AndroidHealthClinic

Gevolgen van lucht in spier injecteren

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste dbb broeders,

Afgelopen injectie heb ik niet goed alle luchtbellen uit de spuit verwijderd alvorens te injecteren. Die luchtbellen heb ik dus naar alle waarschijnlijkheid in mn quad gedrukt. Wat kunnen hier de gevolgen van zijn? De pijn achteraf was iig een stuk meer maar of dat daarmee te maken heeft gehad :dunno:

Ruff-E

Laatst bewerkt:
"Je doet niet snel iets verkeerd bro je zal er niet dood aan gaan!

Meestal heb je een paar kleine luchtbelletjes nog in de spuit tenminste geen ml lucht die je naar binnen blaast anders doe je iets verkeerd.

de pijn die je nu meer hebt hoeft daar neit speciaal aan te liggen, kan ook komen door te snel injecteren niet goed verwarmd en b.v het bewegen van de naald tijdens het injecteren.

wees gerust je leeft nog! hahaha

succes met je kuur bro! hoop dat je mag knallen!!!!!

ja je moet als ik me niet vergis echt een enorme dikke spuit lucht door je poot douwen wil je dr dood aan gaan ;) ik was in het begin ook altijd doodsbang dat dat ene kleine belletje zijn weg zou vinden naar mn hersenen en *POP* ofzo.. but hey.. still kickin it

Een paar kleine luchtbellen maken niet uit hoor. Probeer ze wel gewoon eruit te krijgen en goed te aspireren. :)

ECLIPSE zei:
ja je moet als ik me niet vergis echt een enorme dikke spuit lucht door je poot douwen wil je dr dood aan gaan ;) ik was in het begin ook altijd doodsbang dat dat ene kleine belletje zijn weg zou vinden naar mn hersenen en *POP* ofzo.. but hey.. still kickin it

Iets van 5 a 10ml direct je ader in dacht ik. :D

• Topic Starter Topic Starter
Maar kan lucht in de spier wel voor extra pijn zorgen?

Nope, volgens mij niet hoor. :)

• Topic Starter Topic Starter
Hè ****, dan heb ik weer geen verklaring voor die extra pijn :D

ene keer doet het wat meer pijn dan adnere keer...shit happens

Toen ik in het ziekenhuis lag en een zuster injecteerde mij met kalmeringsmiddel hield ik er tegen omdat er nog zoveel bellen in de sppuit zaten. Ze liet er tien keer zoveel lucht inzitten dan ik zelf zou doen. Het bleek dus ook helemaal geen kwaad te kunnen .

idd...
je moest es weten wat ze onder mijn narcose er allemaal naar binnen ramden..
was een dikke 15ml spuit met bellen..:S

Terug
Naar boven