- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij kan je als lasser behoorlijk wat verdienen als je echt goed bent, mijn vader was jarenlang lasser en vooral als hij in het buitenland (scheepvaartindustrie) zat verdiende dat best aardig. Of ben je van mening dat een lasser, hoe zwaar het werk ook is, evenveel zou moeten verdienen of meer zou moeten verdienen dan een rechter, chirurg of notaris?

Ja dat lijkt me een prima idee om een politieagent nog minder te gaan betalen dan wat ze nu al krijgen, oh groot denker en wijsgeer Arnoldfan![]()
wat maakt het nou uit hoe je haar eruit ziet als je om het half uur, s'nachts, op de knop van een elektrisch hek moet drukken omdat er weer een vrachtwagen doormoet. beveiligerhier al honderd keer op het forum voor gewaarschuwd wat een afschuwelijk werk dat is
Een lasser meer dan een politieagent, ik zeg niet een politieagent minder dan dat ze nu hebben
Hangt puur af van in welk niveau ze van hun job zitten. Maar een startende lasser zal meer verdienen dan een startend agent omdat er veel vraag is en weinig aanbod.Volgens mij krijgt een lasser over het algemeen wel wat meer dan een normale straatagent, die verdienen echt geen reet.
Ik begrijp ook niet goed waarom dit dan verplicht zou moeten zijn. Maakt toch geen donder uit? Of moet je een bepaalde look hebben zodat je er cool uitziet? Het is toch de Amerikaanse politie of het leger niet?
Daar zit wat in... maar hangt idd af van de soort van functie.Als je oude dametjes naar hun Hotelkamer brengt of object surveillance maakt het niet uit, maar als ik je bij je ponytail pak ben je nergens meer.
Dus als Winkel bev. of Horeca etc. is het niet veilig.
Daar zit wat in... maar hangt idd af van de soort van functie.
Als je oude dametjes naar hun Hotelkamer brengt of object surveillance maakt het niet uit, maar als ik je bij je ponytail pak ben je nergens meer.Dus als Winkel bev. of Horeca etc. is het niet veilig.