grodt
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Blijven loggen hè! Reageer niet altijd maar probeer wel elke dag te kijken!
Goed laagje spek hoor, ga zo door voor een extra paar millimeter! Lekkere bench ook
---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------
En hoe gaat het met het roken trouwens?
Haha ik ga zeker door.
Momenteel zit ik even in 'minidipje'. Heb de afgelopen week een aantal keer flink gezopen, en als gevolg daarvan is mijn voeding ook even niet meer veel soeps.
Heb deze week tentamens dus denk niet dat ik deze week veel in de gym te vinden ben, helaas. Vanaf volgende week ga ik mijn voeding weer oppakken (en nu iets strikter dan voorheen) en weer keihard knallen in de gym.
Tja, over dat stoppen met roken...

Wil nog niet echt vlotten
Echt raar trouwens.. we hebben ongeveer de zelfde stats, maar toch zie jij er 3x buffer uit

Ik weet niet of je op suggesties of 'hulp' zit te wachten maar ik kan de titel aan em vragen als je dat wilt hehe.
. Mocht het deze keer weer niet lukken, dan zou ik graag de titel van dat boek willen weten ja 
Het boek gaat in ieder geval meer in op de gedachte en motivaties achter roken, ontkracht die allemaal etc. Oftewel na het lezen heeft het boek je ervan overtuigd dat je die peuk gewoon echt niet meer wilt (schijnt). Laat het me maar weten!