Fitness Seller

Get big or die tryin

• Topic Starter Topic Starter
Blijven loggen hè! Reageer niet altijd maar probeer wel elke dag te kijken!

Goed laagje spek hoor, ga zo door voor een extra paar millimeter! Lekkere bench ook :thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

En hoe gaat het met het roken trouwens?

Haha ik ga zeker door.

Momenteel zit ik even in 'minidipje'. Heb de afgelopen week een aantal keer flink gezopen, en als gevolg daarvan is mijn voeding ook even niet meer veel soeps.
Heb deze week tentamens dus denk niet dat ik deze week veel in de gym te vinden ben, helaas. Vanaf volgende week ga ik mijn voeding weer oppakken (en nu iets strikter dan voorheen) en weer keihard knallen in de gym.

Tja, over dat stoppen met roken... :o
Wil nog niet echt vlotten

Echt raar trouwens.. we hebben ongeveer de zelfde stats, maar toch zie jij er 3x buffer uit:mad:

Haha ik ga zeker door. Momenteel zit ik even in 'minidipje'. Heb de afgelopen week een aantal keer flink gezopen, en als gevolg daarvan is mijn voeding ook even niet meer veel soeps. Heb deze week tentamens dus denk niet dat ik deze week veel in de gym te vinden ben, helaas. Vanaf volgende week ga ik mijn voeding weer oppakken (en nu iets strikter dan voorheen) en weer keihard knallen in de gym. Tja, over dat stoppen met roken... :o Wil nog niet echt vlotten Echt raar trouwens.. we hebben ongeveer de zelfde stats, maar toch zie jij er 3x buffer uit:mad:

Dan maar weer goed starten binnenkort!

Een maat van mij was 2 jaar fanatiek roker en heeft 1 of ander boek gelezen waar hij echt bij zweert, hij was meteen klaar met roken. Hij raadt mij zelfs aan het te lezen terwijl ik nooit een peuk heb aangeraakt :D Ik weet niet of je op suggesties of 'hulp' zit te wachten maar ik kan de titel aan em vragen als je dat wilt hehe.

Tja, kracht is wat anders dan massa hè! Ik train nu ruim anderhalf jaar, ik ben qua kracht nauwelijks opgeschoten in die tijd. En mijn avatar (als je het daar op baseert) is natuurlijk ook vrij voordelig qua belichting enzo hè, maar ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik misschien wat buffer ben haha. Maar ga dan ook al wel 1,5 jaar elke week minimaal 4x, altijd, redelijk op voeding gelet, supplementen, trainingsschema's, misschien dat je daar wat losser in was en dat net het verschil maakt? :shrug:

Dan maar weer goed starten binnenkort!

Een maat van mij was 2 jaar fanatiek roker en heeft 1 of ander boek gelezen waar hij echt bij zweert, hij was meteen klaar met roken. Hij raadt mij zelfs aan het te lezen terwijl ik nooit een peuk heb aangeraakt :D Ik weet niet of je op suggesties of 'hulp' zit te wachten maar ik kan de titel aan em vragen als je dat wilt hehe.

Tja, kracht is wat anders dan massa hè! Ik train nu ruim anderhalf jaar, ik ben qua kracht nauwelijks opgeschoten in die tijd. En mijn avatar (als je het daar op baseert) is natuurlijk ook vrij voordelig qua belichting enzo hè, maar ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik misschien wat buffer ben haha. Maar ga dan ook al wel 1,5 jaar elke week minimaal 4x, altijd, redelijk op voeding gelet, supplementen, trainingsschema's, misschien dat je daar wat losser in was en dat net het verschil maakt? :shrug:

Heb gister mijn trains weer opgepakt. Ook ben ik vandaag gestopt met roken, dus even kijken hoe het gaat. Ik heb zo'n apje gedownload om te stoppen met roken maar ja uiteindelijk moet het natuurlijk uit jezelf komen :P. Mocht het deze keer weer niet lukken, dan zou ik graag de titel van dat boek willen weten ja :p

Ik train al 2,5+ jaar ongeveer 4/5 keer per week. Met mijn voeding was ik nooit heel strikt, maar wel redelijk en ik zorgde dat ik genoeg binnen kreeg. Soms is het wel balen dat er weinig progressie is. Denk dat ik binnenkort sowieso even mijn bloedwaardes ga laten testen want ik heb soms het vermoeden dat mijn testlevels redelijk laag zijn.

Gister borst & vandaag rug getraind in m'n nieuwe gym. Ben van gym veranderd omdat deze veel goedkoper was (ongeveer 6 keer ofzo). Zit nu wel bij een fucking kleine gym dus in de avonduren is alles bezet.

Trainingen gingen goed, een beetje lager in kracht na een weekje rust/ fastfood maar dat is begrijpelijk. Verder geen speciale dingen te vermelden. bench ging max tot de 80 kilo. Incline dumbells 30, dumbell flies 18 en verder nog wat andere oefeninkjes.

update:

ik ben wel een alcoholist trouwens, ik drink echt te veel.

Hmmm tja het kan aan van alles liggen natuurlijk, wellicht was ik al wat atletischer toen ik begon, wellicht genetics, misschien de testosteron inderdaad. Ik heb vrienden die tegelijk met mij begonnen en ook veel verder achterlopen.

Haha ok nou succes met de app :) Het boek gaat in ieder geval meer in op de gedachte en motivaties achter roken, ontkracht die allemaal etc. Oftewel na het lezen heeft het boek je ervan overtuigd dat je die peuk gewoon echt niet meer wilt (schijnt). Laat het me maar weten!

Alcohol kan natuurlijk ook een beperkende factor zijn. Ik neem het absoluut niet nauw met de biertjes en de wodka maar ik weet wel dat het invloed heeft op je herstel. Je lichaam legt gewoon de primaire focus op het afbreken van de alcohol, en als dat klaar is slaat het weer over naar spierherstel. Zo simpel is het.

Ik weet niet wat jouw definitie van alcoholist is. Als je dagelijks 3 biertjes achterover mept wil ik nog best wel durven aannemen dat het je herstel in de weg zit. Elk weekend flink wat naar achter gieten zal voor ons (als jonge gasten die gewoon naar een goede physique werken, zonder competititieve ambities) niet gigantisch veel uitmaken denk ik. Misschien dat we op jaarbasis een maandje eerder ons doel hadden bereikt als we dat niet zouden doen, maar ja, je moet ook nog een beetje kunnen leven hè ;)

Word hier nog getrent ofwa

Haha jazeker er wordt nog getraind. Laatste tijd een beetje weinig aan het loggen ivb met luiheid en drukte.
Vanaf volgende week echt weer beginnen met loggen hiero ;)
Afgelopen weken echt slecht gegeten, maar wel veel. M'n vetpercentage is probably weer wat opgelopen.

Stats zijn nog aardig het zelfde.

Stats nu:

Deadlift: 150
Skuwat: vandaag 100
Bench: Dinsdag 95

Na mijn borsttreen had ik knaplast aan mn schouder btw. Is nog steeds niet helemaal weg.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Ohja en stoppen met roken is me ongeveer voor 14 dagen gelukt en daarna heb ik gefaald.

Na een aantal dagen ga ik mezelf proberen wijs te maken dat ik eigenlijk helemaal niet wil stoppen met roken en dat ik het eigenlijk wel chill vind en dan begin ik weer.

Daaamn broeders,
gister borsttraining gehad en word vandaag wakker met een knetterpijnlijke pijn in mijn linker pols. Vooral als ik mn hand tegen de klok in draai zeg maar. Dat lukt niet eens.
Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?

Vandaag mijn training dus maar over slaan. Hopelijk is die shit morgen weer weg.

Godsamme lang geleden zeg,, maar weer eens iets posten dan.

De afgelopen maand waren mijn trainingen goed, alleen mijn voeding bagger. Ik ben redelijk vettig geworden moet ik zeggen. Verder in kracht niet zo heel veel vooruit gegaan.

Momenteel bench ik 95 kg (1x). Vandaag squat ook 95 kg (1x) en deadlift heb ik al weer een tijdje niet gedaan maar laatste keer was 140 kg.

Training van vandaag:

squat:

3*5*70
5*80
3*85
1*90
1*95

Het kutte is dat ik die 3*5*70 eigenlijk al super kut vind maar dat ik dan nog lang niet op mijn max zit wat betreft 1 rep.

Leg extensions

3*10*70
8*80

Leg curls:

Weet het niet precies meer, maar niks speciaals.

BOR:

3*10*70.

Moet eigenlijk nu gaan cutten maar heb eigenlijk nog te weinig massa. Echt balen dat ik zo vatsig ben geworden afgelopen maand(en).

Stel: je begint aan een training maar je voelt je niet 100% fit. Bij je eerste oefening merk je al dat je niet optimaal presteerd. Wat doen jullie dan:

- de training stoppen zodat je het de volgende dag nog eens kunt proberen.
- training afmaken op 80% van je kunnen.

Zo lang mogelijk doorgaan op 100%, als dat voor geen ene meter lukt gewichten verlagen en de kutste oefeningen skip ik dan, in het zeldzame geval dat het echt waardeloos gaat.

Je moet constanter loggen man! Is het ook veel leuker om te volgen ;) Krijg bijna geen zin om te reageren omdat ik telkens het idee heb dat je het toch niet leest/doorzet :)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Daaamn broeders, gister borsttraining gehad en word vandaag wakker met een knetterpijnlijke pijn in mijn linker pols. Vooral als ik mn hand tegen de klok in draai zeg maar. Dat lukt niet eens. Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft? Vandaag mijn training dus maar over slaan. Hopelijk is die shit morgen weer weg.

Mocht je hier nog geen verklaring voor hebben, ik denk dat het aan de stand van je polsen ligt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je wilt je polsen actief recht proberen te houden, anders positioneren je polsen zich al snel in de linkerpositie. Dan valt alle massa op je polsgewricht en dat kan de boel dus flink vernken. Bij de rechterzijde wordt de massa verdeeld over je gehele arm, en belast je dus als het goed is niet je pols :thumbs:

Zo lang mogelijk doorgaan op 100%, als dat voor geen ene meter lukt gewichten verlagen en de kutste oefeningen skip ik dan, in het zeldzame geval dat het echt waardeloos gaat.

Je moet constanter loggen man! Is het ook veel leuker om te volgen ;) Krijg bijna geen zin om te reageren omdat ik telkens het idee heb dat je het toch niet leest/doorzet :)

hee man, snap wat je bedoeld. De laatste tijd heb ik een beetje een 'dbb'/ 'levens' dipje. Dus momenteel gaat het niet echt goed met al mn trainingen. Ik volg nog wel al mijn trainingen maar kan het ff niet opbrengen om echt een voedingsschema te volgen. Vaak heb ik wel een callorie overschot, maar dat komt gewoon omdat ik serieus gewoon 1,5 liter chocomel naar binnen probeer te werken om aan mn calls te komen. Verder is er ook niet heel veel animo voor mijn log dus daarom laat ik het ff verwateren.

Misschien als k over een tijdje mn lifestyle weer heb opgepakt ga ik verder met loggen. voor nu gaan mn stats alleen maar naaar beneden.

stats (1 rep gewoon)

bench: vorige week 95, nu 85 ofzo (wtf)
deadlift: vandaag 130, 140 lukte niet (wtf)
squat: squat begin ik gewoon weer vanaf het begin, dus 1rp= 90

Oke dan guys,

Heb mijn motivatie weer gevonden, ik ga weer knallen. Bij deze ga ik ook weer m'n logje bijhouden om deze motivatie vast te houden. :D

Stats momenteel:

Bench: 1*100
deadlift: 1*140
squat: :o geen flauw idee, squatrek is bijna altijd bezet dus ik doe legpresses:o:o

Huidige shape:

Foto van benen heb ik momenteel niet maar komen nog.

trainingsschema wat ik momenteel volg

Simpele split. Borst,triceps / biceps,rug/ schouders / benen.

Hier ben ik wel redelijk vrij in en soms varieer ik een beetje.
Reps en sets meestal gewoon wat goed voelt. compounds vaak x * 5.

Voedingsschema kan ook variëren. Wel houd ik bij wat ik eet.

Voeding vandaag:

Ontbijt+middageten:

14 boterhammen
20 gram pindakaas
30 gram pinda's
4 plakjes ham
4 plakjes kipfilet
2 plakjes kaas
1 appel
500 ml half volle melk

Namiddag:

250 gram magere kwark
25 gram havermout
30 gram whey

Dadelijk na training:

avondeten (+/- 500 kcal)

voor slapen:

250 gram magere kwark
25 gram havermout
30 gram whey

Macros (exclusief avondmaal):
koolhydraten: 399 gram
eiwitten: 194
vetten: 70

kcal: 3500

Vandaag had ik heel de dag college dus daarom dat ik een beetje simpel eet.
Op vrije dagen (maandag, woensdag, weekend) is mijn dieet iets strakker.

IMG_2070.jpg

IMG_2071 (2).jpg

Een vraagje: aangezien ik vorige week carnaval heb 'gevierd' en pas donderdag weer kon trainen is mijn hele training een beetje opgeschoven. Dit heeft er voor gezorgd dat ik zaterdag pas m'n rug heb getraint. Vandaag nog een beetje spierpijn maar de planning was eigenlijk om vandaag weer m'n rug te trainen. Is het nu verstandig om nog een dagje rust te nemen of kan ik gewoon gaan trainen?

hallo daar trouwe volgers:o:o

Gister toch maar besloten om te gaan trainen, ging best lekker.

rug training 24-2

Pull ups: 3*10*bw
BOR: 3*10*60
dumbell row: 3*10*28
Deadlift bewaar ik voor benendag, had nog een beetje spierpijn in onderrug.

hammer curls: 3*10*14

borst training 25-2

Benchpress

warmup.
1*20*40
1*10*60

1*5*70
1*5*80
1*5*85
1*4*90 (wilde er eigenlijk 5 doen, maar soms zit het tegen in het leven)
1*5*85

Incline dumbell:
3*10*32

Machine flies
3*10*85

Dips
3*10*bw+10kg

triceps:
kabel pulldown: 3*10* iets meer dan 20

kabel pulldown (met stang)
3*10*35

Voedingsschema vandaag