Fitness Seller

Geweigerd bij het CWI vanwege lang haar? Hoeveel beveiligers ken jij met lang haar?

Tja uiterlijk vertoon kan een b*ch zijn.
Ik loop liever ook niet in een pak maarja dat zijn nu eenmaal de regels. Als ik dat niet wil had ik een andere baan moeten nemen.

Als een lasser meer zou verdienen als een chirurg, dan zouden er nog weinig hoog opgeleiden rond lopen denk ik ;)

Wie wilt er nou geen jarenlange studie vermijden en nog meer verdienen ook :rolleyes:

Ik ken wel een paar beveiligers met lang haar en buiten, dat het er niet uit ziet, zegt het weinig over je prestaties/vaardigheden.
Echter, als een werkgever dat van je eist, zul je je erbij moeten neerleggen. Tenzij je de baan niet wilt hebben natuurlijk.

Anders verhuis je toch gewoon naar Amerika? :rolleyes:

Wanneer hervind je eindelijk het contact met de realiteit man? De wereld draait niet om jou, werkgevers kunnen prima zonder je. Je zal er moeite voor moeten doen om ze je te laten willen aannemen. Is dat zo ingewikkeld om te begrijpen?

overigens snap ik wel dat je geweigerd wordt. Ik zou ook geen gast aannemen die me haren op zijn kont staat. Geen porum, geen uitstraling etc. No offence verder, je moet zelf weten hoe je erbij wilt lopen!

Kan me wel enigszins vinden in de werkgever.

Toen ik nog op schiphol werkte was dat ook zo. Er waren wel gasten die hun haar lieten groeien toen ze vast contract kregen.

Jouw opmerking van de vrouw met lang haar is echt onzin. Maar jij hebt zekers een punt dat iemand met een matje wel wordt aangenomen en jij niet.

Maar de wereld is nu eenmaal soms zeer oneerlijk. Leer er mee omgaan!

@GorillOr

Ik zou vooral goed gaan nadenken over wat je in de toekomst wil gaan doen. Je schrijft dat je daar recent al gesprekken over hebt gevoerd en tests hebt gedaan. Je klinkt niet echt gemotiveerd om beveiliger te worden. (geen wereldbaan, je moet toch wat in tijden van crisis, mijn haar moet eraf, je hebt spijt dat je gestopt bent met school)

Ik kan me herinneren dat je daar in 2007 ook al eens een topic over hebt geopend http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/stoppen-werken-terug-naar-school-137678/

Mijn vraag: Is geld verdienen om op jezelf te kunnen gaan wonen de enige reden dat je nu beveiliger of lasser wil worden? Want met studiefinanciering kan het misschien straks ook.

Ik denk dat je nu voor jezelf een beslissing moet gaan nemen. Wil je gaan werken of wil je een (korte) mbo opleiding gaan doen of wil je naar het HBO? Wil je fulltime gaan studeren of parttime etc etc ? Je bent pas twintig en misschien kan je straks met de 21+ toets bijvoorrbeeld een HBO studie gaan volgen.

Volgens mij kan je als lasser behoorlijk wat verdienen als je echt goed bent, mijn vader was jarenlang lasser en vooral als hij in het buitenland (scheepvaartindustrie) zat verdiende dat best aardig. Of ben je van mening dat een lasser, hoe zwaar het werk ook is, evenveel zou moeten verdienen of meer zou moeten verdienen dan een rechter, chirurg of notaris?

Ik heb het over een normale lasser, ik vind dat die meer moet verdienen, ik zeg niet zoveel als een rechter of chirurg, maar wel meer dan een politieagent of linkse kantoorhond die geen fl**ker uitvoert.;)

Ja dat lijkt me een prima idee om een politieagent nog minder te gaan betalen dan wat ze nu al krijgen, oh groot denker en wijsgeer Arnoldfan :rolleyes:

Ja dat lijkt me een prima idee om een politieagent nog minder te gaan betalen dan wat ze nu al krijgen, oh groot denker en wijsgeer Arnoldfan :rolleyes:

Een lasser meer dan een politieagent, ik zeg niet een politieagent minder dan dat ze nu hebben, als we het over wijsheid en grote denkers hebben mag jij wel wat beter lezen.

Een agent moet niet minder verdienen, zeker niet diegene in de grote steden die kans lopen om uitgemoord te worden door lijpo's van de rop.

Laatst bewerkt:
wat maakt het nou uit hoe je haar eruit ziet als je om het half uur, s'nachts, op de knop van een elektrisch hek moet drukken omdat er weer een vrachtwagen doormoet. beveiliger :roflol: hier al honderd keer op het forum voor gewaarschuwd wat een afschuwelijk werk dat is

Als je alleen die kant kent heb je niet genoeg je best gedaan om goed en leuk werk te krijgen wat ook een leuk uurloon oplevert.

Maar beveiligers met lang haar? Ik heb ze wel eens gezien maar niet vaak en meestal kwam ik ze tegen in de horecadiensten.

Ik begrijp ook niet goed waarom dit dan verplicht zou moeten zijn. Maakt toch geen donder uit? Of moet je een bepaalde look hebben zodat je er cool uitziet? Het is toch de Amerikaanse politie of het leger niet?

Volgens mij krijgt een lasser over het algemeen wel wat meer dan een normale straatagent, die verdienen echt geen reet.
Hangt puur af van in welk niveau ze van hun job zitten. Maar een startende lasser zal meer verdienen dan een startend agent omdat er veel vraag is en weinig aanbod.

Ik begrijp ook niet goed waarom dit dan verplicht zou moeten zijn. Maakt toch geen donder uit? Of moet je een bepaalde look hebben zodat je er cool uitziet? Het is toch de Amerikaanse politie of het leger niet?

Als je oude dametjes naar hun Hotelkamer brengt of object surveillance maakt het niet uit, maar als ik je bij je ponytail pak ben je nergens meer.
Dus als Winkel bev. of Horeca etc. is het niet veilig.

Als je oude dametjes naar hun Hotelkamer brengt of object surveillance maakt het niet uit, maar als ik je bij je ponytail pak ben je nergens meer.
Dus als Winkel bev. of Horeca etc. is het niet veilig.
Daar zit wat in... maar hangt idd af van de soort van functie.

Lang haar willen, bij het CWI lopen en ook nog eens Wilders stemmen.

Het is geluid is helder, afscheren of geen baan. Zo simpel is het.

Bij calamiteiten/onveilige situaties heb je als beveiliger liever geen lang haar kan ik mij zo indenken.

Terug
Naar boven