had de situatie alleen maar erger gemaakt. Nu stonden al die cardio apparaten overdekt en de belangrijkste oefeningen niet had het dan gewoon laten staan hoe het was.
Maar ik was al een lange tijd niet blij met die gym personeel was erg onvriendelijk waren net politieagenten maar dat was de druppel.
Een beetje deftig cardio apparaat heeft de prijs van een dumbell rack, squatrek enzovoort. Dus die keuze is niet zo gek. Maar hij had er beter een tentje bij kunnen kopen.

Laatst bewerkt:
Een beetje deftig cardio apparaat heeft de prijs van een dumbell rack, squatrek enzovoort. Dus die keuze is niet zo gek als. Maar hij had er beter een tentje bij kunnen kopen.
Precies gewoon een tent erbij halen, plus die schijven stonden ook bij die cardioapparaten onder de tent je moest de hele tijd met die schijven heen en weer lopen.

Die a-z vitamine, welk merk is dit

Wat doet die eigenaar hij verplaatst die tent waardoor de belangrijkste oefeningen niet overdekt stonden. Hij had de situatie alleen maar erger gemaakt. Nu stonden al die cardio apparaten overdekt en de belangrijkste oefeningen niet had het dan gewoon laten staan hoe het was.
Wat voor jou de "belangrijkste oefeningen" zijn, kunnen voor andere mensen onbelangrijk zijn. Cardioapparatuur is ook duurder dan de apparatuur die jij benoemd, geen rare keuze dus. Ouwe ruziemaker

Wat voor jou de "belangrijkste oefeningen" zijn, kunnen voor andere mensen onbelangrijk zijn. Cardioapparatuur is ook duurder dan de apparatuur die jij benoemd, geen rare keuze dus. Ouwe ruziemaker
Koop dan een tent erbij die vent heeft geld zat

Mentale overwinning:

Ik was vandaag toen ik op de weegschaal stapte 69.6 dat was mijn eindgewicht vorig jaar eind cut en ik voel me stukken fitter dan als vorig jaar op dit gewicht dat terwijl ik nog steeds op de 1900 zit gaat mooi zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven